{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Anbefal et spejlrefleks kamera {{forumTopicSubject}}

Da jeg har fødselsdag sidst i november og efterfølgende jul i december er jeg igang med at lave ønskeseddel allerede, jeg er nok jordens langsomste til det. Jeg har længe villet købe et spejlrefleks kamera og er nu nået til at jeg da som en start kan ønske mig penge til det, da jeg på ingen måde får et spejlrefleks i gave.

Jeg er kommet i tivivl om hvilket kamera jeg skal købe
Jeg har, som alle andre, haft kig på et canon eos 1100d. Men efter en samtale med min veninde igår er jeg kommet i tvivl. Hun har et canon eos 1000D hvilket hun dog er lidt øv over da det ikke kan filme. Efter det er jeg begyndt at kigge lidt på andre kamera men har ikke rigtigt fundet andet end et Nikon til 3200, kan dog ikke huske hvilket et det er.

Kameraet vil skulle bruges til ferie billeder, hesten (altså skal det kunne fokusere på ting i bevægelse), billeder af hunden, landskaber og hvad jeg ellers lige falder over. Det skal være et meget alsidigt kamera

Såååå.. Hvilke kamera kan i anbefale, godt/dårligt.
Hvad har i at sige om canon eos 1100D.

Jeg vil helst ikke ligge meget mere end 3500 i det, men prislejet omkring de 2200 hvor 1100D'eren ligger er nok at foretrække

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal et spejlrefleks kamera
Kommentér på:
Anbefal et spejlrefleks kamera

Annonce