Ondt i ryggen ?? :P {{forumTopicSubject}}
Kære alle hg´ere.
Jeg har fået en opgave for af min lærer i skolen med angående ryggen.
så tænkte jeg det skulle for at være sjovt have noget med ryggens belastninger ...
og jeg håber sådan i har lyst til at hjælpe mig, da jeg har arbejdet på det.. ( det er biologi) "kroppen"
Spørgsmålet til jer er. :
Har i prøvet bære en person på ryggen ?
Hvis ja.
fortæl:
- hvem var det ?
- hvorfor i gjorde det ? og hvordan det gik ? evt om du fik ondt ? eller faldt...
-og hvor lang tid. ?
VIGTIGT I SVARE PÅ ALLE SPØRGSMÅLENE.
Jeg håber meget i har lyst til at hjælpe mig da jeg skal lave en statéstik som jeg os skal fremlægge..
håber i vil hjælpe... ved det underligt spørgsmål, men synes det er det som gør det sjovt.
Mange hilsner mig...
feb 2008
Følger: 81 Følgere: 74 Heste: 9 Emner: 216 Svar: 776
Hvis ja.
fortæl: (altså nu fortæller jeg om en gang jeg gjorde det da jeg 8-9 år)
- hvem var det ? En pige fra Børnehaveklassen
- hvorfor i gjorde det ? og hvordan det gik ? evt om du fik ondt ? eller faldt... vi legede hest, jeg fik ikke ondt i ryggen men jeg faldt forover på stenfliserne fordi min veninde havde en anden på ryggen og lavede alle mulige spring, så skulle jeg selvfølgelig også prøve!
-og hvor lang tid. ? indtil jeg faldt var det nok 2-3 min.
apr 2008
Følger: 68 Følgere: 56 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 60
så er jeg videre i fremlæggelsen ! .. håber der flere som vil hjælpe
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
ja, mange gange
Hvis ja.
fortæl:
- hvem var det ?
min bedsteveninde
- hvorfor i gjorde det ? og hvordan det gik ? evt om du fik ondt ? eller faldt...
jamen vi havde været til fest, og hun havde slået sin fod, og da vi så skulle hjem (skulle gå) måtte min kæreste og jeg skiftes til at bære hende. det gik skam fint nok, der var ikke så langt igen. Jeg "døjer" med ondt i ryggen, altså der skal ikke meget til, så jeg fik lidt ondt i ryggen, men ikke så slemt igen. Det er godt hun kun vejer sølle 45 kg
-og hvor lang tid. ?
jun 2017
Følger: 1 Svar: 1
Ondt i ryggen ?? :P