423 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvad kan hun blive værd? Hvad kan hun blive værd?

Ja, jeg har måske sat et lille projekt igang for en af mine bekendte, og dt kunne være skægt at hører hvad i synes d:! Hun købt for 6 år siden sin første hest Julian som var en New forest på 2 år dengang, hun gik i et år og så blev hun tilredet, så fik hun en pause pga. ejeres graviditet og har faktisk stået stille i 5 år nu, hun spurgte så om jeg kunne tænke mig at gen tilride hende og så sælge hende, hvis jeg kan sælge hende for mere end 12.000 kr må jeg få de resterende penge.. meeen for at jeg vil tilride hende skal hun hjem til mig at stå i hvert fald 2 måneder (til foråret) så jeg kan få et godt forhold til hende og min søster kan hjælpe

Om hesten smiley Julian er en new forest med alle papirene iorden osv. hun er 8 år og en rigtig nussetrold og elsker opmærksomhed. Hun har stået stille, ja i de der 5 år så hun er lidt småfed hvor hun har gået sammen med alle mulige forskellige shetlænder og nu en fell-pony, lige pt går hun i løsdrift da hun kryppebider hvis hun står for længe i stald (en gammel vane fra tidligere hjem) Kryppebidningen har aldrig haft nogen indflydelse på hende eller ridningen.
Hun har én gang haft en mild forfangenhed, men den gik over af sig selv og dette mærkes nu heller ikke, jeg regner med at til vinteren 2011 hvis jeg ikke sælger hende inden at hun kan rides i skridt, trav, galop og går pænt i alle gangarter, jeg ville også koncentrer mig om at få en velbalanceret hest der er kærlig og godmodig og kan trækkes af div. mennesker på vej så som alm håndtering, jeg ville evt også lærer hende nogle tricks bare for hyggens skyld ;D
Hun ville være viildt god at avle på da hun har nogle rigtig pæne gangarter og nogle blide øjne, og flotte aftegn

Hvad vilel i tro man kunne få for sådan en sag, om det ville være udtægter elelr indtægter ;D

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan hun blive værd?
  • #1   5. dec 2010 personligt synes jeg det en slap holdning at ha .
    men når det så er sagt så ved jeg faktisk intet om priser og alt det der. jeg tror bare at den er mere værd hvis den bliver tilredet.

undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne

• #2   5. dec 2010 anja B
    Hvad er det for en holdning der er slap? smiley Det er jo bare for sjovt jeg spørg smiley

• #3   5. dec 2010 okay sorry det forstod jeg bare ikke.
    troede det var et projekt værk du var i gang med siden du skrev du kunne få de restende penge hvis du kunne sælge hende for over 12.000kr.

• #4   5. dec 2010 altså som den stort nu bliver den ikk solgt for mere end max 10000kr tror jeg virkelig ikk på..

Alt efter højde kan den måske godt komme lidt højere op..

Tilredet, stabil i alle gangarter og kan min. en Lc så måske 15000kr..

• #5   5. dec 2010 Hvis den er 8 år nu og ikke rigtig kan noget, så bliver det svært i det hele taget at skulle have 12.000 for hende..

Heste/ponyer på 8 år skulle helst allerede have nogle resultater i de lidt højere klasser, altså ikke kun LC og LB..

• #7   6. dec 2010 Pernica Fofo - Hun skal hjem til mig i 2 måneder og derefter er det mig der skal hjem til hende smiley - Jeg regner med at jeg skal starte mine sidste ponyår med hende, så stævner vlle der blive en 3-5 stykker af? smiley

Kommentér på:
Hvad kan hun blive værd?

Annonce