{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
241 visninger | Oprettet:

Begrundelser for Lav og Middel {{forumTopicSubject}}

Hver gang Mark og Volina får lav eller middel, spørger jeg den som har givet dem lav/middel, hvorfor de har givet dem det. Fordi hvis der var noget der kunne gøres bedre, kunne man jo gøre bedre. Jeg synes bare det er for dårlig at nogle folk ikke engang giver en begrundelse når man spørger dem pænt, om man må få en. Hvis man bruger hele skalaen og ikke gider svare alle på hvorfor deres ponyer/heste for lav eller middel kunne de jo lave sådan en her:

Lav: Begrundelse
Middel: Begrundelse
Høj: Begrundelse
Ekstra høj: Begrundelse

(Begrundelse = din mening, hvad du skriver, svar)
Jeg vil nemlig gerne have en begrundelse på Middel og lav, som de fleste herinde på HG. Nogle har ikke engang sådan en^ og så svare de heller ikke, det er ret irriterende. Jeg synes ikke man skal give middel eller lav hvis man ikke engan kan "finde ud af" at svare..

Det er er bare min mening, hvad er jeres? Den vil jeg nemlig gerne høre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrundelser for Lav og Middel
  • #1   24. apr 2006 engan = engang*

• #2   24. apr 2006 Vil også meget gerne have n begrundelse på når min får det men det er ikke alle der gider og så er der jo ikke noget at gøre ved det!!

Men de sidste gang har jeg spurgt meegt pænt og høffeligt og skrevet at hvis de ikke ville svar var det også ok!! Der har jeg fået svar fra alle!!

Men vil da også helst have en kommentar selv om at de giver høj!!

Sydnes det er sjovest!! :o)

• #3   24. apr 2006 Ja, men hvis der nu var noget man kunne gøre bedre smiley

• #4   24. apr 2006 Når jeg bedømmer heste, kigger jeg også meget på hvordan billederne fremstiller hesten. En hest kan være nok så smuk, men er billederne dårlige er det sgu' svært at se...

Jeg er altid villig til at re-vurdere min bedømmelse (især hvis der kommer nye billeder), men jeg prøver at være fair fra starten.

LAV giver jeg enten hvis hesten/ponyen ikke lige er min "kop te" (det er jo sjædent dyr er deciderede grimme), eller hvis billederne er meget ensformige og af dårlig kvalitet (eller få billeder)

MIDDEL giver jeg hvis hesten i mine øjne er almindeligt pæn (eller hvis den ser UD til at være køn, men billederne ikke viser dette ordenligt)

HØJ giver jeg til de heste jeg får lyst til at se alle billederne på

EXTRA HØJ giver jeg næsten aldrig - det skal være en hest jeg SLET ikke kan holde op med at kigge på (som min ejen selvfølgelig :o) )

• #5   24. apr 2006 syntes også det er rigtigt trælst, giver altid en begrundelse, for hader det selv helt vildt... og når andre ikke gør det, får jeg bare lyst til også at give lav eller middel, men gør det selvfølgelig ikke, hesten kan jo ikke gøre for det....
    men hader tilgengæld også hvis man giver en ekstra høj, og så vedkommene man gir den til ikke engang siger tak eller gir en bedømmelse tilbage, eller bare en lille kommentar... vil godt indrømme at jeg en enkel gang har ændret en ekstra høj, til en høj, for blev bare så irriteret... syntes i det er hel forkert?

• #6   24. apr 2006 Teis.: Øhm nej, var det meningen den skulle være morsom? For det er den altså ikke. Nej, hvis det var billederne andre synes der enten var for: slørede, skarpe, lyse, mørke eller noget helt andet, ville jeg prøve at gøre noget ved billeder, eller der var for lidt tekst kunne jeg jo skrive mere, såda noget er rart at vide. Såå nu håber jeg du forstår det,

• #7   24. apr 2006 Rikke H: Sydnes det er ok!!! OPdager også næsten kun hvad folk giver hvis de skirver en kommentar!! Men så skriver jeg da også tak!!
    Sydnes det var ok!!!

• #8   24. apr 2006 Theis*

• #9   24. apr 2006 Theis*

• #10   24. apr 2006 Theis: Fordi jeg gerne vil vide HVORFOR de giver middel, og det samme med høj og Eksra høj.. og lav

• #11   24. apr 2006 Theis: Hmm, hvorfor skulle det være hesten hver gang

• #12   24. apr 2006 jo da i skla have en begundelse. mange har som lavet en opstilling på sim profil. det står hvordan vi giver vores karekterer.

• #13   24. apr 2006 Theis: Nej faktisk ikke er ude ved hesten ligefra når jeg kommer hjem til spisetid eller derved 7-8 tiden. Man må da gerne få en begrundelse, eller er du imod at man får begrundelse. Gad du ikke også godt ha' en begrundele for feks. Lav ? Jeg har faktisk en hobby, min hund, venner hesten.. er bare syg i dag..

• #14   24. apr 2006 Theis: Syndes at hvis man spørger pænt kan man da godt få en lille begrundelse!! Det er da rart at vide hvorfor!!! :o) Det atger jo ikke rat lang tid at lave sådan en.

Team KARR (Randi) K: OG hvis man har en skala sydens jeg også det er fint men det er jo ikke alle som ved man har det!!! :o) Men hvis mna fortæller at man har det så er det jo helt PERFEKT!!!

• #15   24. apr 2006 Team KARR (Randi) K: Ja det er en smadder god idé at ha' sådan en, skal måske også snart have sådan en, men kun måske smiley

• #16   24. apr 2006 Mai > *** Team Nørgård *** < M : Er fuldstændig ening med dig smiley

• #17   24. apr 2006 Line & mette C: Det er godt der er nogen man kan blive enig med!!!! hihi!! :o)
    Syndes når det ikke behøves at tage mere en et ½ minut at skrive en begrundelse kan man vel lige så godt gøre det i det man ligger en karekter!!! :o)
    Det er lettest og så får men næsten ikke nogel kommentare til det!! :o)
    Sydnes at hvis vi alle skal ahev et godt her idne bliver vi nød til at snakke ordentligt og være lidt venlige og forstående over for hinanden.
    :o)

Bare min mening!!

• #18   24. apr 2006 Theis: elsker min ehst men sydens da det er lidt sjovt at vide hvad andre sydnes om den!!!

OG der med også få en kommentar omd en så er positiv eller ej!!! :o)

Sydnes godt man kan give en kommenatr på middel!!
    Det behøves jo ikke taget rat lang tid!

• #19   24. apr 2006 det er alt tid rart at få en begrundelse, men hvis de ikke vil give en, sys jeg ikke det er så forfærdelig, hvis man ikke får den...

• #20   24. apr 2006 Angent AS aka Anne Sofie: Det ved vi godt, men må da gerne spørge om man må få en begrundelse.. Nogle gange bliver den der giver bedømmelsen bare mega sur når man spørger om man må få en begrundelse

• #21   24. apr 2006 Pia V og Theis. Hvorfor har i givet Mark middel

• #22   24. apr 2006 Syndes da hvis man ikke vil give en begrundelse at må så skal skrive det!! Men også på en pæn måde!!

Hr set mange eksempler på hvor folk er blev sure over at de har fået lav elelr middel og spørger på en meget uforskammet måde om de må få en begrundelse.
    Til dem sydnes jeg ikke man behøves at svare.

Men vhis man spørger pænt sydne jeg godt man kan ateg ½ minut til lige skrive en linje.

HAr også set det modsatte hvor den der har fået den lave eller middel karekter har spurgt pænt om man måtte få en begrundelse og så har man bare fået et meget uforskammet svar!!

Syndes vi alle skal tale pænt til hinaden!!

• #23   24. apr 2006 Line & Mette: lige mine ord..
    Tiril R

• #25   24. apr 2006 Tja, jeg har da spurgt et par gange hvis jeg har fået lav, og alle gange har været fordi billeder var taget af Kate (som tidligere ejede hende) og at de var utydelige. såå ;p og dem der ikke har svaret har jeg bare ladet være. ARG. det minder mig om hævnkarakterer!

• #26   24. apr 2006 Jeg har slettet samtlige bedømmelser på mine heste! Gider ikke det barnagtige "hævn" fra negative personer.
    Jeg ved sgu`da at mine pruhheste er ligeså dejlige som jeres! Normalt giver jeg ikke karakter, hvis billederne er til "lav" eller "middel"

• #28   24. apr 2006 !-:simone H: Når andre spørger mig, synes jeg ikke de virker specielt sure smiley ..
    Molle.: Det kan godt være du ikke gider at begrunde middel, men alle har da lov til at spørge hvorfor deres heste får middel ikke ?

Kommentér på:
Begrundelser for Lav og Middel

Annonce