31. aug 2008 Følger: 242 Følgere: 292 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.831
Mobbet på grund af heste.. {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Det her er bare lige noget jeg vil ud med..
Jeg går på en gymnastikefterskole, fordi jeg elsker spring. (Jeg måtte ikke komme på en efterskole med heste)
Der er 2 drenge, der tror de er skolens 'sejeste' det er dem der er bedst til spring, og det er mega fedt alt de de kan lave!
Men her dem sidste tid har de mobbet mig kontant inde på Facebook, skrevet ting om mine heste, og Zoey (Som er aflivet..)
Mig og en veninde valgte så at sige det til en lære, og lærene går bare meget mere op i det end jeg havde troet. Og jo, det er selvfølgelig dejligt!
Problemet er at nu er de ved at blive smidt ud af skolen! (De er begge 2. årselever)
De kigger surt på min hele tiden, ligesom alt er 'min skyld'
Men altså, jeg er sikker på det ikke KUN er derfor de er ved at blive smidt ud, helt sikkert! De har gjort noget andet også.
Og så her igår var jeg virkelig nede over det hele. De der tidspunkter hvor man bare tænker på ALT de dårlige - De hader mig, Zoey er aflivet, Freja mister sin tillid til mig, jeg savner derhjemme, JEG `VIL HJEM! -
Sådan havde jeg det igår.. Idag er selvfølgelig ikke så negativ, fordi jeg elsker jo mine venner heroppe. Og ser frem til en LANG juleferie med Freja<3..
Men ja.. Skulle bare lige ud med det..
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2124 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
jan 2009
Følger: 196 Følgere: 183 Heste: 4 Emner: 227 Svar: 2.600
Jeg er selv igang med at læse en fantastisk bog, som jeg helt klart kan anbefale dig!
Den hedder "Helbred dit liv" og er skrevet af Louise L. Hay.
Helt seriøst, den er virkelig fed, og giver så meget ekstra selvtillid!
Held og lykke!
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 173
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 173
Mobbet på grund af heste..