{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

sødt :-) {{forumTopicSubject}}

ja.. jeg har lidt af en hidsig hest som bestemt ikke er nem at ride! så for 2 uger siden ca. begyndte han at løbe lidt til springning og jeg prøvede at men han løb bare. (han stak ikke af men hørte bare ikke helt efter og rev meget ned og sætte at for stort af hver gang)
men så for en uge siden snakkede jeg til ham mens je sprang. hvor jeg sagde f.eks. tilbage tilbage.. og midt på springet. osv. og det halp faktisk smiley og nu hvis jeg glemmer at snakke til ham så løber han bare men lige så snart jeg snakker til ham så slapper han helt af og springer alt perfekt smiley

det synes jeg er lidt sødt :b
synes også det er lidt sjovt så ville dele det med jer :b

STAVEFEJL ER GRATIS! :-D..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sødt :-)
  • #1   8. jan 2011 Det er nok fordi at hans flugtinstinkt er blevet aktiveret under springning, og han er derfor løbet fremad i skræk, hvilket sker hos stort set alle springheste.

Men super fedt at du fandt en løsning! smiley Det sjovt sommetider at der ikke skal mere til.

• #2   8. jan 2011 Jeg havde også en pony som var ret så fremadgående ligeså snart hun havde rytter på - så en dag på tur da hun var LAAAANGT foran de andre besluttede jeg mig for at synge en sang, også slappede hun rent faktisk af smiley .
    I onsdags til spring var Brandy en vildbasse, og han reagerede simpelthen ikke på noget som helst, heller ikke min stemme smiley . Lidt surt, men han sprang fantastisk smiley

Kommentér på:
sødt :-)

Annonce