{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan du se forskel ?
  • #1   29. jul 2010 Den hundelov er ganske enkelt forfærdelig hvis jeg skal sige min ærlige mening.
    og hvis nu man ikke kan bevise sine lovlige hund er lovlig, må man aflive den, men politiet kan jo heller ikke bevise at den er ulovlig? Mystisk regl...

• #3   29. jul 2010 Helle: Nemlig.. - og med den ''rette træning'' eller mangel på samme, kan stort set alle hunde blive bidske. Selvfølgelig har disse hund lettere ved at blive aggressive da de er avlet til det gennem mange år, og det tager er at vende avlen, men med den rette ejer og træning vil klart størstetallet af kamphundene/muskelhundene blive fantastiske hunde - og jeg kender selv flere eksempler.

• #4   29. jul 2010 Jeg HADER den lov ! Det er jo ikke hunden, men ejerne der skal kigges på! ¤£@§¤%#&%¤# !!

http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00568/Planche_facitlisteN_568609a.pdf

• #5   29. jul 2010 den hundelov er da omvendt retsproces. Man er ifølge den ''alm.'' lov uskyldig indtil andet er bevist. Hvorfor gælder det ikke for hunde(ejere)?

Den lov er dummere end politiet (burde) tillade

• #7   29. jul 2010 Nej.. og det kan politiet heller ikke....

Den hundelov er en skændsel for hundene, havde det nu været mennesker var den diskreminerende.

Det kan godt være der er nogle hunderacer, der tænder lettere end andre racer, men så var det måske bedre at uddanne ejerne til at tackle disse hunde.. Jeg synes det er synd for hunden den skal snørres sammen i en mundkurv.

• #8   29. jul 2010 Ja, den første er mere hvid end bernnensennen blandingen (gå evt på google og se billeder, der er det også ret tydeligt)

• #9   29. jul 2010 Assi: Det er da ikke nok at vide det, du skal også bevise det! Det kan da godt være jeg ved min hund er jack russel, nu kender jeg personligt hende der har avlet ham og ved det derfor og ville kunne få fat på både dna fra mor og far, men hvis nu andre har blandnings hunde eller hunde uden tavle er det ikke sikkert de kan få fat på dna fra mor og far på trods af de ved den er ren et eller andet.
    Det synes jeg er for ringe, at man i princippet skal have en stamtavle hund for at være på den sikre side af denne lov.

(link fjernet)
    Han er før blevet kaldt for muskel/kamp hund af diverse forbi gående mennesker, fordi han er lille tæt og muskuløs, hvis jeg nu ikke kunne bevise han var jack russel så kunne han let ryge i denne lov.

Kommentér på:
Kan du se forskel ?

Annonce