{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

anbefal ferie !! (: {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke helt, hvor min og min kærestes ferie skal gå hen til efteråret, derfor vil jeg gerne have noget inspiration. er ikke ude efter kun lande, gerne helt specifikt med hotel - ferie center og sådan. også gerne hvad der er muligt at se/lave/faciliteter.
1000 tak (:
obs det skal ikke være halvvejs rundt om jorden - tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefal ferie !! (:
  • #1   12. jul 2010 Hvis i er sportsmennesker kan jeg anbefale Club La Santa på Lanzarote . Det er et fedt sted med en masse sportslige aktiviteter, samtidig med, at der er utrolig mange bjerge og vulkaner. Der er også mange guidede turer til forskellige ting, ex. tequise marked .. Jeg elsker at være der, der er fuld af godt humør og man kan lave alt det man vil smiley .. Søg evt. Club la Santa på google og læs mere smiley

• #2   12. jul 2010 uuh ja har hørt om Club La Santa, lyder niice, det må jeg lige overveje smiley

og vi har penge nok og er klart til varme smiley og så synes jeg der skal ske noget, men vil også gerne have lidt tid til at ligge ved en pool (:

• #3   12. jul 2010 jaa, aktive ! men vil også gerne have pool og den slags - der er også grænser (:

vi kan begge to godt li ting man ikke lige sådan kan herhjemme som at svømme med delfin, faldskærmsudspring, dykke osv osv (: . gider ikke glo på museer, så hellere ligge ved poolen (:

• #4   12. jul 2010 Jeg elsker Norge! Der er smukt og en masse steder, hvor man kan vandre på små ture.

Hemsedal er et godt sted, med masser af mærkede ruter til forskellige fjeldtoppe. Her kan man også leje cykler, tage en tur med stoleliften, køre hundeslæde (med hjul), klatre, Tage på bondegårdstur, ride på fjeldet, køre go-cart, bade i vandland osv osv sognefjorden og Nigardabræen er helt sikkert en udflugt værd: (link fjernet) http://www.youtube.com/watch?v=dPknHZn5Xss&feature=player_embedded#!

Jeg fandt lige denne film om Hemsedal:
    http://www.visitnorway.com/dk/Film/Film-fra-sommer-i-Hemsedal/

Da afstandene er store, er det et must at være i egen bil. Vejret er skiftende som i Danmark, så man kan komme ud for 10 grader og regn i juli. Så det er ikke sol og strand-ferie. Og maden er dyr, så vi plejer selv at have mad med hjemmefra.

(",)

• #5   12. jul 2010 Jeg kan anbefale Grækenland = Lefkas.. Vi boede i byen nidri, kanon lækkert, og lækre strande..=)

• #7   12. jul 2010 Mamaris i Tyrkiet, det er vildt dejligt, jeg har været der.
    vi var på jeep safari, og bådtur og det var virkelig flot!
    Marmaris ligger nærmest i en stor bugt, s¨å tempraturene er varme og behagelige, byen er virkelig hyggelig, bjergene er dækket med træer, og man kan se til Rhodos(-:
    jeg vil foreslå "Elegance Hotel" virkelig flot hotel med egen strand, som ligger lige op ad hotellet, og ca1,5 km ind til byens centrum.
    de har også alletiders strandpromenade! (-:

Kommentér på:
anbefal ferie !! (:

Annonce