{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

totilas solgt til Paul Schockemöhle :( {{forumTopicSubject}}

uha denne skøne hingst er solgt videre ;(

men hvorfor lige til ham???
ja måske fordi han har pengene til den smiley

men ja Paul Schockemöhle er blevet dømt for dyremishandling før og ja ulukket fra stævner
hvordan kan man så vælge at sælge sin hest til ham??

uha kunne godt have fundet nogle andre til at købe hesten smiley
måske en dansk rytter smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  totilas solgt til Paul Schockemöhle :(
  • #1   30. okt 2010 Jeg ku' da godt lige have købt ham :o) hvis jeg var rig !

• #2   30. okt 2010 de har givet 91 millioner for den.o;
    -så har man sku pengene i orden!

• #3   30. okt 2010 Synes den hest bliver solgt videre hele tiden smiley det er hvis ikke lige lutter lagkage at være en talentfuld hest smiley

• #4   30. okt 2010 Er der nogen der har et link til hesten?

• #5   30. okt 2010 91 Millioner for en hest ?!

• #8   30. okt 2010 Den har ikke været solgt før.
    Kan nu godt forstå at man vil sælge sin hest til Paul for 91 mio., jeg er nu af den overbevisning, at hvis man køber heste af disse summer, så passer man også på dem!
    Et kæmpe tab for Holland, men det er jo genialt for Tyskland - If you can't beat them, buy their horse

• #10   30. okt 2010 Det er da efterhånden en gammel nyhed.
    Ud over det kommer en hest som totilas jo nok heller ikke til at stå i paul's stald men sin fremtidige rytters stald.
    Jeg forstår nu også godt man vælger at sælge sin hest for det beløb, den kunne gå hen og uheldigvis dø imorgen, de viste jo godt de blev nød til at sælge på et tidspunkt når de fik et godt nok tilbud.

hesten er solgt en 1 gang før, da han var forholdvis ung, men så er det også kun 2 gange den var været solgt og den er altså en hest på 10år, den er da solgt mindre end de fleste alm. rideheste herhjemme.

• #11   30. okt 2010 Men jeg glæder mig godt nok til at se hvilken rytter den får, og se ham eller hende løfte opgaven efter Edward Gal.

• #12   30. okt 2010 jeg ville ikk sælge min hest for det beløb.
    jeg jo hesten kan dø næste dag eller noget.
    men nej ville ikk sælge ham.

og om han prøver at rette det op da han stadigvæk gør brug af disse metoer...!.
    ..
    men ja den der skal ride ham skal virkelig kunne noget smiley

• #13   30. okt 2010 Kelly: Sådan er vi skam så forskellige, mig som almindeligt menneske har skam ikke råd til at sige nej til et tilbud på så mange millioner til en hest, og tror totilas ejere har haft det på samme måde, de er nok lidt mere velhavende en jeg, men stadig er der ikke mange der har råd til at sige nej til 91millioner, ligegyldigt hvor højt man så elsker sine heste.

Jeg har dog aldrig hørt paul schockemohle er blevet dømt for dyremishandling, har hørt at bruger nogle ikke så kønne metoder nogle gange, men aldrig han er blevet dømt for noget her i sin tid som hingste holder.
    Men der kan jeg selvfølgeligt godt være gået glip af noget smiley

• #14   30. okt 2010 jeg synes bare ikk man kan sætte sin hest op i penge.
    jeg har alvet mig frem til min hest.
    og har kunne sig nej til et tilbud på godt nok kun 200.000 men ja jeg er nu hellere ikk til den rige side men ja vi er alle forskellige smiley og det jo kun godt smiley

han er blevet dømt og måtte i en årrække ikk starte stævner.
    mener det vist kun var i tyskland det galdt.
    men ja 91 millioner er lidt vildt heheh

• #15   31. okt 2010 Tia - Jeg synes bare jeg har læst en del gange efterhånden at den er blevet solgt til nogle forskellige smiley men kan selvfølgelig også tage fejl hehe =D

• CB B
    CB B Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 82
    #16   31. okt 2010 Totillas har været solgt en gang før, end til PS.

PS - har solgt riderettighederne (efter hvad jeg har hørt fra insider)

Så hvis Totillas viser sig ikke at avle hans kvaliteter videre, så vil han ikke kunne sælge sæden for 125.000. Så derfor er det smart af PS at sælge riderettighederne, da han har fået utrolig mange penge for det.

Det er spændende hvilken ny rytter der kommer på Totillas, efter hvad jeg har hørt tror jeg virkelig der er nogle af jer der får et chok heh, men hvorfor skulle det ikke blive denne tyske person?

Det er da godt for Tyskland at få Verdens bedste hest! Jeg har dog stor medlidenhed med Edward. Tænk at miste sådan en hest, som han har et så specielt bånd til. Forstår hvorfor han er sønderknust.

Mvh CBB

• #17   31. okt 2010 Kelly: Nej det kan godt være man ikke kan sætte sin hest op i penge, men man kan godt sætte sin fermtid op i penge og hvis jeg fik stukket 91 millioner for min hest eller lad bare sige 1mio var han solgt.
    På trods af jeg elsker ham, så ville jeg ikke have råd til at beholder til de penge.

CBB: Glæder mig nu også til at se hvem der skal ride ham, ligegyldigt hvem det bliver der det nok ikke nogle der kan få det samme ud af ham som edward, der er i hvert fald en hel del at leve op til.

Camilla: Avlerne havde ham til han var 5 (mener det var 5, måske 4?) hvor han blev solgt til moorlands og nu er han så solgt til schockemohle, altså 2 gange for en 10års hest.
    Ja det er det samme som min 4års hest har været solgt smiley

• #18   31. okt 2010 Shella - tror jeg er kommet til at forbinde den med en anden smiley det er min fejl.

• #19   28. nov 2010 Jeg har hørt at beløbet var op til 15 mill. euro altså omkring 110 mill dkr.

Iøvrigt har jeg hør Andreas har været overvejet som Totilas ny rytter.... uuh.
    Men tror det blir Matthias Rath... Har man offentligjort noget ?

Kommentér på:
totilas solgt til Paul Schockemöhle :(

Annonce