{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Umuligt at finde den rette mobil? {{forumTopicSubject}}

Jeg har det sidste stykke tid gerne ville have en ny mobil, men jeg synes overhoevedet ikke, at det har hjulpet at søge på de forskellige mobiler på nettet. Det er jo den rene jungle! Pt har jeg forelsket mig lidt i HTC Legend og Xperia x10 mini, men jeg ved slet ikke, hvad jeg skal vælge. Jeg synes HTC-mobilerne er meget med internet osv., og det er slet ikke, hvad den skal bruges til hos mig.

Jeg skal kunne sende sms'er, ringe og så må kameraet gerne være bare nogenlunde. Men hvad pokker skal man vælge? Hvad har I, og er det godt eller skidt? Andre forslag er også meget velkomne! :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Umuligt at finde den rette mobil?
  • #1   13. jun 2010 Samtidig skal den også kunne tåle at ligge i lommen, når jeg rider og går med hunden, så den må heller ikke være for sart fugtmæssigt!

• #2   13. jun 2010 Jeg er ikke meget for smartphones så det ville jeg holde mig fra. Jeg synes det er lidt for nyt og touch skærm sammen med beskidte hestefingre, nej tak(: de er vist også ret sarte, den store skærm bliver jo nemt ridset/går i stykker. Jeg har lige valgt ny mobil og det bliver en nokia 6700 classic i bronze. Jeg kan godt lide at det er en hel almindelig nokia som man kender og kan regne med da jeg her sidst har haft en lg med helt nyt alt muligt stads og jeg er mere til ting der bare fungerer(: hehe, den har så 5 mpx. kamera, gps og lidt andet gøj. (:

• #3   13. jun 2010 Jeg har en Sony Ericsson W595, havde tidligere den gamle model, W580 hed den vidst smiley
    Er rigtig glad for dem begge, og den nye her var ikke så dyr, så behøver ikke hele tiden være urolig for om den skal gå i stykker smiley

Kender en som har den der Xperia, den er mega fed, og ikke så svær at finde ud af igen smiley
    Holdbarheden kender jeg ikke noget til.
    Og mht. HTC har du ret i det er meget en internet mobil, sådan en ville jeg aldrig vælge, alt for dyr og når det er touch skal der jo heller ikke meget til at skærmen går i stykker smiley

• #4   13. jun 2010 Ja, sådan tænker jeg nemlig også ... Jeg kan godt se alt det nye smarte, og jeg vil da også indrømme, at det fanger mig lidt, men praktisk er det ikke, og jeg er ret sikker på, at jeg ikke kommer til at udnytte halvdelen af det de kan ;o)

• #5   13. jun 2010 Nu har jeg selv en telefon med touch og kan altså ikke anbefale det...
    Jo hvis man har masser af tid og at man altid kan bruge begge hænder når man skal skrive...
    Der er det altså nemmere med en telefon der ikke er så stor og klodset som Iphone's/HTC-telefoner osv. og som har taster man kan mærke/fornemme.

Jeg har en HTC hero. Jeg er glad for HTC og alt det MEN de er ENORMT dårlige til at holde deres telefoner opdaterede og de glemmer hurtigt deres tidligere modeller. smiley Men udover det er HTC et glimrende mærke.

HTC Hero/legend/Desire osv. er mere en PDA end en telefon. Dvs at hvis du ikke vil bruge de internet-relaterede ting har du i bund og grund bare en dårlig mobiltelefon... (Håber ikke jeg træder nogle over fusserne her!)

En Sony E. laver ganske gode telefoner dog kan selve systemet godt have en tendens til at "hakke" og fryse og NOGLE af deres telefoner er vist lidt "følsomme" altså går halvnemt i stykker. smiley

(sorry det lange indlæg men jeg håber det hjalp lidt.) :o)

• #6   13. jun 2010 Ja jeg har haft en htc. Og var bestemt ikke tilfreds med den, den blev varm bare man snakkede i tlf i 3 min og hvis man var på msn kunne der gå 5 min så blev den varm og når den blev varm frøs den halv delen a skærmen så ja jeg syntes ikke om Htc og tror heller ik jeg skal have en igen..
    Sony E. Har jeg haft et par stykker af og var glad for dem alle, egentlig ikke de store problemer osv.
    Nu har jeg så købt en Nokia 5300 med touch skærm og er yderst tilfreds syntes den tager gode billeder og har god lyd og kan sagtens bruge en hånd til at skrive med, den er nem at finde rundt i osv.
    Og syntes skærmen er rigtig holdbar i den og min er ikke engang ridset endnu har dog sådan nået gummi halløj til den men det ligger jo ikke på skærmen.

• #7   13. jun 2010 Ja, Ericsson er rigtigt nok nogle gange langsomme smiley Og min er da også lige gået i sort i nogle sekunder når jeg har tabt den, men så starter den hurtigt op igen smiley

Min gamle ericsson holdt i 2½ år, indtil jeg tabte den fra næsten 2 meters højde, så gad den altså ikke mere smiley

• #8   13. jun 2010 Jeg har nu også altid været tilfreds med mine mobiler fra Sony Ericsson - de har altid fungeret! :o)

Men dejligt med lidt vejledning!

• #11   13. jun 2010 Jeg vil også sige Sony E Elm'en smiley
    Super god og holdbar telefon smiley

Kommentér på:
Umuligt at finde den rette mobil?

Annonce