{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Arbejde med en shetlandspony? {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan, at min gamle hest, Sebastian, skal aflives her til foråret/sommeren.
Tilbage står jeg jo så med min shetlænder, Claus.
Ham kan jeg ikke nænne hverken at sælge eller aflive, jeg har haft ham i 12 år, og han har kun haft en ejer ud over mig..
Jeg overvejer lidt at tage ham med mig til Esbjerg (han står hos mine forældre, på deres gård), få ham opstaldet og så finde ud af at lave et eller andet med ham..
Jeg er egentlig ikke den helt store rytter mere, gider det ikke rigtig.. synes det er langt sjovere at nusse om hesten, gå ture med den og bare hygge - derfor er en bette pony jo en ganske go ide når jeg har det sådan smiley

Men HVAD kan jeg lave med ham udover det? Han blev tilkørt som 3 års, men har ikke været kørt siden, men jeg har købt seletøj for længe siden, i håb om at jeg ville komme i gang med det.. det kunne jo være en mulighed.. men hvad ellers? hvad med jer andre, der kun har shetlændere - hvad laver i med jeres kære små?

og forresten, nogen der kender et okay opstaldningssted med mulighed for at gå ture på steder, hvor der ikke konstant kommer lastbiler susende forbi, i Esbjerg?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde med en shetlandspony?
Kommentér på:
Arbejde med en shetlandspony?

Annonce