{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når livet bare er et helved
  • #1   2. sep 2010 More than you know.

• #2   2. sep 2010 ja sådan er mit liv nu

jeg skulle være rejse til afrika for en måned siden
    men så fik min hund kræft
    først troede vi at vi kunne redde hende og give hende sin normale levetid (4-6 år mere)
    men det kunne vi så ikke - operationen mislykkedes - så nu har vi til december inden hun skal aflives

udover det kan de ikke sige en skid - var hos dyrlægen i over to timer i dag fordi de hele tiden var i tvivl om diverse prøver
    jeg er bare så pisse træt af at alt går galt

plus så har hele denne episode kostet mig og min søster uhyre mange penge og vi har ikke fået en skid ud af det smiley

• #3   2. sep 2010 Alt for godt smiley Har fem heste, hvoraf den ene skal aflives næste uge smiley Og tre af dem er halte, så ved hvordan det er at leve i et helvede smiley

• #4   2. sep 2010 Kender det alt for godt. Alt for mange triste dage, alt for mange aftener hvor man græder sig i søvne. Skænderier, osv.. ;(

• #5   2. sep 2010 jeg fik for 5 måneder siden en hjernerystelse... og troede egentlig jeg var kommet mig over den. idag var jeg så til lægen som sgade at det var jef ikke. og hvis jeg nogen sinde vil komme mig over det, skal jeg droppe ud af stx og droppe alt hvad der hedder heste, det næste år ! og begynde til genoptræning med hovedet.. er virkelig sendt til tælling.. I dont know fucking what to do ?!

• #6   2. sep 2010 Nej det kender jeg lykkeligvis ikke til smiley
    Alt i alt har mit liv faktisk været helt super!!

• #7   2. sep 2010 Uha ja. Gennemlever det lige nu.. Har været et helved de sidste 3 uger, men ser ud til at slutte imorgen.

• #8   2. sep 2010 Hmm ikke lige et helvede, men kender godt når det er træls =)

• #9   2. sep 2010 Tja. Kærestesorger og en far, der drikker.. smiley

• #10   2. sep 2010 tjaaa kender det ret godt ..
    de sidste 5 år (10år) af mit liv har ik været for gode ..
    Min far har haft 5blodpropper i hjernen og en hjerneblødning, og nu drikker han.
    Jeg har på tre år mistet min elskede pony, mistet en 1års, og stået med 4 ponyer der ikke kunne rides mere pga skader + nu kan min hest som 6 års ikke rides mere, og har været ret uheldig generelt, kæmpet meget med mit knæ + læger og sådan.
    MEN det sidste års tid er det hele blevet bedre sådan da, lige nu går det okay og håber virkelig det bliver ved at gå godt nu ..

• #11   2. sep 2010 lyder rigtig træls med dit hovede, men ville nok sige at det jo nok er nødvendigt at droppe det hele og få styr på det, for ville jo os være træls at lide under det resten af dit liv, men måske du kan nøjes med delvist at droppe det hele, måske du kan finde en sød rytter til hesten og sådan og stadig hygge dig med den indimellem .. håber det går ..

Kommentér på:
når livet bare er et helved

Annonce