Sur dame -.-' {{forumTopicSubject}}
Rikke og jeg var på tur idag- uden saddel, og vi rider på den vej hvor gården ligger, lige så stille skridt gang, pludselig kommer der et klik fra græs og hegn der står op af hinanden, Rikke bliver selvfølelig bange og hopper til side!
Kan så se der kommer en gammel dame med sådan en scooter-ting, jeg smiler som altid, da jeg synes det er såå hyggeligt når nogle smiler tilbage, så kommer hun sådan overfor os og så siger hun bare: Tror du ikke du skal have saddel på og så vender hun sig bare om og ser lige så sur ud som djævlen selv!!
Skulle lige have det igennem hovedet igen, hvad det var hun sagde og så kan det da nok lige være jeg blev sur, hun skal da ikke bestemme hvad jeg skal og samtidig se så sur ud! Hun kunne i det mindste smile!
Jeg var lige ved at råbe efter hende, om hun ikke skulle have sele på! Men der var hun ude af syne!
nu har jeg oplevet 2 gamle koner her i min by, og de driver mig til vanvid i flere timer efter! Kan ikke forstå det, for nogle er så flinke de får ligefrem en til at stoppe så de lige kan hilse på hesten
Andre end mig der oplever gamle sure mennesker?
jun 2009
Følger: 69 Følgere: 72 Heste: 7 Emner: 277 Svar: 1.697
mar 2004
Følger: 161 Følgere: 143 Heste: 3 Emner: 248 Svar: 824
mar 2008
Følger: 43 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 563 Svar: 1.588
Brugsen og hjemmeplejen er også de oplagte steder
mar 2004
Følger: 161 Følgere: 143 Heste: 3 Emner: 248 Svar: 824
aug 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 1.787
jamen jøsses...
aug 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 1.787
mar 2008
Følger: 43 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 563 Svar: 1.588
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 496
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.095
så går hun med de der snore der han laves støre bare ved et klik nå hun går så med den hund i dopel så lang snor som fortorvet / cykel stig
og da jeg kommer cyklene hopper den hund ud for and mig og jeg stopper op sådan meget hurtig og så siger hun surt
jeg kan ikke stop den og i unger skal tag og cykle ud på vejen
ville have sagt hallå de der bolig mænd som holder styr på de legligheder og fejer med maskiner cykler der også på de der stiger
og næste gang jeg møder hende får hun den med det samme lige meget hvor sent jeg er på den
på vej til skole så stopper jeg op og laver et forsøg med at få den hund eller den ting som har en træls gø lyd
til at sitte på sin flade røv og tror jeg skal til at have hunde god bider i lonmmen så tror jeg hun holder mund og går en anden vej
Sur dame -.-'