{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

snydt af køber!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG´er

Skriver et emne herinde for at se om nogen kunne hjælpe mig.

Har den 02.08.10 overført penge for et dækken herinde til sælger som har sendt en besked til mig d. 04.08.10 om at pakken bliver sendt denne dag!! MEN nu er august måned snart omme og jeg har intet modtaget og hun har ikke været logget inde på sin profil siden d. 06.08.10

Nu finder jeg så ud af at hun har solgt en bidløs trense til en anden bruger herinde der også havde overført penge samme dag som mig , MEN heller ikke har modtaget noget.

Det eneste vi har på hende er hendes kontonummer for ved ikke omm navnet og landsdelen hun kommer fra som står inde på hendes profil er ægte!!

Dessuden havde hun ialt oprettet 10 annoncer og har kun 2 tilbage nu...gad vide om der er andre der har købt noget hos hende også og ikke modtaget noget.

Vi overvejer nu altså hende med det bidløse hovedtøj og mig at politianmelde hende...ikke for pengenes skyld da det heldigvis ikkke var et ret stort beløb men det er bare principsagen i det at vi ikke vil snydes.

HVAD havde i gjort i denne situation og skal vi ringe til vores lokale politi og melde hende eller til politiet der hvor hun kommer fra hvis det er korrekt oplyst i hendes profil. Har i prøvet noget lignende og kan det svare sig. Der er nogle der mener at politiet ikke gider tage sig af sådan noget..

På forhånd tak og unskyld den lange roman men er bare så frustreret

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snydt af køber!!
Kommentér på:
snydt af køber!!

Annonce