{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Katte er deres egen herre... {{forumTopicSubject}}

Og hvor kan det dog være en pestilens men også lidt sødt...

Naboens kat er begyndt at mene at der da er meget bedre over ved os. Så den vandre glad rundt på grunden ind til vores hund får øje på den også stikker den af men kommer hurtigt tilbage. For egentligt er den ikke så bange for hunden og er ikke blank for at gøre sig stor og give Tim et par på snuden.

Før har den holdt sig uden for men døren stod igår åben og derfor kunne mig og min kæreste pludselig spotte at der lå en kat der ikke hørte hjemme der og tog en lur under spisebordet som havde den aldrig lavet andet.

Hvis naboen nu bare kunne kastere dyret så den ikke strinter over alt når den ny begynder på det en gang, for voksen er den ikke endnu.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte er deres egen herre...
  • #1   11. okt 2010 Ja de kan være både til glæde og gavn.
    Men pås på ,begynd aldrig at fodre den,så har du pludselig en ny beboer.
    Jeg har selv 4 der går ude +en stor kat inde.

• #2   11. okt 2010
    Vi har aldrig fodret den - men tror nu den er flyttet ind alligevel..

• #3   11. okt 2010 Katte har det med at de vælger selv.
    Det er som regl lige meget hvor mange gange man (smider )dem ud,de ska lige prøve igen.

• #4   11. okt 2010
    Lige præcis smiley så tror jeg vil foreslå min mor at hun skal spørge naboerne om de vil kastere katten ( kan ikke helt bestemme mig til om den er eller ej ) og hvis de gør, så kan den have fri adgang til huset.
    For den har ikke tænkt sig at lette numsen væk.

• #5   11. okt 2010 Jeg har så modsat dig, en kat der i protest er flyttet, hjemmefra da den øjensynligt ikke mener at der også er plads til hunde i vores hus.
    Så han har valgt at flytte 200 m ned af vejen til en nabo, der heldigvis synes at han skal bo hos hende :O)

• #6   11. okt 2010 Haha, ja vi har også fået en ny beboer hos os smiley
    vi bor til leje på en lille 'gård' hvor der er en gaaammel staldkat som har boet der i mange år, den har aldrig fået lov til at komme ind.
    Men vi flyttede så ind med vores egen kat, som begyndte at være udekat så vi for det meste har vores vindue åbent så han kan hoppe ud og ind.
    Min far er en stor katteelsker, og han kunne ikke stå for den der gamle skævbenede kat, så han begyndte at fodre den udenfor. Efter noget tid begyndte den hele tiden at gå ind til os, den kom hoppende ind ad vinduet, gik bestemt op i sofaen og lagde sig godt til rette - her sku den altså være xD så ja, vi har fået en ekstra kat - den er nu meget sød, og den nyyyder at blive nusset og have en 'familie' :b

• #7   11. okt 2010 hehe ja min bedste´s nabo har også kat, den tror såmænd også den bor ved hende.. den ligger mageligt udenfor døren. sidder og snakker ved køkken vinduet. og står døren åben kommer han ind, hvilket altid frembringer lidt skældud da hun har fugle.
    vi lader ham nu bare være der for sådan er det og vil han tage sin middagslur ved hende så fred være med det. vi har længe gået og kaldt dem bølle (fordi den minder om hendes gamle kat bølle) indtil naboen en dag står og ringer på spørger om vi har set den kat vi kalder bølle idag. vi kunne kun soge nej... hun soger så med et smil at den faktisk hedder klavs.
    naboen viste sig og være rigtig flink og klavs ja han opfører sig stadig som om bedste er hans personlige kæle menneske

Kommentér på:
Katte er deres egen herre...

Annonce