{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Fødselsdags ønsker 18 år {{forumTopicSubject}}

Jeg har det sidste års tid været igang med min ønskeseddel til den dag jeg fylder 18.. Det skyldes at jeg har en hukommelse som en si og derfor ikke reelt set kan huske alle de ting jeg i løbet af året støder på og tænker "ej det ønsker jeg mig til min fødseldag" derfor er jeg i år begyndt at skive alt ned hvis jeg får en god idé til et ønske.

Nu er der ikke frygtelig lang tid til og jeg har de sidste par uger gået og tænkt om der er mere jeg skal ha tilføljet inden familien begynder at spørge efter min ønskeseddel

Det er alt fra flyttehjemmefra ting til oplevelser der kan anbefales til helt simple ting som dvd'er eller tøj ting der er et must have eller you name it. en god idé til et eller andet. Alt tager jeg gerne i mod.

Skyd løs smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsdags ønsker 18 år
  • #1   31. jul 2015 Haha jeg bliver 18 år d. 25/8 og min familie er også begyndt at spørge efter ønsker. Men de er ved at være træt af alle de hesteting på min ønskeseddel, så jeg kigger lige med for at få lidt inspiration smiley

Dog er jeg kommet frem til at jeg ønsker mig et ur. Du kan se min ønske seddel her:
    https://ønskeskyen.dk/share/wish-list/5564c830d66705662b8b4567
    den er faktisk rigtig god den hjemmeside, så kan man huske de ting man finder smiley

• #2   31. jul 2015 Jamen hvis du skal have inspiration så må du da gerne få min ønskeseddel. Der er dog en del ting der bare er til at putte i en flyttekasse på loftet til den dag jeg daffer og en god del til oplevelser

• #3   31. jul 2015 Det vil jeg da gerne - det kunne jo være jeg mangler noget jeg ikke lige ved smiley

• #5   1. aug 2015 Jeg ønsker mig også ting som gavekort til h&m, magasin, matas, itunes mm
    Udover det er det meste også hesteting smiley
    Så ønsker jeg mig også et kamera, da jeg altid stjæler mit fars og det er han vidst lidt træt af med alle de 1000 hestebilleder smiley

• #6   1. aug 2015 Da jeg blev 18, lod jeg bevidst være med at ønske mig flytte hjemmefra-ting, fordi jeg ikke ville have køkkenredskaber osv., hvor garantien udløb inden jeg fik det brugt. Så i stedet ønskede jeg mig penge, der røg direkte ind på opsparingen, så de er klar den dag jeg flytter hjemmefra.

Til gengæld fik jeg fladjern, smykker, lidt tøj og rigtig mange penge. :o)

Jeg har dog samme problem som dig - jeg glemmer altid, hvad jeg ønsker mig, fordi jeg ikke får det skrevet ned. Så nu bruger jeg også Ønskeskyen, som en anden også linker til. Det er enormt smart, for når man giver den videre til nogen, kan de se hvor det kan købes, hvordan det ser ud, hvad det koster osv. Det er nærmest som en slags webshop kun med mine ønsker smiley

Kommentér på:
Fødselsdags ønsker 18 år

Annonce