589 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

SÅ træls! s: SÅ træls! s:

ja min hest blev flyttet igår til et super sted .-) men der er altid en som ikke er så sød..
den hest som står ved siden af min, dens ejer er seriøst en træls dame! i går sagde hun til mig at hun synes godt nok jeg red dårligt osv. men da hun så min hest første gang sagde hun: "hold da op, alle heste kan ikke være smukke.."
synes seriøst ikke det er pænt sagt? s:
og så har hun næsten alle sine ting på min boks.. hendes foder er over på "min side" synes det er så træls hun er sådan, og i dag blev hun også bare ved med at sige at jeg bare ikke skal komme i nærheden af hendes ting! f(jeg flyttede hendes knager(staves?xD sådan nogfet man kan hænge ting på) for jeg skulle have mine der. og ejeren af stalden sagde jeg bare skulle flytte dem. og så skælder hun mig bare ud? hendes hun bed også min hest ind i HANS boks! og det eneste hun sagde var: det er ikke hans skyld din hest er i vejen?"

synes bare ikke det er fair smiley
hvad synes I jeg skal gøre? hun er skide ligeglad om min far er der eller hvad han siger? smiley
- jeg har næsten bare lyst til at flytte ham hjem igen, men de andre er jo SÅ søde smiley

STAVEFEJL ER GRATIS! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ træls! s:
  • #1   23. jan 2011 Snakke med ejeren af stalden smiley Det ville jeg gøre, en person skal ikke ødelægge det allerrede nu smiley og pis på de ting hun siger for hun har det vidst kun lort at lukke ud..

• #2   23. jan 2011 sig dog noget til hende, så hun forstår det..

jeg havde åbnet munden forlængst

• #3   23. jan 2011 Og din hest han er sku da ikke grim? Han er faktisk virkelig flot.

• #4   23. jan 2011 DET er godt nok træls for dig, men lad dig ikke gå på - snark med de andre søde piger i stalden og hyg dig med dem! og så skal du bare si at DU har retten til at hænge dine tin på din boks som du lyster og hvis hun er utilfreds så må hun snakke med opstalder

• #5   23. jan 2011 har snakket med ejeren af stalden og hun har snakket med hende men det hælper ikke rigtig s: - ejeren af stalden sagde at hun normalt er flink nok.
    - jeg vil prøve så godt jeg kan at bare kigge den anden vej smiley men det er stadig træls s:

• #6   23. jan 2011 havde åbnet min mund og sagt noget lige med det samme

• #7   23. jan 2011 Jeg ville fortælle hende, at hun godt kan opføre sig pænt. Hun har ingen ret til, at sige eller opføre sig sådan overfor dig.

Ellers ville jeg tage en seriøs snak med staldejer, så de ved, hvad hun går og siger. Kan godt læse at du har haft snakket med dem, men måske de ikke forstår hvor slem hun er overfor dig.

• #8   23. jan 2011 giv hende lidt igen såsom. hold da op tomme tønder buldre virkelig mest eller ikke alle øjne er lige bedst

• #9   23. jan 2011 jeg har skam sagt noget, og for første gang blev jeg virkleig sur på en jeg er lidt "bange" for (ikke bagnge bange men ja kan ikke forklare det) da hendes hund bed min hest. min far har også skældt hende ud og så stoppede hun men vi var også på vej hjem der. er lidt spændt på at se om hun bliver ved med det i morgen s:

• #10   23. jan 2011 måske har hun bare et indebrænd had til traver og er en af de fise-fornemme der mener at alt andet end dyre dv'er ikke er eksistens ret.
    hav ondt af hende istedet det er jo virkelig synd for hende at hun ikke kan glæde sig over et nyt medlem af stalden som os er helt vild med heste smiley

• #11   23. jan 2011 Minder om én da jeg havde min hest opstaldet ude - hun sagde inden hesten overhovedet var flyttet ind i stalden at den var hidsig....

Jaja, det kunne hun da sikkert godt udtale sig om uden at have mødt hesten, som jo langt fra er hidsig, men er roligheden selv.

Det var dog ikke det eneste med hende, hun var en rigtig gimpe! smiley

• #12   23. jan 2011 christina og lady : det var virkelig en god idé!

• #13   23. jan 2011 og ps så havde jeg nok sparket den hund og havde sagt at den var i vejen i din boks... ej det havde jeg nok ikke, for det hjælper slet ikke. men man kunne hurtig blive fristet

• #14   23. jan 2011 mine tip:

giv igen af same skuffe.

snak med ejeren af stalden.

vis hun bliver ved så sig fx: nu stopper du altså!

• #15   23. jan 2011 * PIO * : det med hunden havde jeg også virkelig lyst til! min far sagde næste gang den hund kommer i nærheden af min hest så tager han den og sætter den ud og lukker døren. for hunde må ikke være i stalden men hun er ligeglad.. -.-

• #16   23. jan 2011 godt at din far er med - men kan slet ikke forstå at en voksen kvinde kan få sig selv til at være så ondskbsfuld over for en ung pige.

får du undervisning ?? for næste gang fyre du bare i hovedet af hende at du følger din undervisers råd og træning - så det skla hun slet ikke bekymre sig om smiley

• #17   23. jan 2011 Sæt den dame på plads en gang for alle... Flyt hendes ting over til hendes egen boks og bliv ved med det uanset hvor meget hun øffer... Fortæl hende at det er dig der betaler for den boks og derfor skal hendes ting ikke være der og hendes hund skal ikke rende i din boks...
    Bider den din hest igen, så melder du hende bare...
    Gi hende igen og fortæl hende at du synes egentligt at hendes hest faktisk heller ikke er smuk smiley
    Så længe du er glad for din hest og synes den er smuk tæller hendes menning ikke...
    Tal endnu engang med ejeren, for det er da ikke en acceptabel opførsel og da slet ikke fra en voksen...
    Håber du finder en løsning...

• #18   23. jan 2011 Cille og King : jeg tør slet ikke at flytte hendes ting s;
    - jefg vil snakke med hende i morgen.

• #19   23. jan 2011 Line : jeg har meget svært at sige nej / sige fra s:

• #20   23. jan 2011 Du bliver nødt til at sige fra og gøre de ting, for ellers bliver hun ved med at trampe på dig og så bliver det et helvede for dig... Men ta en snak med hende og hjælper det ikke, så prøv at høre ejeren om du ikke kunne bytte til en anden boks

• #21   23. jan 2011 Jeg vil så fraråde dig, at give igen af samme skuffe.
    Der er ingen grund til, at synke ned på hendes niveau smiley

Vis dig hellere som den fornuftige, så har hun slet intet at være sur over.
    Hvis du først falder ned på hendes niveau, så får du svært ved at fremstå som fornuftig og voksen.

• #23   23. jan 2011 bind et tov i den ting som hun sætter på din boks og hejs det op en eller anden sted

• #24   23. jan 2011 det er måske ikke det sødeste
    men så kan hun bare lade vær med at have hunde et sted
    hvor de ikke må være
    og bruge andres plads
    og ikke snakke pænt

og så får du sikkert et godt grin når hun vil have tingen ned

tag en vigtig ting
    som et hoved tøj
    så hun ikke kan ride
    andet end der bliver grime

men ikke et så vigtig ting så det kan gælde liv eller død

fx hendes hjerte medesin
    (ved jo ikke om hun har hjerte problemer det var også bare et fx)

• #25   24. jan 2011 Jeg kender desværre godt det, at være opstaldet et sted hvor man bliver kaldt ubehagelige ting. Da det stod værst til fik jeg smidt i hovedet "Du skal ikke tale til mig dit lille djævle yngel !".

Jeg kan godt sætte mig ind i det ikke er rart, men må give de andre ret i at du er nødt til at sige fra selv. For i sidste ende - Hvad kan hun gøre dig? Slå dig? Næppe !

Så svar igen, sig at du ikke vil finde dig i at blive behandlet sådan og det skal ophøre øjeblikkeligt. Fortsætter det, så film hende diskret og vis til ejer af stalden smiley

Kommentér på:
SÅ træls! s:

Annonce