{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

At slette heste =) {{forumTopicSubject}}

Hej

Det ser ud til at folk har forskellige meninger om hvornår man skal slette heste fra HG og hvornår man ikke skal (ligesom dem der opretter kusinens søsters gamle rideskole part, i et desperat forsøg på at have mange heste på hg xD)

Men hvornår synes DU man skal slette en hest fra HG?

Når man sælger? Når man ikke længere har tilkytning?

Jeg har slettet en del heste fra HG, dem som ikke betød så meget som de andre. Dvs. jeg kun har mine 5 egne + 4 heste som har betydet meget for mig, hvor jeg bevarer deres profiler som et slags minde. Jeg kender nogen som aldrig sletter heste, på trods af at deres profiler er enormt ringe og jeg kender nogen som sletter dem i det øjeblik de har solgt dem. Hvornår synes DU man skal slette en hest fra HG?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At slette heste =)
  • #1   18. jan 2011 Når man føler sig "klar" f.eks. efter dødsfald eller salg. smiley
    Jeg ved at personligt ville jeg hurtigere kunne slette min hoppe, end min vallak hvis dette blev aktuelt, da jeg ville føle større sorg over valakken smiley

• #2   18. jan 2011 Personligt sletter jeg heste, når de er solgt. Hvis en dør, så bliver den også slettet. Har det sådan, at en profil skal kunne opdateres, og når den ikke kan det, så er det bedre at oprette som fotoalbum.
    En part/lånehest/whatever, altså en hest man rider regelmæssigt synes jeg også er ok at oprette, dog synes jeg så også, at den bør slettes når man ikke passer/rider den længere.
    En rideskolehest synes jeg kun er ok at oprette, hvis man ikke har andre heste at oprette, og kun såfremt det er den man rider oftest.

Men altså, jeg sletter hestene, når deres profil ikke længere kan opdateres, altså hvis de bliver solgt, eller dør, eller hvis det er en hest som jeg på en eller anden måde har haft tilknytning til, men så ikke har længere.

• #3   18. jan 2011 Jeg sletter dem når de bliver solgt eller hvis de skulle dø, ellers er der lige pludselig 20 mennesker som har den samme hest oprettet

• #4   18. jan 2011 Jeg slettede Güzel, fordi jeg ikke havde noget med hende at gøre længere, da jeg slet ikke var på gården mere .. Derfor følte jeg ikke at jeg skulle have hende oprettet ..

Jeg fatter heller ikke "Tjørnehavens Nussepussemor" (Gammel part) på folks profiler .. Så slet den dog, du har ikke mere tilknytning ..

• #5   18. jan 2011 har kun prøvet det en gang, med ismulen jeg havde i kommision.. hun blev slettet kort tid efter at de nye ejere havde oprettet hende her inde smiley ..

bøffens profil bliver ikke slettet, selv om han er aflivet..

de unge piger vi havde til at passe madam en overgang, var nu også flinke til at slette hendes profil når de ikke kom mere.. smiley

• #6   18. jan 2011 jeg synes ikke man skal slette hesten hvis den er død eller solgt

jo hvis den var solgt ved oprettelse

• #7   18. jan 2011 er enig med Ina W,har man ejet hesten,så er det okay at beholde dens profil,men er det en part man har haft,og ikke længere har noget at gøre med,ja så synes jeg den skal slettes

• #8   18. jan 2011 Jeg har opretter min gamle part, en fjordhest, jeg tilrider der betyder meget for mig, min gamle part som jeg virkeligt elskede meget højt.... Og så selvfølgelig min egen hest, Baloo (-: Jeg har igennem tiderne slettet 3 ridekoleheste og min venindes gamle pony (;

• #9   18. jan 2011 Nu har jeg så ikke slettet nogen af mine, selv om en af dem blev sendt hjem.
    Men opretter så også kun de heste der betyder noget for mig, ikke bare fordi jeg har redet den sommeren over ovs. Dem jeg har på min profil vil aldrig blive slettet, da jeg godt syntes folk må vide at jeg har haft disse heste og de betød ufatteligt meget for mig.

• #10   18. jan 2011 Jeg tænker at jeg vil slette profilerne så snart jeg sælger hesten, eller den dør. Og så oprette dem i et fotoalbum istedet... ellers ender jeg jo med tiden med over 100 heste smiley

• #11   31. jan 2011 jeg lader mine være her inde til minde om dem men jeg oprette også kun hvis jeg selv har været ejer på dem...

og er glad for der er nogen som mig for jeg har fundet frem til tidligere ejer på 2 af mine heste gennem heste gallerie...
    og fået nogle meget nyttige oplysninger som eks. min goldfee som har en rideskade jeg købte hende uden at vide hvilken skade det var...

så håber folk vil lade dem være på deres profil...;)
    til hjælp for andre

• #12   31. jan 2011 Mor til 2 - Der gør det jo ingen forskel, om de er oprettet som profil, eller i et fotoalbum. Leder man efter en hest, så kan den jo findes lige så nemt i et fotoalbum, som på en profil. smiley

• #13   31. jan 2011 det er helt rigtigt bare man stadig lader dem været her under...

Kommentér på:
At slette heste =)

Annonce