{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Umuligt at finde part {{forumTopicSubject}}

Synes det er næsten umuligt at finde en som har tid og lyst til at hygge og nusse (og måske træne) mine heste.
Jeg har søgt i snart 3 år, men der har ikke været nogle interrasserede.
Pt søger jeg inde på FB i forskellige grupper.

Så ville høre hvad jeres erfaringer er og hvor i søger (gerne link, så jeg måske kan opratte en annonce der)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Umuligt at finde part
  • #1   17. sep 2013 Kan se du kommer fra klejtrup/hærup. Har du hørt nogle af tøserne ude fra Vasehus rideklub ved klejtrup, der evt. ville? smiley kunne evt. hænge en seddel op derude osv. smiley

• #3   17. sep 2013 Mange tænker på prisen når det har med part at gøre. Eventuelt søg gratis?

• #4   17. sep 2013 Ja jeg bor i Klejtrup og hestene står i Hærup
    jeg har ingen sedel oppe ovre på Vasehus pt det var en mulighed at sette en op igen smiley

Det er gratis og der vil heller ikke være noget stald arb

• #5   17. sep 2013 Ja, det går begge veje (mærkeligt nok..?) Jeg har utrolig svært ved at finde en hest at få part på smiley

• #6   17. sep 2013 du skriver måske træne... jeg ville personligt heller ikke gide kun komme og børste en hest smiley ved godt at det at have hest ikke kun er at ride men det er en del af det da jeg var barn og passede heste for folk hjalp jeg med det hele red hyggede og ordnede stald smiley

• #7   17. sep 2013 Jeg tænker, om hestenes race måske kan spille en rolle? Selv om Jyder ikke hører til iblandt de allerstørste af arbejdstyperne og som oftest er søde, rare, rolige og omgængelige heste, så er det alligevel en stor og stærk hest, som ikke nødvendigvis er for alle at håndtere. smiley

Men ellers, så synes jeg da, forslaget om et opslag på den lokale rideskole lyder som en god idé. smiley

I øvrigt kan det - som mange andre også er inde på - også være ekstremt svært at finde en part den anden vej. Nu skal det retfærdigvis siges, at jeg ikke på nuværende tidspunkt har søgt aktivt, men jeg har selv kigget mig lidt omkring efter part på en rolig og pålidelig western-uddannet lille hest eller pony i mit lokalområde og har ikke fundet en eneste.

• #8   17. sep 2013 Hver gang jeg har ledt efter en billig part, så har jeg heller aldrig kunnet finde nogle smiley Men nu har rideskolen fået ny elevhest, så nu leder jeg ikke rigtigt mere efter en part, selvom det kunne være rart at være oftere sammen med hestene (:

Og jeg er ikke en der går efter en bestemt race eller hvad den kan, faktisk bare en hygge hest, som jeg kan ride og træne med, men alligevel fandt jeg aldrig noget, da jeg ledte smiley

• Thea A
    Thea A Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 69
    #9   17. sep 2013 dine heste ser sørme skønne ud! smiley
    syntes du skulle hænge en seddel op på den nærliggende rideskole, eller måske kunne du finde en voksen part som også kan ride den lidt evt. smiley
    da der er rigtig mange forældre, der ikke syntes at deres børn skal passe en så stor og stærk hest. Siger ikke din hest ikke er sød, rolig, dejlig eller noget måske du bare skulle lede efter en voksen part.
    men held og lykke ihvertifal smiley
    knus Thea smiley

• #10   17. sep 2013 Jeg tænker at det har noget med racen at gøre. Der er intet galt med Jyder, det siger jeg ikke, men jeg ville personligt ikke selv have part på sådan en race. Jeg er selv mere til de sporty heste.
    Nu har jeg ikke set annonceteksten, men måske folk også bare er kræsne.
    Jeg er selv partrytter, og for mig er gode billeder og en god tekst (uden den fylder for meget!!) meget vigtigt. Ellers skipper jeg hurtigt videre smiley

• #11   17. sep 2013 Det er ikke bedre i vores område. Jeg har opgivet at finde en der vil komme. Hos mig er det ellers gratis. Men jeg har også kun søgt voksenrytter.

• #12   17. sep 2013 Med hensyn til personens alder har jeg ingen krav..det eneste krav jeg har er at personen er sød ved hestene..

Kommentér på:
Umuligt at finde part

Annonce