{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Når drømme bliver til virkelighed {{forumTopicSubject}}

Det må man siger er sket for mig.

Jeg sad nettop og kigget gamle fotoalbum igennem i går.
jeg faldt over et med min gamle hest Kæmpe, hvor jeg fortæller hvór meget denne hest betyder for mig, men at jeg viste også godt at han var ved at være gammel og når den dag kom at han skulle aflives ville jeg spare op og så hvi sjeg endag var heldig, rig og vandt i lotto ville jeg tage til Spanien og købe mig en lille sort spansk hingst som jeg havde drømt om hel emit liv.

Fra jeg var helt lille pige var det billeder af sorte spanske hingste der hang på min væg og jeg kan ikke tælel hvor mange gange jeg drømte mig hen til et andet univers hvor det var muligt at eje sådan en skønhed.

jeg havde gkemt alt om det album og den tekst længe inden kæmpe, men da jeg læste det igennem igår måtte jeg fælde en tåre.

For ude i min stald står en smuk lille sort spansk hingst smiley

er det sket for jer ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når drømme bliver til virkelighed
  • #1   12. jan 2011 Stort set.... Vores er bare hvid *GGG*+ vi så også fandt drømme huset i Spanien

• #2   12. jan 2011 uhh ja DET må da være enværs piges drøm:-)
    Jeg havde dog ikke fantasi til også at forestille mig huset også, men måske man skulle drømme lidt videre og se hvor det bære hen:-)

• #3   12. jan 2011 Han er godt nok også smuk smiley
    Forleden dag fandt jeg et maleri jeg havde lavet på min 11 års fødselsdag. Det var en rød hest, med lang man og en stor hvid blis, bagpå stod der "blanding af araber og new forest"
    I dag har jeg en rød araber/new forrest blanding med lang man og stor hvid blis smiley

• #4   12. jan 2011 ja, har længe drømt om at få en hest jeg selv kunne forme = Brilliant smiley
    og har altid drømt om at få lov at tilride pikachu, og det fik jeg lov til smiley smiley

• #5   12. jan 2011 Hvor fantastisk :O)
    Og dejlig historie, når det man har drømt om hele livet bliver til virkelighed, så kan det jo ikke være bedre ;O)
    Jeg har altid drømt om min egen hest, ligesiden jeg var ganske lille, men mine forældre har aldrig haft råd, som lille plagede jeg som en vild, men det gav aldrig bonus. Idag har jeg mig verdens dejligste vallak, ikke den jeg altid har drømt om, men ville aldrig bytte ham for nogen anden, for han er blevet min drøm smiley Jeg måtte bare vente til jeg blev voksen og selv havde råd til og betale og det er jeg enlig også glad for smiley

• #6   12. jan 2011 Jeg har hele mit 'hesteliv' drømt om at eje en frieser. Jeg har altid været helt fascineret af den race. Jeg drømte mig også tit til en anden verden hvor jeg kunne få lov til at have en frieser fra føl, og selv ride den op osv. Nogen gange lod jeg også somom at avantih var en frieser når vi kom galopperende gennem skoven og var også i en anden verden der.

- og til maj i år bliver jeg den lykkelige ejer af et lille frieser føl. smiley

• #7   12. jan 2011 Ja, havde længe en drøm om en Akhal Tekiner og blev den gylden var det bare endnu bedre. I dag har jeg to voksne guldheste og fik i sommers mit første føl efer dem, også guldfarvet.

• #8   12. jan 2011 Det var endlig heller ikke meningen at vi skulle flytte her ned. Men da vi havde bestemt at den årlige vintertræning skulle være 2 mdr istedet for de normale 2 uger. Blev vi endlig noget træt af at bo i campingvogn og lejede derfor et hus i 6 mdr. Sjovt nok fandt vi så drømmehuset efter 2 mdr her nede og flytte ind 1-3-2009.

Den først PRE hest, kom til for et lille år siden. Og som du nok kan se under vores profil, er det blevet til en del flere.
    Fremtiden skal nok bringe flere af denne dejlige race

• #9   12. jan 2011 Hvor er det nogle historier:-)

CH M det er virkelig også nogle dejlige heste i har, jeg har også et godt øje til et par stykker af dem

• #10   12. jan 2011 Årh hvor sødt smiley Der findes intet bedre end når ens drøm går i opfyldelse.

Jeg havde part på den skønne hoppe, vi havde mange kæmpe men jeg knyttede mig meget til hende. Blev smidt væk fra gården øjeblikkeligt efter to et halvt år, og fik ikke chancen for at sige farvel. Næsten et år efter købte jeg min skønhed tilbage.
    Jeg elsker Lille Lyn af hele mit hjerte, og er så lykkelig for at min drøm om at få hende tilbage gik i opfyldelse :')

• #11   12. jan 2011 Vi er sådan set også ret glad for den besætning vi har. Vi er ved at se på en hingst mere. Men det kommer an på om Frieser hingsten skal i bytte

• #12   12. jan 2011 Jeg har en drøm,d en er bare ikke gået i opfyldelse.. smiley
    At eje Aviaja, ganske enkelt.. < 3

• #13   12. jan 2011 Fra jeg var helt lille har jeg altid ønsket mig en hest, og i mange år var drømme en smuk sort hoppe, enten en friser eller en bare en blanding.
    Da min mor og jeg så fik tilbudet man ikke kunne sige nej til, altså vores egen hest, var det tilfældigvis en stor friser hoppe smiley
    Og selvom vi lige pt har vores kampe, tror jeg virkelig min drøm er gået i opfyldelse smiley

• #14   12. jan 2011 Lille Chelsea er min store drøm..
    siden jeg sad på en hest første gang har jeg drømt om min egen hest jeg selv kunne forme.. og er så stolt over jeg 100% selv har betalt alt der har med hende at gøre så hun er min fra mule til halespids.. det er så fantastisk..
    og hver dag sammen med hende er en gave..

• #15   12. jan 2011 Årh ja, hvor jeg kender det.

Siden jeg var meget ung, har drømmen altid været et føl, som jeg så selv kunne præge op gennem årene.

Den drøm gik i opfyldelse for 13 dage siden.

Dog er det ikke en hest der blir min ridehest, som drømmen ellers har været omgangspunkt for.
    Men drømmen er stadig opfyldt, og glæder mig til hun blir gammel nok til vi skal fræse vejene tynde.

Kommentér på:
Når drømme bliver til virkelighed

Annonce