Fødselsdags ønsker 18 år {{forumTopicSubject}}
Jeg har det sidste års tid været igang med min ønskeseddel til den dag jeg fylder 18.. Det skyldes at jeg har en hukommelse som en si og derfor ikke reelt set kan huske alle de ting jeg i løbet af året støder på og tænker "ej det ønsker jeg mig til min fødseldag" derfor er jeg i år begyndt at skive alt ned hvis jeg får en god idé til et ønske.
Nu er der ikke frygtelig lang tid til og jeg har de sidste par uger gået og tænkt om der er mere jeg skal ha tilføljet inden familien begynder at spørge efter min ønskeseddel
Det er alt fra flyttehjemmefra ting til oplevelser der kan anbefales til helt simple ting som dvd'er eller tøj ting der er et must have eller you name it. en god idé til et eller andet. Alt tager jeg gerne i mod.
Skyd løs
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 135 Heste: 4 Svar: 486
Dog er jeg kommet frem til at jeg ønsker mig et ur. Du kan se min ønske seddel her:
https://ønskeskyen.dk/share/wish-list/5564c830d66705662b8b4567
den er faktisk rigtig god den hjemmeside, så kan man huske de ting man finder
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.019
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 135 Heste: 4 Svar: 486
maj 2015
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 413
Udover det er det meste også hesteting
Så ønsker jeg mig også et kamera, da jeg altid stjæler mit fars og det er han vidst lidt træt af med alle de 1000 hestebilleder
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Til gengæld fik jeg fladjern, smykker, lidt tøj og rigtig mange penge. :o)
Jeg har dog samme problem som dig - jeg glemmer altid, hvad jeg ønsker mig, fordi jeg ikke får det skrevet ned. Så nu bruger jeg også Ønskeskyen, som en anden også linker til. Det er enormt smart, for når man giver den videre til nogen, kan de se hvor det kan købes, hvordan det ser ud, hvad det koster osv. Det er nærmest som en slags webshop kun med mine ønsker
Fødselsdags ønsker 18 år