{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  18 års fødselsdags gave..
  • #1   2. jun 2010 en scrapbog med billeder og tekst med jeres oplevelser sammen? smiley

• #2   2. jun 2010 eller et flot smykke smiley

• #3   2. jun 2010 Vi har ikke så mange billeder, og har skrevet et helt hæfte til hende i 16 års..
    og vil helst ikke give hende det samme igen.. smiley

Og kunne faktisk godt give hende et smykke, men ikke kun det.. det skal også være rigtig specielt.. smiley

• #4   2. jun 2010 Noget der betyder noget for jeres venskab og hun vil huske dig på?
    nu ved jeg ikke hvad i plejer at lave mest ?

lave et hjemmelavet "gavekort" på en bif-tur & god mad ?

eller at i tager ud og køber en gave til hende sammen ?

• #5   2. jun 2010 Af min bedsteveninde fik jeg en lollitadukke med en hilsen på smiley
    + noget andet.

men det vil hun nok huske dig for ? smiley

• #6   2. jun 2010 haha, det kunne nu være fedt! smiley

Kunne også godt finde på det med bio-tur og mad... smiley

andre idéer? Vil gerne have noget at vælge mellem, og være kreativ ud fra smiley

• #7   2. jun 2010 køb et smykke med jeres navne i

man kan også købe sådan nogle hjerter der er skåret over og så hver jeres navn på hver halvdel

• #8   2. jun 2010 Det er meget svært at komme med "personlige" ideer smiley hvilke interesser har hun? hvad laver i sammen? er der noget specielt hun altid snakker om? smiley

• #9   2. jun 2010 i ægte sølv og så med graveret navne i

• #10   2. jun 2010 Hun er ret svær at forklare, for at være ærlig ved jeg ikke hvordan jeg skal forklare hendes interesser? :i
    Hun er vild med smykker, så det med to ens halskæder med navne, eller dato (for venskabets start) var en god idé smiley

• #11   2. jun 2010 jeg fik engang sådan nogle af min kæreste de er rigtig flotte

jeg har den på hver dag og sover med den

• #12   2. jun 2010 okay smiley
    jamen det er jo bare at finde ud af hvad der vil betyde noget for hende (: og minder hende om dig.
    det er jo meget forskelligt fra person til person smiley jeg kunne intet finde til min bedsteveninde i 18 års, så kun fik bare pengene. hun er også meget svær at finde gave til smiley

• #13   2. jun 2010 Okay, jeg kan købe det smykke.. og så måske en tur ud at spise... smiley

tak smiley

• #14   2. jun 2010 Smykker plejer at være et sikkert hit - kan gemmes som minde til evig tid.
    så kunne du måske lave en lille bog med sjove og personlige billeder af jer begge to med tekst - eller et personligt brev/kort.
    du kan også når hun nu flytter give hende en pæn vase - igen noget der kan gemmes og stå fremme som minde

-Rikke

• #15   3. jun 2010 en tatovering i får lavet sammen? det har jeg og min veninde (vi har faktisk to)

et flot spejl eller maleri til hendes lejlighed ? eller er det dig der flytter?

et buskort/togkort med 10 klip på så hun kan besøge dig?

en stor flot kurv med skønhedsmidler og håndklæder, rengøringsartikler ?, eller købmandsvarer/kogebog til hjælp ved indflytningen i den nye lejlighed? (hvis det var hende der flyttede)

ellers køb noget stort og hæsligt der kan byttes. fx en rædselsfuld lampe. Det fik min ene veninde engang af en anden veninde *lol* det så skægt ud da hun pakkede rædselen ud... siden byttede hun den self. til en rigtig pæn lanpe der passede til hendes hjem...

lav en cd med musik I kan li?

bif biletter/middag/rengøringshjælp/ ridetur eller ??? sammen med dig, der kan indløses EFTER du/ hun er flyttet?

Kommentér på:
18 års fødselsdags gave..

Annonce