HØLD KÆFT HVOR ER JEG KED AF DET {{forumTopicSubject}}
jeg blev uvenner med min aller'aller bedste veninde igår
jaé jeg havde dety billede som jeg har på første billede ved tilde
så skriver hun hvorfor fanden jeg ikke ha lavet et til hende og nu var hun bare fornærmet og bla bla bla
så begynder hun at sige at jeg slår tilde og jeg saver hend i munden og nu har jeg så fundet ud af tania også siger deT?
-så bliver vi uvenner også skriver jeg til min veninde Tania som har Cassandra over ved jørgen
så skriver hun so til annika og at hun skulle fandme snakke ordenligt til mig og sådan noget,
og af en eller anden grund skriver hun at de er dyremishandler og at dePjuske til at miste føllet
også bæev Annika selfølgelig ked af det, kan jeg også godt forstå, så begyndte hun at græde og ville sælge alle hestene??
og så bliver jeg helt vildt ked af det fordi hun sagde det til mig og nu føler jeg det hele bare er min skyld
-så aftalte vi at hun skulle komme i skole så vi kunne få snakket om det her, det gjorde hun jo så IKKE !!
og nu skal de over at snakke med Jørgen om det !!
-jeg kan ligeså godt sige farvel til tilde
jeg er jo så "ond" ved hende
sælger alle mine ting også vil jeg aldrig nogensinde bare kigge der over mere !!
jeg flytter hertil i håbet om man ikke få uvenner og blive mobbet i skolen, så sker det fandme alligevel?. hvor hårdt tror i ikke lige jeg har det, men det er ligemeget, jeg flytter skole og flytter hjem til min far, ingen forstår mig,
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
mar 2007
Følger: 130 Følgere: 129 Heste: 20 Emner: 60 Svar: 2.695
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 288 Svar: 2.009
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 1.415
Og jeg kan forstå på det hele, at du har været mobbet før - det lyder meget hårdt, men hvis du ikke kæmper mod det nu, er det ofte noget, der vil forfølge din person, da "mobbere" ofte kan mærke på folk, hvem der er nemme ofre og ikk..
Og mht. til det her lyder det som "almindelig" pigefnidder-fnadder, der opstår i den alder! Så få en voksen med, som I kan snakke sammen med alle 3 på en gang og så hav en samtale sammen, så I kan få snakket ud... Ofte er det jo bare latterlige små problemer, der udvikler sig ved at blive fortiet! (F.eks. forbillede ved hest???)
Og derudover at man ikke får sagt det, man i virkeligheden er ked af - men noget andet lort, som man derefter skammer sig over at have sagt til sin veninde..
Så få talt ud!!! Evt. hvisI går på samme skole/klasse? Så få en lærer til at have en samtale med jer alle 3 på en gang, så I kan få fortalt, hvordan I hver især føler det!
Snak med dine forældre om det! Det er ikke noget, du skal bære rundt på alene..
Og derudover - sælge din hest pga. det her? Du elsker den forhåbentligt så meget, at den er grund nok til at få det løst? Jeg håber, du selv kan høre, hvordan det lyder?
"Hele verdenen er imod mig, så nu sælger jeg alt - og stikker af fra det hele"
<b>FÅ TALT UD!!!</b> Det er helt sikkert bare misforståelser mellem jer, så det er vigtig at høre de andres side af sagen..
Og det de sagde, om dig og din hest, er sikkert ikke rigtigt, men noget de kom til at lukke ud, fordi de selv er fustrerede over noget du måske ikke er blevet fortalt?
jan 2007
Følger: 63 Følgere: 60 Emner: 610 Svar: 1.644
ingen gang part
jun 2005
mar 2005
Følger: 44 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 38 Svar: 230
Og så snak sammen med veninderne bagefter..
Kæmp for at komme igennem, det gør dig stærkere..
TRO MIG.... Har været hele smøren igennem selv..
Man skal vise at man er stærk og at de ikke kan ødelægge en...
jun 2005
mar 2005
Idag, er jeg nok den fra klassen, der har opnået mest... Selvom de altid prøvede at gøre mig til den svagest, fordi det var nemt...
Jeg var den eneste der kunne lide heste og jeg var buttet og havde briller...
Men idag, er det mig der er den stærkeste og har selvtilliden højt..
Bliver i mobbet... Så kæmp... Vis at du er stærkere end de tror, og lad være med at vise dem at de knækker dig, for det er det der overbeviser dem om at de har vundet...
jun 2005
mar 2005
Vi kan ikke være mere enige...
jun 2005
Så må vi håbe, at du (Stine) kan bruge vores råd til noget!
HØLD KÆFT HVOR ER JEG KED AF DET