Når drømme bliver til virkelighed {{forumTopicSubject}}
Det må man siger er sket for mig.
Jeg sad nettop og kigget gamle fotoalbum igennem i går.
jeg faldt over et med min gamle hest Kæmpe, hvor jeg fortæller hvór meget denne hest betyder for mig, men at jeg viste også godt at han var ved at være gammel og når den dag kom at han skulle aflives ville jeg spare op og så hvi sjeg endag var heldig, rig og vandt i lotto ville jeg tage til Spanien og købe mig en lille sort spansk hingst som jeg havde drømt om hel emit liv.
Fra jeg var helt lille pige var det billeder af sorte spanske hingste der hang på min væg og jeg kan ikke tælel hvor mange gange jeg drømte mig hen til et andet univers hvor det var muligt at eje sådan en skønhed.
jeg havde gkemt alt om det album og den tekst længe inden kæmpe, men da jeg læste det igennem igår måtte jeg fælde en tåre.
For ude i min stald står en smuk lille sort spansk hingst
er det sket for jer ?
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 42 Heste: 16 Emner: 27 Svar: 379
jun 2004
Følger: 161 Følgere: 265 Heste: 7 Emner: 348 Svar: 1.827
Jeg havde dog ikke fantasi til også at forestille mig huset også, men måske man skulle drømme lidt videre og se hvor det bære hen:-)
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
Forleden dag fandt jeg et maleri jeg havde lavet på min 11 års fødselsdag. Det var en rød hest, med lang man og en stor hvid blis, bagpå stod der "blanding af araber og new forest"
I dag har jeg en rød araber/new forrest blanding med lang man og stor hvid blis
dec 2006
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 362 Svar: 1.911
og har altid drømt om at få lov at tilride pikachu, og det fik jeg lov til
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
Og dejlig historie, når det man har drømt om hele livet bliver til virkelighed, så kan det jo ikke være bedre ;O)
Jeg har altid drømt om min egen hest, ligesiden jeg var ganske lille, men mine forældre har aldrig haft råd, som lille plagede jeg som en vild, men det gav aldrig bonus. Idag har jeg mig verdens dejligste vallak, ikke den jeg altid har drømt om, men ville aldrig bytte ham for nogen anden, for han er blevet min drøm Jeg måtte bare vente til jeg blev voksen og selv havde råd til og betale og det er jeg enlig også glad for
aug 2007
Følger: 82 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 156 Svar: 989
- og til maj i år bliver jeg den lykkelige ejer af et lille frieser føl.
mar 2008
Følger: 89 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 15 Svar: 638
feb 2008
Den først PRE hest, kom til for et lille år siden. Og som du nok kan se under vores profil, er det blevet til en del flere.
Fremtiden skal nok bringe flere af denne dejlige race
jun 2004
Følger: 161 Følgere: 265 Heste: 7 Emner: 348 Svar: 1.827
CH M det er virkelig også nogle dejlige heste i har, jeg har også et godt øje til et par stykker af dem
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
Jeg havde part på den skønne hoppe, vi havde mange kæmpe men jeg knyttede mig meget til hende. Blev smidt væk fra gården øjeblikkeligt efter to et halvt år, og fik ikke chancen for at sige farvel. Næsten et år efter købte jeg min skønhed tilbage.
Jeg elsker Lille Lyn af hele mit hjerte, og er så lykkelig for at min drøm om at få hende tilbage gik i opfyldelse :')
feb 2008
maj 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 472
At eje Aviaja, ganske enkelt.. < 3
mar 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 8 Svar: 81
Da min mor og jeg så fik tilbudet man ikke kunne sige nej til, altså vores egen hest, var det tilfældigvis en stor friser hoppe
Og selvom vi lige pt har vores kampe, tror jeg virkelig min drøm er gået i opfyldelse
sep 2007
Følger: 62 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 614
siden jeg sad på en hest første gang har jeg drømt om min egen hest jeg selv kunne forme.. og er så stolt over jeg 100% selv har betalt alt der har med hende at gøre så hun er min fra mule til halespids.. det er så fantastisk..
og hver dag sammen med hende er en gave..
dec 2009
Følger: 28 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 12 Svar: 303
Siden jeg var meget ung, har drømmen altid været et føl, som jeg så selv kunne præge op gennem årene.
Den drøm gik i opfyldelse for 13 dage siden.
Dog er det ikke en hest der blir min ridehest, som drømmen ellers har været omgangspunkt for.
Men drømmen er stadig opfyldt, og glæder mig til hun blir gammel nok til vi skal fræse vejene tynde.
Når drømme bliver til virkelighed