19. okt 2008 Følger: 101 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 75 Svar: 371
Hjælp med trick til kanin (: Hjælp med trick til kanin (:
Nu er vi kommet så langt med vores træning at jeg er løbet tør for idéer.. så håber i kan komme med nogle tricks (:
Han kan 100% :
Kysse
Stå på bagben
Hoppe (dog med spring under stadig)
Godt igang med at lære:
Hoppe uden spring
Gå på 2 ben
Danse på 2 ben
højre og venstre (så han kan det til sommer når vi skal hoppe baner)
spille død
Komme når man kalder
"blig" og kom
Ved virkelig ikke hvad han mere skal lære, så håber i kan hjælpe mig (:
Det må gerne være svært, da han er rigtig lære nem og elsker arbejde (ihvertfald godbidder/klik) og jeg bare gerne vil have en super sej kanin xD
Lidt ekstra fakta, har intet med ovenstående at gøre:
Han er Castor rex, altså en rex i hermelin størrelse, han er 6 mdr gammel og hedder Curious som betyder nysgerrig på engelsk, men bliver i dagligt tale kaldt Kasper, han har øvet tricks mildt i ca 1-2 uger og vi skal rigtigt igang nu (:
han bor i stuen, har et bur han kommer i når der gøres rent ellers er det hans eget valg, og er der kun når han er på toilettet (:
Han går sammen med 4 katte, og de vasker hinanden, sover sammen og er alle bedste venner (:
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.042
Og hun har lært at hoppe op på forskellige ting, spande, store sten, bænke osv.
Jeg går også for det meste tur uden snor og sele - og så stopper hun når jeg beder hende om det :). istarten trænede vi det inde på staldgangen, bare for en sikkerheds skyld. Det fant hun også ret hurtigt ud af ( at stoppe når hun bliver bedt om det ) Så spiser hun bare af græsset når hun står stille :o)
(Vi går tit ture på 1-2 timer, så det er en meget god ting at have på plads, at hun kan stoppe med stemmen;) - også selvom hun har sele på.
okt 2008
Følger: 101 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 75 Svar: 371
-og god idé med at hoppe op på ting (: tak (:
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 160 Svar: 816
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 450
Hjælp med trick til kanin (: