Kørt galt. {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der er kørt galt denne vinter?
Igår på vej hjem, med bilen fuld af nyt lækkert udstyr til ponyerne, kun ca 1½ km fra hvor jeg bor ude på landet.
Jeg kom i slinger, selvom jeg ikke kørte ret stærkt pga det glatte føre, men holder overraskende nok bilen på vejen et godt stykke, dog kommer den til sidst ud på kanten af vejen, bilen begynder at skride ud i rabatten.
Den rammer tilsidst en stor plovfue, og slår en koldbøtte.
Det næste jeg registrere er at jeg hænger på hovedet, kun holdt tilbage af min sikkerhedssele.
Bilen knirker og knaser under mig, da forruden og taget giver efter for bilens vægt over mig.
Jeg vælger at løsne selen og lander hårdt på forruden og lidt af taget.
Får mig vendt, og prøver at komme mod passerser døren, da det går op for mig at jeg ikke kan komme ud, for bilen har fået så mange knups at dørene sider fast nede i den hårde jord.
Derfra panikker jeg helt vild, men får ringet efter hjælp, og en rar mand der kommer forbi får langt om længe en bagdør åben.
Jeg måtte fjerne nakkestytter osv. for at komme under sæderne og om bag i bilen hvor jeg kan kravle ud i den kolde sne.
Puuuuhhhhh.
Jeg er heldigvis ikke kommet særlig meget til skade, en meget øm skulder og et forslået knæ, så billig slap jeg.
Men nøj jeg var bange da jeg opdagede at bilen lå på taget og jeg ikke kunne komme ud.
Ved ikke hvad jeg vil med dette, nok bare fortælle jer alle sammen der ude, at i skal køre forsigtig, for det kan gå galt for selv den bedste.
maj 2006
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 3 Emner: 62 Svar: 954
Jeg ville også gå fuldstændig i panik hvis jeg ikke kunne komme ud og lå på hovedet..
Thank god for mobiltelefoner ;P
jul 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.219
Det må være forfærdeligt man kan jo ikke gøre en SKID og alt går også så hurtig.
dec 2009
Følger: 28 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 12 Svar: 303
Normalt når jeg køre selv ligger den på sædet ved siden af mig, og havde den gjort det igår også, så havde jeg nok ikke kunne finde den efter den tur.
Men gudskelov var den i min lomme.
aug 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 1 Svar: 86
dec 2009
Vi venter på at taksator beslutter om bilen er totalskadet, hvilket jeg tror den er, for den må ha givet sig i stællet da det fik det volsomme tryk på taget.
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
dec 2009
Øv bøv.
Kørt galt.