Et kæmpe chok og en ubehagelig oplevelse! {{forumTopicSubject}}
Var gået ud for at lukke hestene ind, alle kom pånær to, shetlænderen og delight, forstod det ikke gik ud på folden og shetlænderen løb forvirret rundt på den anden side af hegnet, da den var fanget ledte jeg efter delight hun var ikke at se nogen steder! Efter 20 minutters leden efter hende ringer jeg til politiet, heldigvis er der en der har fundet hende omkring en km væk. Ringer til dem, og bliver kørt hen til hende, har så måttet gå hjem med hende da hun ikke kan lide trailere. Turen gik heldigvis godt selvom det var mørkt og hun er ikke trafiksikker, men hun sagde utroligt nok ikke noget til bilerne! Er så lykkelig over at have hende tilbage, men det undrer mig hun er løbet fra resten af flokken? Det undrer mig virkelig meget at shetlandsponyen blev, de andre blev på folden og hun var løbet væk, men så sagde min kæreste jamen de skyder lige ved siden af, så tror du ikke hun er blevet bange? Men tror i det er nok til at hun ville løbe fra de andre?
Forresten er så glad for at hun havde grime på! Det er altså så vigtigt at de kan blive fanget! Så folkens få nu grimer på hestene det er så vigtigt når de løber ud!
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.256
Men kan godt forstå, at du blev bange - godt du fik hende hjem i god behold. Håber du er kommet dig over chokket (:
dec 2010
Følger: 128 Følgere: 143 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 1.531
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 27 Heste: 6 Emner: 8 Svar: 109
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.131
Men mine forbliver grimeløse
jan 2011
Følger: 117 Følgere: 122 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 1.005
Felix går ikke med grime på fold (og kommer nok heller ikke til det), men kan godt se det var klogt at have den på i denne situation:)
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
Mine går ALTID med grimer på folden.
Tager dem dog af i boksene, men så ligger de på gulvet ved siden af deres boksdør
(ved at det er dumt at have dem liggende der, hvis de skulle slippe ud af boksene og få benene i dem, men må ikke få knager op til dem, og kan godt lide at de er lige i nærheden)
jul 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 54 Svar: 956
Er dog glad for du fik din hest hjem i godt behold i denne situation
jan 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 8 Emner: 132 Svar: 455
Ja grimen syntes jeg er utrolig vigtig! Og tror også
Mine får et hundetegnet på nu! Det er altså smart!:)
apr 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 64
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
Men det er så super træls at komme ud næste morgen til en godt gennemgnasket grime
De har sådan nogle hovedhuller, som man kan lukke op, de er selvfølgelig altid åbne. Men selvom man hænger grimen eller træktov på lågen til hovedhullet, så den hænger længest væk fra boksen som muligt, (håber du forstår det ) så er træktovet altid væk og grimen er gennemgnasket næste morgen når det har hængt på min hoppeplags boks.
Og jeg må indrømme at jeg ikke er fan af grimer som ligger inde hos hesten, eller at finde træktove smurt ind i hestelort
Et kæmpe chok og en ubehagelig oplevelse!