At slette heste man har oprettet? :/ {{forumTopicSubject}}
Hej alle (:
Jeg har gået og tænkt lidt over de seneste par dage, om jeg burde slette Rikke og Dusty herinde?
Dusty passede jeg meget i en periode og hjalp med at tilride ham, selvom vi ikke nåede sålangt pga. halthed.. men jeg har aldrig ejet ham sådan rigtigt.. Og da han er solgt passer jeg ham ikke mere..
Rikke er min venindes hest, som jeg i en årgang var meget oppe hos, og også red i ny og næ, men da jeg ikke har så god tid, ser jeg hende ikke så tit længere (min veninde har selv ladet mig oprette hende). hun er jo ikke min, og heller ikke en part, blot en hest jeg nu ser sjældnere og sjældnere..
udover de to har jeg fire andre hest på min profil...
Syntes i jeg burde slette Dusty og Rikke? (: jeg kan jo ikke oprette Dusty mere hvis jeg gør det, men på den anden side er han jo ikke "min" mere... (:
- Frabeder mig evt. stødende kommentarer ;b
maj 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 472
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.342
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 67 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.466
okt 2004
Følger: 97 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 163 Svar: 6.007
Har selv slettet alle heste der ikke er mine, også selvom jeg stadig passer dem i hverdagen. Men da jeg selv har så mange nu, føler jeg ikke jeg også vil have andre oprettet.
Så nu nøjes jeg med mine egne
mar 2009
Følger: 98 Følgere: 102 Heste: 6 Emner: 531 Svar: 1.757
Jeg mener ikke man bare skal have heste oprettet, for at have dem oprettet.
De passerheste jeg har oprettet nu, er fordi de betyder lige så meget for mig, som mine egne ponyer, og jeg bruger mindst lige så meget tid på dem, må alt med dem, har dem som mine egne, og derfor også hovedsagligt mig der arbejder med dem.
Dem jeg ikke har oprettet længere, har jeg nu i fotoalbum, hvor jeg har kopieret profilteksten ind, så helt slettet er de ikke, og synes det er en god løsning.
Hvad du så vil bruge fra min henvendelse, og hvad du tager til dig, det synes jeg du selv skal vælge. (=
maj 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 472
Tak forhjælpen alle (;
mar 2009
Følger: 98 Følgere: 102 Heste: 6 Emner: 531 Svar: 1.757
Fjerner jeg hans profil, vil jeg føle at jeg vil prøve at glemme ham, og det er slet ikke tilfældet.
Men det er jo så ikke dit tilfælde omkring de omtalte profiler, bare en lille tilføjelse.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
At slette heste man har oprettet? :/