902 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Dressurstøvler - hvem, hvor, hvilke? Dressurstøvler - hvem, hvor, hvilke?

Hej alle HGer (: Jeg bruger det meste af min sommerferie på at arbejde så jeg kan få råd til et par nye ridestøvler, da mine gamle er ultra slidte. Jeg synes at både König og Cavallo er super flotte, og det er også en af de to mærker jeg skal have et par dressurstøvler fra, men jeg kan ikke finde nogen som forhandler König her i DK og jeg kan heller ikke finde et katalog fra hverken Köng eller Cavallo til at se hvilke modeller man kan vælge i mellem?
Så nu spørger jeg jer og i ved hvor man kan få sådan nogle kataloger henne, og evt. også hvem der forhandler de to mærker her i Danmark? Det ville være en kæmpe hjælp hvis i ved det (:

På forhånd tak (: - Laura Midthaug

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dressurstøvler - hvem, hvor, hvilke?
  • #1   17. jul 2010 Hoffmans Rideudstyr forhandler begge dele samt Petrie Anky. SMH Rideudstyr forhandler König og Petrie Anky, kan ikke huske om hun har Cavallo.
    De er dog på Fyn men mener egentlig også at Tika Rideudstyr har både König og Cavallo.
    Og så er der Duus reitsport i Flensborg, lige over grænsen. De har det hele og som regel til en lidt billigere pris end her i DK. Og de taler dansk og er super søde :o)

• #2   17. jul 2010 din rideudstyrsforretning kæden kan skaffe begge støvler hjem... prøv at se på topsports hjemmeside om ikke di har noget ang. kônics det er ihvertfald dem der forhandler dem ud til butikkerne...
    desuden kan jeg anbefale begge støvler samt petrie støvlen som er noget billigere...
    har selv redet i 2 * petrie, de holdt ca. 10 år sådan en støvle, og jeg rider 1-2 heste dagligt og er ikke speciel grundig med rengøring af støvler. nu har jeg Cavallo som også er en meget behagelig støvle, i god kvalitet, men i betragtning af at de er dobbelt så dyre som Petrie skal man ihvertfald have det i sine overvejelser.
    tror faktisk du kan se mine støvler i brug på mine hestes profil... de korte er Petrie og dem med dressurbue er Cavallo

• #3   17. jul 2010 Mærkeligt, jeg kan slet ikke finde nogle forhandlere af König støvler mere, det har jeg ellers godt kunnet før. Mon mærket overhovedet bliver lavet mere?
    Ellers mener jeg at Stephanie med Bravissima har et par König støvler, evt. spørg hende. Dog mener jeg hendes er Favorit-modellen som er svarende i pris til Cavallo Piaff osv., altså i den ret dyre ende.

Ellers kan du da spørge Mette ovre i Hesteshoppen om hun forhandler, dog tror jeg ikke hun gør det.

• #4   4. jul 2011 begge støvler kan du få hos Joan i L.Simonsen i kolind. hun får den hjem på mål så de passer osv.

Kommentér på:
Dressurstøvler - hvem, hvor, hvilke?

Annonce