{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem Barfer deres hunde/katte ??
  • #1   27. feb 2011 Vi gør smiley

• #2   27. feb 2011 Og skal måske lige nævne at vi aldrig har haft flottere og mere velfungerende hunde smiley

• #3   27. feb 2011 Dam dam:

Dejligt =) Ja vi gør slf. også og vi er også super glade for det. Qaiser Elsker det =)

• #4   27. feb 2011 Jeg gør smiley

Og skifter aldrig tilbage til tørt !!!!
    Mine hunde er sunde, raske, blanke i pelsen og har super flotte tænder smiley Får altid ros til udstilling på mine dyrs sundhed smiley

• #5   27. feb 2011 Er det ikke herredyrt at fodre Barf, jo jo man kan ikke sætte en pris på dyrs velfærd osv, men går selv op i at vores får noget de får noget ud af og at de ikke bare "prutter" det hele ud igen osv smiley

Har selv undersøgt lidt med Barf, men synes det virker meget dyrt at fodre med, men har selvfølgelig ikke prøvet smiley

• #6   27. feb 2011 Min onkel gør. Og ja, den er da sund og pæn - men hold da kæft hvor den lukker meget tarmluft ud der næsten er ved at tage livet af én. smiley

• #7   27. feb 2011 Aaaah så tror jeg ikke det er noget for os, synes min dalle lufter den ende temmelig ofte i forvejen!! Ingen grund til at opfordre til mere raketfart i den region!!!

• #8   27. feb 2011 Det kan være dyrt at fodre med råt og kommer meget an på ens hunds størrelse og alder smiley
    Jeg giver ca 1000 kr i måneden for foder til mine to Tervueren ( Belgisk hyrdehunde )
    Det kan sikker gøre billigere men jeg går meget op i kvalitet og variation af foder, også må jeg jo betale hva det koster smiley

• #9   27. feb 2011 Hmmm mine prutter mere på tørt end på råt !!! Og mængden af afføring er langt mindre på råt end på tørt !!!!

Meget luft hos en hund er faktisk tegn på et godt tarm system smiley

• #10   27. feb 2011 jeg fodrer 7 hunde med barf, og nej det koster ikke en formue her

• #11   27. feb 2011 Synes bestemt ikke det er dyrt, bare man køber det de rigtige steder. =) Qaiser prutter ikke vildt meget. Ikke mere end mine forældres hund, der bliver fodret med tørkost =)

• #12   27. feb 2011 #STALD VASELI #

Tror ikke vi kan reducere afførings mængden særlig meget mere smiley
    Sørger for godt foder, selvom det endda er okay billigt, der går jeg ikke på kompromis...

Så er min dalle hund en meget sund hund smiley he he, de har en lille sofapuf for dem selv, der kan man jo godt bruge et lille ekstra boost for at komme op, så når hun hopper op, så bliver der lige tændt for "raketten" he he smiley

Ville gerne barfe, men 1000kr er der desværre ikke råd til i budgettet smiley
    Ikke med to store hunde eller rettere en stor og en mellem stor...

• #13   27. feb 2011 MLC. Hvis dine hunde fungere på det de er på nu er der jo heller ingen grund til at skifte smiley Ellers kan man altid fodre med et barf tørkost produkt og give lidt råt når man vil forkæle hundene lidt ekstra smiley Men det SKAL være et barf tørkost pga hundes ph værdi i maven smiley

Mine har kun afføring max en gang dagligt og der går tit 1 til 2 dage før de skal af med det store smiley

• #14   27. feb 2011 Vi gør ikke - vi køber mad fra Aldi. En rød lille pose smiley

Vi har aldrig haft SÅ flotte katte!

Før var de bare almindelig i pelsen - vores ene kat skinner simpelhen nu (og er bare liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidt tyk, men kun lidt xD) og har et super godt helbred!

Vores anden kat er desværre syg, og lider af katte AIDS og øremider + han har 1 hagleskud inde i ham. Men dengang hvor han var langt bedre, skinnede han også smiley

• #15   27. feb 2011 #STALD VASELI #

Nej synes de fungere meget fint på det de får nu...

Ville dog overveje et skift, hvis man kunne gøre noget der var sundere mere naturligt for hunden smiley
    Pengene skal dog også række til det hele..

• #16   27. feb 2011 OG når ja. Den der røde pose vi fodrer med er super godt til katte md urinsten.

Min kære kat som nu døde i september, havde haft urinsten i 7 år.

Han var ikke på speciel foder. Det min mor gjorde var at fodre ham normalt, og når hun kunne se bare den MINDSTE ændring med tisseri eller han begyndte at slikke tissemanden, så fik han lige lidt specialfoder i cirka 3 uger, også gik der et år før han begyndte igen.

ALDRIG havde han haft dyrlægebesøg, og aldrig var han syg!
    Dyrlægerne havde aldrig nogensinde hørt det før. En kat med urinsten i 7 år, og aldrig et dyrlægebesø ;o))

Normalt opereres de hvert år, også aflives de efter 3 år.

Så aldi rød lille pose kattemad FUNKER så godt for pels, helbred, vægt, og "sygdom" ;o))

• #17   27. feb 2011 Vores hunde får BARF. Aldrig har de været gladere, og flottere :-))

• #18   27. feb 2011 Ja mine hunde elsker når de skal have mad nu og syndes det er rart at se dem spise det de fra naturens side er lavet til smiley

Om sommeren får de deres mad enten spredt ud på græsset så de selv skal finde den, eller frosset så de kan holde varmen ud smiley

• #19   27. feb 2011 Jeg synes ikke, det er dyrt. Men måske også fordi vores tre hunde alle er neutraliserede, og derfor fik det MEGET dyre foder fra dyrlægen af specielt til neutraliserede hunde (plus den ene er hyperallergisk, så også en specialblanding af noget til den slags).

Dette helt vildt dyre foder var næsten umuligt at få hundene til at spise. Hvor de tilgengæld elsker barf - også tørbarf, som allergihunden får mest af, da hendes mave ikke kan klare for meget af det rå. De står og småhyler når man laver det klar, og når de er blevet luftet, stormer de direkte ind i køkkenet og venter på at få deres længe ventede mad. Skønt at se, når man var vant til at skulle lokke maden i dem før i tiden smiley

• #20   28. feb 2011 Jeg barfede mine katte da jeg havde dem smiley

Det er ikke ret dyrt, og lige så nemt som at fylde dem med tørfoder smiley

• #21   28. feb 2011 Ja mine hunde får barf i pilleformt, noget specielt vi køber igennem en der henter det i Tyskland, det er koldpresset og indeholde stadig alle de gode råstoffer.. Katten får special fodder da han har insnævring ved mavesækken, så tør ikke bruge barf til ham, da han kaster maden op hvis han får noget han ikke kan tåle..

• #22   28. feb 2011 Sidsel N - Hvis det er i pilleform er det ikke BARF.. BARF er råt, og det er piller ikke..

Hvis det er Arion eller lign. du snakker om, så er det stadig tørfoder, bare med meget kød i..

• #23   28. feb 2011 Nej det er barf, det er råt kød og det der er presset på en bestemt måde, det kan heller ikke holde sig særlig længe da det stadig er råt.. Det er ikke varmebehandlet, så det er stadig barf.. Det er en fra DKK jeg køber det af..

Kommentér på:
Hvem Barfer deres hunde/katte ??

Annonce