veninde,svorger,kæreste...... langt !! {{forumTopicSubject}}
nu eer det vist min tur til lige at læsse af....
jeg er nu igen blevet ringet op af min veninde, der har været i et forhold med min svoger, de har en søn sammen.
hun fortæller mig at min svoger igen, har udtalt ikke så pæne ting om mig.
det hele startde for ca 3 år siden, da min veninde er gravid med, min svorgers søn. vi mødes svogeren, kæresten og jeg på svigerfamiliens bodega, hvor svogeren fortæller at min veninde er gået hjem, fordi hun har ondt i maven. jeg spørger selvfølgelig, om det er noget med hende graviditet. det mener han ikke det, og siger hånligt "skal du ikke hjem og passe hende!?" nej det skal jeg ikke og fortæller ham at det bør være ham der bør passe sin syge kæreste. siden den dag har jeg bare været en møg kælling i hans øjne.
min kæreste og jeg har lige været fra hinanden i ca 1år, og i den periode har jeg hørt ting, feks at det er min skyld at kæresten og jeg ikke var sammen (han var mig utro flere gange), at jeg drænede hans konto,at jeg ikke kunne klare mig selv osv.
min veninde har så presset på for at jeg skulle finde sammen med kæresten igen, og vi er nu sammen.
sviger familien har hele tiden været ikke så glade for veninden, heller ikke men hun var i forhold med min svoger. og de fleste i famillien anser hende for at være dum (mig selv inklusiv, til jeg lærte hende at kende).
efter kæresten og jeg så har fundet sammen igen, så er der masser af onde tunge fra svigerforældre (dog mest sviger far og svoger).
Når vi er sammen, ja så er der ikke det Rikke ikke kan, uhh hun er så dygtig, og sidst de var her ja så ordnede hun lige deres forlygter på bilen, det er å utroligt at hun kan skifte en pære. da de så er taget herfra hører jeg så at de siger, at hvor Rikke dog heldig at kæresten har taget hende til nåde igen.Rikke har sikkert haft gjort noget meget slemt siden de ikke var sammen. Rikke er kun gået tilbage til ham fordi han har en datter, Rikke er kun gået tilbage fordi hun ikke kan klarer sig selv, Hun er kun tilbage fordi så har hun råd til sine heste osv.
i sommers havde vi min veninde, og hendes børn med på ferie, der havde min svorger også travlt med at fortælle hvor iloyal min kæreste var over for ham, fordi han ikke fortalte ham at min veninde har fået ny fyr, at det havde han ikke ventet af min kæreste, men at det var hvad man kunne forvente af mig, det er mig der har overtalt min veninde til at flytte, jeg er ikke god for deres søn,og jeg er generelt bare en møg kælling, det eneste positive han kan sige om mig er at jeg er god til at opdrage hunde.
min kæreste har haft fat i sin familie, og har fortalt dem at jeg var uden skyld i at vi gik fra hinanden, at skylden var hans. og at han ikke gider vi skal være samtale emne. hvis de har noget at sige, kan de komme direkte til os.
i lørdags holdte vi så min bonusdatters fødselsdag og hele sviger familien var selvfølgelig inviteret. Mens vi sidder her er de ihh og åhh så flinke, og alle snakker høfligt sammen. min svoger har ssin søn i denne weekend fordi min veninde skal i byen.(dt plejer at være mmig der har ham når hun skal ud). Da min svorger, bliver kørt hjem bliver hanssøn her, sammen med sine bedste forældre (det er faktisk dem der har ham, fordi min svoger har parkeret ham ved dem)
svigerforældrene skal blive her om aftenen og passe min bonusdattér, fordi vi også skal i byen. så svigermor er her med begge børn.
Inde i byen mødes vii så med min veninde, som selvfølgelig spørger hvordan det er gået til fødselsdagen og spørg om hendes søn og min svoger var med. jeg fortæller hende at hendes søn liggger og sover i sin seng på det værelse han har hos os (vi skal have ham i aflatning, derfor eget værelse). det undre min veninde sig jo så over, at det ikke er min svoger men min svigermor der har barnet. hun spørger så om forskelligt i forhold til sin søn og jeg kan fortælle hende at det feks er mig der har puttet ham og at jeg har blandet mig i min svigermors pasning af barnet.(han har rigtig meget eksem, og skal bades dagligt med speciel sæbe, skal skrubbes, og derefter smøres godt ind i speciel creme) alt sammen har min svigermor selvføgelig fåete kursus i (da min svoger ikke vil smøre barnet, for han vil ikke have creme på hænderne). da jeg ser barnet er hans eksem virkelig slemt (bliver det bare han ikke bliver skrubbt én dag) og den lille stakkel klør sig helt vildt og han bløder. jeg får så ondt i mit hjerte men føler ikke jeg kan tillade mig at blande mig, indtil min kreste siger at jeg skal bade barnet. så det gør jeg mens svigermor ser på, for så kan jeg jo lige vise hende hvor meget hun skal skrubbe. det bliver gjort og barnet får lindring for sin kløe. og alle er glade.
søndag morgen ser jeg så svigermor smøre barnet ind og kan e at hun tydeligvis ikke har forstået de ting hun har fået kursus i, og heller ikke det jeg viste hende aftenen før. men jeg blander mig ikke for jeg ved at barnet er smurt om aftenen og at han skal hjem til sin mor til middag.
de kører hjem og min veninde henter sin søn. mens de sidder der snakker de jo selvfølgelig om hvordan barnet har haft det. og sviger familien siger at han har været sød og nem og der ingen problemer har været (bortset fra at de ikke har kunne få ham til at sove, at de mens de var her skældte meget ud, at han fik skæld ud over at have skidt i bleen, lige da han havde fået tøj på, at han ikke var badet og smurt ordentligt osv).
min veninde skal flytte, og det snakker de også om, og hun fortæller at min kæreste ikke skal hjælpe hende, hvor til min svoger siger at det kan min kærete da godt gøre.så bliver min sviger mor tosset, og fortæller min veninde meget hårdt , hun i hvertfald ikke skal skabe splid mellem brødrene for så bliver svigermor tosset.min veninde siger at hun ikke skaber splid og der til siger min svoger "nej mor, det er ikke Gitte der skaber splid, det er Rikke" og så kører det igen, Rikke er kun gået tilbage til kærsten fordi hun ikke kan klare sig selv, hun er der kun pga hans penge (øh hvilke penge) og hans datter. osv. min svoger fortæller at han er gad for at han har kunnet manipulerer mig (til hvad er der ingen der ved), han vidste da godt at jeg have købt en klapvogn til barnet.
jeg giver historien videre til min kæreste der tager fat i min svoger for at hører hvad problemet er. og min svoger påstår hårdnakket at det har han aldrig sagt, og at hvad der er sagt om mig, blev sagt mens vi ikke var sammen. hmm ja der ssagde han også en masse men det var først i lørdag familien fik a vide at jeg har købt klapvogn, så det hænger jo ikke sammen.
min kæreste har så hørt at min veninde ikke har talt pænt om ham, nej det er ogsåå sandt, men DET var mens vi ikke var sammen og hun har presset på for at jeg kule gå tilbage. min kæreste mener jo så at det er min veninde der laver historier og klantre mig for at stole på hvad un fortæller, ja det gør jeg for jeg har hørt på i snart 6 år, at min svigerfamilie taler ondt om dres eks sviger børn, i 6 år har jeg hørt på hvordan de nedgøre moderen til min bonus datter, min svigerindes eksmænd (2stk), de bagtaler sågar deres egne børn, eller dvs min svigrfar gør.
min kærest har igen fortalt sin familie at vi ikke vil have de bruger os som samtale emne, og at hvis de har noget at sige kan de komme til ham.
men hvor føler jeg mig dum at jeg sidder der, og er høflig og imødekommende, og når de er her bliver de vartet op, og behandlet pænt. lige så snart de er ude af døren bliver jeg dolket.
jeg ved godt at jeg lige nu udlevere min famile og mig selv. men har brug for at komme af med, min frustrationer til nogle der ikke kender familien.
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Kender det kun alt for godt...
Man skal bare beslutte sig for om man vil tage det til sig eller om man vil lade det "slide".. Jeg lader det som regel Slide.. Og så brokker jeg lige engang imellem..
Min kæreste og mig gik også fra hinanden på et tidspunkt, hvor vi også endte med at komme sammen igen... Han kaldte mig for en "økonmisk belastning" - Selvom det var ham som havde overforbrug og havde kæmpe minus på kontoen, så kunne ikke lige se, hvordan det hang sammen, så jeg valgte også at gå fra ham..
Men der fik jeg også at vide at mine svigerforældre, havde advaret ham om at han skulle sørge for at jeg tog min p-piller, så jeg ikke blev gravid, for at holde på ham - Tænkte bare HVAD!!!! De havde alligevel kendt mig i nogle år, som om jeg nogensinde kunne finde på det! Blev bare så skuffet og sur..
Så jeg stoler ikke på dem.. Er glad for dem, de giver os mange glæder og er flinke, rare og søde, men ved også at de kan vende på en tallerken, hvis de tror deres elskede dreng er i fare på nogen måde..
Især svigermor, har heldigvis ikke begået så mange fejl som den anden svigerdatter
Men man ved aldrig hvad der bliver sagt bag lukkede døre...
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
sjovt at du er blevet kald en økonomisk belastning, for det mente min kæreste at jeg var, men det viser sig faktisk at det er ham der ikke kan styre sit forbrug og hans gæld voksede stødt mens vi ikke var sammen, hvor min bllev bedre..
økonomisk er vi ikke ret gode for hinanden, for allerede nu er der igen kuller i min økonomi, men jeg klarer den nok og så må vi på det punkt lige tage os sammen og blive bedre.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Svoger = søsters kæreste/mand
aug 2008
min kæreste var den utro
min kærestes storebror er min svoger
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
De to ting har jeg lært ikke har noget med hinandne at gøre!
Ja min kæreste kan også sidde og se luksusfælden og at kunne se at det er ham selv..
Skal så lige sige at det er blevet bedre.. Vi har fået solgt bilen, selvom det var utroligt hårdt, især for mig, da jeg nu skal kører på scooter ud til hesten.. Og mega træls, for hvis han ikke havde så meget gæld, så havde vi jo råd til bilen..
Men ja, jeg har jo valgt at blive ved ham, så skal jo ikke pive Det er jo med at snakke om det, og finde en løsning sammen og sammen med banken.. Desværre har vi en total klam bank dame, der ikke forstår at give gode råd eller løsninger, så jeg kom med et løsningsforslag da vi skulle snakke med banken..
Men ja, det er bare med at være på vagt, og sørg for at han ikke trækker dig ned økonomisk! Han må selv tage ansvar!!
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 21 Svar: 267
og hvis det havde været en søster hendes kæreste havde haft havde det været svigerinde
men det lyder godt nok også indviklet alt det der.. puha en gang familie intrigere du er røget ind i der
aug 2008
og min brors kone er også min svigerinde
mar 2005
svoger = søsters kæreste..
DIn kærestes bror er "bare" din kærestes bror..
http://da.wikipedia.org/wiki/Svoger
aug 2008
mar 2005
aug 2008
kalder jeg på min "svigerfar" er det ved navn, eller hr. "efternavn".
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
aug 2008
veninde,svorger,kæreste...... langt !!