{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Dyreplageri når det er værdst ! {{forumTopicSubject}}

Ja dette klip er da godt nok noget af det værdste jeg længe har set ! Puha ! Fatter slet slet ikke man kan få sig selv til sådan noget ! Ja Jeg vil godt indrømme jeg sidder med tåre trilnede ned at kinderne nu . For det er da for sygt! Man kan bare høre den lider ! =´(

Advarsel ikke for satre sjæle, jeg kan ikke engang få mig selv til og se det anden gang !

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyreplageri når det er værdst !
  • #1   31. aug 2010 Ja, det er godt nok gammelt. Men der er ingen ord for hvor pist jeg blir!

  • #2   31. aug 2010 Nå det vidste jeg ikke lige sorry =) men nej det er vildt ...

  • #3   31. aug 2010 Gør intet smiley .

  • #4   31. aug 2010 åh får helt ondt maven smiley

  • #6   31. aug 2010 Det har jeg ikke set før, han skulle dælme have samme tur. Gad vide om den stakkels hund overlevede det. Folk er dælme syge i deres hoveder. Ville ønske man kunne tage alle mishandlede dyr til sig. Men pladsen slipper jo op.

  • #7   31. aug 2010 Man er helt klart psykopat, hvis man kan finde på at gøre sådan noget! Hvor er det dog forfærdeligt smiley Jeg så ikke ret meget af det, kunne simpelthen ikke få mig selv til det.. Dens øjne . . . Den ved slet ikke hvad der skal ske..

    Sådan noget kan jeg simpelthen ikke klare at se på..
    Fatter ikke hvordan man kan få sig selv til sådan noget..


  • #11   31. aug 2010 Eiiiiij!!!!!!! smiley - Psygopat main! Sider fandme og tuder nu, stakkels hund hvordan heldved kan man få sig selv til det? Hunden ligger bare over piver smiley - Også griner den idiot til stodder bare!?!?! Fuck sådan nogle brude fandme få samme tur!!!!!!! smiley

  • #12   31. aug 2010 Ja hvordan får man overhovedet den ide, og synes det kunne være sjov og kaste en stakkels hun ud fra en bro... ´! jamen det er... ja mangler ord... Der er ikke ord for, hvor sygt det er..

  • #13   31. aug 2010 Hunden overlevede vidst uden at have brækket noget mener jeg. Men er ikke helt sikker !

  • #14   31. aug 2010 Til nummer 2 video! - Det er fucking sindsygt! Har intet at sige? Er mundlam sider bare med tårede trillende ned af kinderne..

    FUCKING ******* MENNESKER! D: :@


  • #15   31. aug 2010 Der har været et emne oppe herinde en gang med det samme, det er så sindsygt - hunden blev aflivet nogen dage efter pga. de mange kvæstelser som det fik ved faldet - det er sygt at nogen kan syntes det er morsomt at påføre et dyr smerte, det er så vildt, så sindsygt!! Drengen fik vist en lille fængelsstraf - efter min mening skulle han sku bare prøve det samme - syge mennesker er der sku nok af!! Det er så vildt, stakkels dyr!!!!!!!! Bliver så pissesur jeg har sku lyst til at smide ham ned så han kan føle den smerte, fuldstædig sindsygt og at filme det for at andre kan se det gør det sku ikke mindre sindsygt, men heldigvis fil politiet fat i ham, men det tror jeg sku ikke han har lært så meget af!

  • #16   31. aug 2010 Hva' fuck er det for nogle mennesker der virkelig har sådan et lorte liv at de er nød til at mishandle dyr? - Og hvad heldved er det for en humor???? ;O D':

  • #17   31. aug 2010 ja, jeg ved godt hvor de ender når de dør! smiley stkkels syr, sådanne psykopater burde ikke eksistere!

  • #18   31. aug 2010 Har virkelig ikke nok ord, til at beskrive hvor lang og grufuld straf sådan nogle mennesker skulle ha' - Det er squ da en fucking sindsyg humor, sådan nogle psygopat mennesker har! D: - Det er jo sindsygt!!!!!! D': - Jeg gentager mig selv, men kan simpelhen ikke finde nok ord!!!!!!!!!!!!! Argh, er virkelig vred og fucking ked af det nu!!!!!!!!!

  • #19   31. aug 2010
    Hunden overlevede faldet i første omgang, men ifølge Animalrights.it døde den en uge senere, 21. november sidste år, af indre kvæstelser. Den 22 årige mand, angiveligt ved navn Svajunas Beniukas, blev sidenhen arresteret men fik kun en bøde på omkring 100 kroner. Han viste sig at komme fra en familie, der tit mishandlede dyr. Han var sur på hunden, der skulle have taget nogen høns.
    Videoen begynder med at Svajuna tager hunden, der hedder 'Pipiras', det betyder 'Peber' hen til broen. Han taler direkte til kameraet og laver vittigheder om at han kan bevise, at hunde kan flyve. Derefter kaster han hunden ud. Senere lagde han videoen på nettet. Og det skulle han slet ikke have gjort.

    278.000 hader ham på Facebook
    Svajunas Beniukas video blev nemlig først spredt i Lithauen og senere til hele verden og til sidst blev presset så stort på myndighederne at de opsporede manden og fik ham anholdt. Resultatet var som sagt kun en bøde. Men han får det ikke nemt når han kommer ud. Hvor videoen end bliver vist, bliver hunde-mishandleren mødt med intenst had og dødstrusler.
    Der er opstået en lang række hade-facebook grupper i kølvandet på sagen. En af de største har over 278.000 medlemmer!
    På facebookgruppen 'FUCK the Idiot who threw the dog from bridge!!!' er der p.t. lidt over 1000 medlemmer. Et af dem, en Spencer Robert Graham, er meget, meget vred:
    - Jeg har lyst til at skære hans øjenlåg af og lade ham blive sindssyg af mangel på søvn, skriver han.




    Kilde: (link fjernet)


  • #20   31. aug 2010 Ej ej ej... stakkels lille hund... Den ligger og piver og logrer med halen smiley

  • #21   31. aug 2010 Er så vred!!!!!!!!
    Min straf til den idiot:
    Tage ham i hætten og kyle ham ud over broen, med en bombe spændt fast til røven! Ha! Idiot! - Det var bare LIDT af din straf!!!!!!! D:


  • #22   31. aug 2010 Video 1. Stakkels hund at få sådan en flyvetur. Den ligger jo klart og piver af smerte. Det gjorde ondt at se det.

    Video 2. Der fik jeg godt nok ondt i maven. af vrede og frustration over at se nogen kan behandle de stakkels hvalpe sådan. Får lyst til at kvæle hende. Stakkels dyr.


  • #23   31. aug 2010 Seriøst! D:

Kommentér på:
Dyreplageri når det er værdst !

Annonce