{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job efter gymnasiet
  • #2   12. aug 2010 Har samme problem :s

• #4   12. aug 2010 Når jeg skal tage mit sabbatår, vil jeg gerne cykle rundt som postbud! smiley

• #5   12. aug 2010 Jeg kunne heldigvis beholde mit sommerferiejob i mit sabbatår. Arbejdede dog kun fra august til februar og tog derefter på højskole.

Men jeg havde arbejde i en bank, og det var jeg rigtig glad for smiley

• #6   12. aug 2010 prøv at cykle rundt til der nærliggende børnehave og tilbyd dig selv som vikar - der er både gode penge i det og mange timer hvis du ikk har noget i mod at du ikke altid er i det samme børnehus med de samme kollegaer.

- Rikke

• #8   12. aug 2010 Hvad med at arbejde som afløser indenfor plejesektoren? (:

Der er mange steder de gerne vil have en afløser ind (;

• #9   13. aug 2010 Jeg har arbejdet med dementer ældre under hele min uddanelse (altså som fritidsjob).
    Nu er jeg færdiguddannet og arbejder ik med det længere, men jeg var virkelig glad for mit job.
    Man har mere tid til de ældre, når man arbejder med de demente (som regel er der maks 4 beboer per medarb om dagen om maks 7 om aftenen) og de demente er bare virkelig søde. Man skal dog være af en lidt speciel støbning for at klare det, da der jo er tale om mentalt udfodrede ældre eller hvad man kalder det.

Mit job gik ud på, alt efter tidspunktet, at tage de ældre op og vaske dem og så servere frokost og ellers bare se tv med og hygge om de ældre, spise en masse kage. Aften serverede vi aftensmad, hyggede og lagde dem i seng.

Kommentér på:
Job efter gymnasiet

Annonce