{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Clairvoyanter og folk med "evner" {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Jeg har mediefag på B og skal lave et større projekt, med en dokumentarfilm, som vi selv skal lave - kan komme til at blive vores eksamensprojekt.
Vi har valgt at undersøge hvordan mennesker påvirkes af det overnaturlige, og ingen af os har erfaring med noget som helst overnaturligt.
Derfor søger vi personer som har oplevet noget overnaturligt, hvis vi kan bruge det du har oplevet, kommer vi fra Viborg og vil meget gerne køre lidt for at filme dig og høre din historie.
Og andre som vi især har brug for, er folk med "evner" til at kontakte de døde, eller som har clairvoyante evner.
Vi har lavet lidt på storyboardet, vi forventer at vi har to til flere personer, hvor der er en skeptisk person og en som er helt sikker omkring det overnaturlige også udsætte dem for en clairvoyant med evner for diverse ting smiley også filme de to personer og clairvoyanten gennem hele forløbet og stille før-holdningen op mod efter-holdningen.
INGEN udstilles i dårligt lys, alle skal have en god oplevelse ud af det
Så jeg ville høre jer HG, er I interesserede? Jeg glæder mig til at høre fra jer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Clairvoyanter og folk med "evner"
  • #1   27. sep 2010 Så det I vil lave er lidt i stil med "fornemmelse for mord"

• #2   27. sep 2010 Det kender jeg ikke smiley .

• #3   27. sep 2010 Inde på nutv.dk kan du se afsnittene, hvis de ikke sender dem på kanal 5 længere.

• #4   27. sep 2010 jeg er 100 % skeptisk, da jeg mener at alle ting skal kunne bevises

mener generelt at folk der tror på sådan noget har oplevet noget ubehageligt som gør at de føler sig nødsaget til at tro på noget overnaturligt - eller også mangler de nogle hjerneceller, you pick

• #5   27. sep 2010 Chiara&Suz - Det var også min holdning først smiley . Men har læst på emnet, det er faktisk meget spændende, jeg vil se det an.
    Men tænk på, der er jo mange ting du ikke kan bevise, men som stadig er rigtigt smiley . Tænk på menneskes psyke, du kan ikke sige hvis et menneske lider af Post Traumatisk Stress syndrom, men du kan aflæse eller du kan tolke individets tanker, handlinger og reaktioner og konkludere at personen har PTSD, en læge kan sige det lider du af, men man ikke 100% bevise det, da det kun er i menneskets hjerne smiley .
    Jeg vil ikke stille mig skepsis, jeg holder mig objektiv og ser det hele an:)

• #6   27. sep 2010 Chiara&Suz - Det var også min holdning først smiley . Men har læst på emnet, det er faktisk meget spændende, jeg vil se det an.
    Men tænk på, der er jo mange ting du ikke kan bevise, men som stadig er rigtigt smiley . Tænk på menneskes psyke, du kan ikke sige hvis et menneske lider af Post Traumatisk Stress syndrom, men du kan aflæse eller du kan tolke individets tanker, handlinger og reaktioner og konkludere at personen har PTSD, en læge kan sige det lider du af, men man ikke 100% bevise det, da det kun er i menneskets hjerne smiley .
    Jeg vil ikke stille mig skepsis, jeg holder mig objektiv og ser det hele an:)

• #7   27. sep 2010 Menneskey hjerne er utrolig konpleks og uhyre indviklet

PTSD er noget der sker inde i din egen hjerne fordi DU har oplevet noget forfærdeligt

jeg tror også på at clairvoyanter kan hjælpe folk fordi de selv tror, men det betyder ikke at clairvoyater besider den miste smule evne

Tro kan flytte bjerge i helbredelse fra enten sygdom, sorg eller krise
    at man tror på man bliver bedre kan hjælpe healingsprocesen
    Alle disse ting (overnaturlige healinger) kan bruges, ja det kan de bestemt, men kun på folk som tror på det

• #8   27. sep 2010 stavefejl/tastfejl er gratis

• #9   27. sep 2010 Chiara: Jeg vil så sige at jeg 100% tror der er mere mellem himmel og jord.
    Clairvoyanter, er jeg dog noget skeptisk over for, da jeg tror mange af dem er nogle fupmagere, som blot hiver penge ud af godtroende mennesker. Men tror nu også nogle af dem er gode nok, men man ved jo ikke hvem af dem man kan stole, netop fordi der er de fupmagere der ødelægger det for de "rigtige".

Men jeg har selv oplevet meget af det overnaturlige, både godt og ondt. Og har selv den evne at jeg kan mærke hvis der er andre tilstede, dog er den ikke så stærk mere, som da jeg var yngre.

Jeg er selv Spirituel(troen), og tror på at man bliver genfødt i en ny krop når man dør, og tror også at de ånder der bliver her på jorden(som ikke bliver genfødt) er de mennesker som ikke har gennemført den mission de har fået i livet, og de får så en ny chance når de dør, ved at blive her. Og lykkes det så for dem, bliver de så genfødt, kommer vidre til den næste verden, himlen, eller hvad man nu vil kalde det.

Kommentér på:
Clairvoyanter og folk med "evner"

Annonce