Dressurstøvler - hvem, hvor, hvilke? Dressurstøvler - hvem, hvor, hvilke?
Hej alle HGer (: Jeg bruger det meste af min sommerferie på at arbejde så jeg kan få råd til et par nye ridestøvler, da mine gamle er ultra slidte. Jeg synes at både König og Cavallo er super flotte, og det er også en af de to mærker jeg skal have et par dressurstøvler fra, men jeg kan ikke finde nogen som forhandler König her i DK og jeg kan heller ikke finde et katalog fra hverken Köng eller Cavallo til at se hvilke modeller man kan vælge i mellem?
Så nu spørger jeg jer og i ved hvor man kan få sådan nogle kataloger henne, og evt. også hvem der forhandler de to mærker her i Danmark? Det ville være en kæmpe hjælp hvis i ved det (:
På forhånd tak (: - Laura Midthaug
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 944
De er dog på Fyn men mener egentlig også at Tika Rideudstyr har både König og Cavallo.
Og så er der Duus reitsport i Flensborg, lige over grænsen. De har det hele og som regel til en lidt billigere pris end her i DK. Og de taler dansk og er super søde :o)
sep 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 935
desuden kan jeg anbefale begge støvler samt petrie støvlen som er noget billigere...
har selv redet i 2 * petrie, de holdt ca. 10 år sådan en støvle, og jeg rider 1-2 heste dagligt og er ikke speciel grundig med rengøring af støvler. nu har jeg Cavallo som også er en meget behagelig støvle, i god kvalitet, men i betragtning af at de er dobbelt så dyre som Petrie skal man ihvertfald have det i sine overvejelser.
tror faktisk du kan se mine støvler i brug på mine hestes profil... de korte er Petrie og dem med dressurbue er Cavallo
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.548
Ellers mener jeg at Stephanie med Bravissima har et par König støvler, evt. spørg hende. Dog mener jeg hendes er Favorit-modellen som er svarende i pris til Cavallo Piaff osv., altså i den ret dyre ende.
Ellers kan du da spørge Mette ovre i Hesteshoppen om hun forhandler, dog tror jeg ikke hun gør det.
jul 2010
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 317
Dressurstøvler - hvem, hvor, hvilke?