30. jul 2008 Følger: 254 Følgere: 205 Heste: 5 Emner: 410 Svar: 1.740
han er ikke pony! {{forumTopicSubject}}
jeg kan bare ikke fatte at min hest på 170cm er IKKE pony xD
jeg synes hele tiden han løber specielt i spring så ser jeg videoer og så tænker jeg bare at han kunne godt komme mere frem. og så her sidste lørdag var jeg til min første undervisningtime på rideskolen og hende som underviser mig blev ved med at sige at jeg skulle have benene ved, men det kunne jeg bare ikke for jeg føler bare at han løber af med mig.. han har meget dårlig balance i galop for har ikke galopperet på ham hele sommerferien, så føler jeg endnu mere at han løber fra mig s: men når jeg så videoen tænker jeg bare hvor dum jeg er -.-
hvordan kan man komme det ind i ens hovede at end hest er ikke pony!
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.725
træning er nøgleordet her
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 69 Svar: 1.668
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2127 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Og i to ovenover.. Det har da i den grad at gøre med hest og pony.. Jeg synes også selv det gik vildt hurtigt til at starte med, indtil jeg vendede mig til det..
Ang. hestens balance, så skal du bare støtte godt op og lav en masse volter i galop og masser af slangegange i trav, hvor hesten ikke må sætte farten op, men blive ved dig..
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
Balance træningen af hesten, hjælper det at lave mange "sving", så en masse volter og slangegange på kryds og tværs af banen. Man kan f.eks. lave slangegang op af midterlinjen, som er svært for hesten men det giver super bonus i den sidste ende
jul 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 1.051
det er bare med at stole på sine ben, for det hjælper!
jul 2008
Følger: 254 Følgere: 205 Heste: 5 Emner: 410 Svar: 1.740
og det med galoppen kan man slet ikke lave volter det er virkelig slemt s:
og ved udmærket godt det bare er træning men det er svært at komme fra en dyrgtig pony som man kan holde tilbage når det er og give denn gas hvis det er det man vil og så over på en hest man ikke kan holde tilbage når man vil
han er ikke pony!