{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Natte-drømme bliver til virkelighed :O {{forumTopicSubject}}

Jeg synes efterhånden det er ved at være lidt spooky...

Fra starten:
Dengang jeg var lille havde jeg to kaniner, en han og en hun. Jeg elskede dem højt og de var rigtig søde. Jeg ville gerne have unger, men en nat drømte jeg at min kanin døde.. Jeg tænkte ikke så meget over det, men jeg drømte det faktisk op til flere gange. En morgen, da jeg sad og tegnede, kom min mor ind og sagde at min kanin var død(jeg husker det tydeligt)

Jeg fik så en ny hunkanin, og jeg ville gerne have unger, når den blev gammel nok.
Det blev forår og vi satte dem sammen.
Der gik mange uger, og flere end de seks uger kaniner plejer at være gravide i.. Hun blev ikke tyk, og hun lavede ikke rede..
Så jeg droppede forventningerne totalt..
så begyndte jeg at drømme om en hulens masse kaninunger.. Jeg husker tydeligt at jeg fortalte min mor, at jeg drømte det 5 gange!
Pludselig, totalt uventet, fødte hun.

Den anden dag drømte jeg noget mærkeligt fa rideskolen xD
Vi blev hentet af en lastbil fra Skærlund design, og vi skulle så designe et stævnesæt hver xD

Jeg drømte også, at en fremmed pige fra rideskolen(jeg kender kun hendes navn) havde fået noget vildt dyrt udstyr, lige pludselig. Jeg synes self. Det var vildt mærkeligt, for hvorfor skal jeg drømme det? XD

Nå, så tager jeg til undervisning idag, og tror du så ikke lige hende den fremmede pige har pc gamasher, og platinum underlag til flere tusinde kroner?!
Hun plejer at ride med et slidt underlag, og ingen gamasher.

Shiit, jeg synes det er spooky smiley

Andre der har oplevet sådan noget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Natte-drømme bliver til virkelighed :O
Kommentér på:
Natte-drømme bliver til virkelighed :O

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce