Hvad kan hun blive værd? Hvad kan hun blive værd?
Ja, jeg har måske sat et lille projekt igang for en af mine bekendte, og dt kunne være skægt at hører hvad i synes d:! Hun købt for 6 år siden sin første hest Julian som var en New forest på 2 år dengang, hun gik i et år og så blev hun tilredet, så fik hun en pause pga. ejeres graviditet og har faktisk stået stille i 5 år nu, hun spurgte så om jeg kunne tænke mig at gen tilride hende og så sælge hende, hvis jeg kan sælge hende for mere end 12.000 kr må jeg få de resterende penge.. meeen for at jeg vil tilride hende skal hun hjem til mig at stå i hvert fald 2 måneder (til foråret) så jeg kan få et godt forhold til hende og min søster kan hjælpe
Om hesten Julian er en new forest med alle papirene iorden osv. hun er 8 år og en rigtig nussetrold og elsker opmærksomhed. Hun har stået stille, ja i de der 5 år så hun er lidt småfed hvor hun har gået sammen med alle mulige forskellige shetlænder og nu en fell-pony, lige pt går hun i løsdrift da hun kryppebider hvis hun står for længe i stald (en gammel vane fra tidligere hjem) Kryppebidningen har aldrig haft nogen indflydelse på hende eller ridningen.
Hun har én gang haft en mild forfangenhed, men den gik over af sig selv og dette mærkes nu heller ikke, jeg regner med at til vinteren 2011 hvis jeg ikke sælger hende inden at hun kan rides i skridt, trav, galop og går pænt i alle gangarter, jeg ville også koncentrer mig om at få en velbalanceret hest der er kærlig og godmodig og kan trækkes af div. mennesker på vej så som alm håndtering, jeg ville evt også lærer hende nogle tricks bare for hyggens skyld ;D
Hun ville være viildt god at avle på da hun har nogle rigtig pæne gangarter og nogle blide øjne, og flotte aftegn
Hvad vilel i tro man kunne få for sådan en sag, om det ville være udtægter elelr indtægter ;D
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 165
men når det så er sagt så ved jeg faktisk intet om priser og alt det der. jeg tror bare at den er mere værd hvis den bliver tilredet.
undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne
mar 2008
Følger: 43 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 563 Svar: 1.588
Hvad er det for en holdning der er slap?
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 165
troede det var et projekt værk du var i gang med siden du skrev du kunne få de restende penge hvis du kunne sælge hende for over 12.000kr.
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.592
Alt efter højde kan den måske godt komme lidt højere op..
Tilredet, stabil i alle gangarter og kan min. en Lc så måske 15000kr..
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2134 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.490
Heste/ponyer på 8 år skulle helst allerede have nogle resultater i de lidt højere klasser, altså ikke kun LC og LB..
mar 2008
Følger: 43 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 563 Svar: 1.588
Hvad kan hun blive værd?