{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Et kæmpe chok {{forumTopicSubject}}

Jeg gav hele trænings flokken + min familie et chok i Søndags da jeg måtte hentes af ambulancen..

- Jeg var til terræn træning med unghesten Godson jeg rider på. Det var gået KANON godt, men jeg stoppede alt for sent. Han var meget træt og jeg havde sagt til min ridelærer jeg ikke synes vi skulle springe mere, men hun sagde jeg godt liiiiiige kunne tage de sidste par spring.. Skulle jeg bare ikke ha' gjort.
Han var så træt at han klonkede forbenene ind i springet og så mistede jeg selvfølgelig balancen og strøg af lige på nakken og rykken.. HOLD KÆFT DET HJORDE BARE ONDT. ( ja undskyld sproget)
Kunne slet ikke rejse mig eller noget, så de måtte jo ringe efter den søde ambulance.
Der skete da heldigvis ikke andet end en mild hjernerystelse, men fordelan hvor har jeg det bare skidt med det... Hesten havde sku fortjent bedre... Det er så træls man ikke har sagt stop.. Ja skulle bare lige ud med det.. Ville ønske jeg havde sagt STOP!!!

- Heidi Christensen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et kæmpe chok
  • #1   8. sep 2010 Det sker altid! når man lige siger - lige en sidste gang. så kokser det, og man fortryder så meget, men det er for sent...

Lyder super træls! og ønsker dig god bedring!

• #2   8. sep 2010 Har også altid dårlig samvittighed hvis der er noget jeg synes jeg burde have gjort eller ikke have gjort.

Man må bare sige til sig selv at man tænkte tanken, og man indser sin fejl, og så kan man ikke gøre mere..

Hesten tænker nok ikke mere over det.. Den blev lidt træt men det kommer den sig jo hurtigt over.. Det er bare godt at han ikke kom mere til skade - og self at du ikke gjorde det..

Men vend det til noget positivt og sig til dig selv at du er et godt menneske fordi du godt selv kan indse din fejl, og lære af det (:

Btw. find en anden underviser xD

• #3   8. sep 2010 Haha. Ja har sku overvejet det med en anden underviser, men der er ikke så mange her omkring der underviser i military :b

• #4   8. sep 2010 nu ved underviseren nok os at når du siger stop, så mener du stop (:

• #5   8. sep 2010 Det gjorde hun ikke nej..

Men Uanset hvad var det min skyld, for jeg kunne bare være stoppet og skridtet væk.. Sådan var det.. og det gjorde jeg ikke.. En ordentlig bummert jeg lavede der

• #6   8. sep 2010 Heidi: mente nu os til næste undervisningstime (:
    har os prøvet noget ligende, det var bare i spring og jeg røg ikke af men min pony blev sååå træt at den ikke kunne løfte benene mere, pga en underviser ikke troede på at den var træt (: han fandt ud af det efterfølgende og spurgte mig derfor altid om hun var ved at være træt (;

• #7   8. sep 2010 Ja.
    Ok- Misforstod bare lige så (:

- Det er os rigtig træls og fortryder meget jeg ikke bare red væk.

• #8   8. sep 2010 Det er så forbandet svært ikke at misforstå når det er kommunikation over nettet smiley ja man fortryder det hurtigt. Nu kender jeg jo hverken dig hesten eller din underviser men underviseren burde ha stolet på at det var bedst at stoppe smiley du kender jo ligesom hesten bedst ikke? smiley

Kommentér på:
Et kæmpe chok

Annonce