193 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Vurdering Vurdering

Heeej Allesammen.

Er der nogen der kan bedømme hvor meget min hest er værd.

Hun er en DSP hoppe på 6 år. Hun går pt. LA1 og springer LA til stævner. Hjemme til træning springer vi M..
Hun er efter Bolero, har Cansas til farfar og Øxenholm's Sherluck til morfar..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering
  • #1   20. apr 2006 skal du af med hende? jeg vil sige 30-40.000....

• #2   20. apr 2006 Nej. Skal ikke a med hende endnu.

Men der går ikke længe. Det skal så lige siges at de billeder der er på hendes profil er fra 05. Det går MEGET bedre nu.

• #3   20. apr 2006 Omkring 35.000 ville jeg sige... +-

• #4   20. apr 2006 hmm.. v sige 35-40.000

• #5   20. apr 2006 hopper på ryggen af frederikke, jeg ville også sige omkring 50.000 kr. Men du kan jo gå på hestenettet, og så se om du kan finde en hest der er til salg som minder om din, og så kan du se hva den koster.

• #6   20. apr 2006 De priser du har fået indtil nu lyder for mig totalt urealistiske.

LA1 i dressur, og LA i spring giver ikke i sig selv en værdi, for det er hvad man som køber kan tillade sig at forvente at en pony kan gå.

Avls perspektivet giver heller ikke en værdi da hun ikke er kåret (iflg HestData).

Jeg vil sige 25.000, <b>måske</b> 30.000 hvis der lige er en hun svinger rigtigt med, men bestemt ikke mere.

At I springer M hjemme kan du desværre ikke bruge til noget i forhold til en vurdering da det ikke kan "dokumenteres". (Det man laver hjemme er hvor ekvipagen, altså dig <b>og</b> hesten, er, og ikke hvad hesten kan præstere generelt)
    Det tæller også ned at hun er 149, og dermed ikke en pony - hun er en <b>meget lille</b> hest, og dem er der ikke meget salg i (jo man kan måske godt få hende målt ned)
    At hendes far er Elitehingst siger ikke synderligt meget om hans afkoms evner, men om antallet, der er registreret 163 afkom (hvoraf kun 36 har registreret DRF resultater), og han er kåret med 7 i helhed ved sidste eksteriørkåring (21-03-1992).

• #7   20. apr 2006 Tjah... jeg vil nu ikke mene at 40.000 er meget for en pony, hvilket hun jo er da højden er med sko ;),

Og LA for en 6 års, tjah... den må jo ikke starte meget mere før til den første maj smiley

Så ja... 50.000 kr. er vist ikke umuligt...

Kommentér på:
Vurdering

Annonce