{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Sur dame -.-' {{forumTopicSubject}}

Rikke og jeg var på tur idag- uden saddel, og vi rider på den vej hvor gården ligger, lige så stille skridt gang, pludselig kommer der et klik fra græs og hegn der står op af hinanden, Rikke bliver selvfølelig bange og hopper til side!
Kan så se der kommer en gammel dame med sådan en scooter-ting, jeg smiler som altid, da jeg synes det er såå hyggeligt når nogle smiler tilbage, så kommer hun sådan overfor os og så siger hun bare: Tror du ikke du skal have saddel på og så vender hun sig bare om og ser lige så sur ud som djævlen selv!!
Skulle lige have det igennem hovedet igen, hvad det var hun sagde og så kan det da nok lige være jeg blev sur, hun skal da ikke bestemme hvad jeg skal og samtidig se så sur ud! Hun kunne i det mindste smile!
Jeg var lige ved at råbe efter hende, om hun ikke skulle have sele på! Men der var hun ude af syne!

nu har jeg oplevet 2 gamle koner her i min by, og de driver mig til vanvid i flere timer efter! Kan ikke forstå det, for nogle er så flinke de får ligefrem en til at stoppe så de lige kan hilse på hesten smiley

Andre end mig der oplever gamle sure mennesker?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur dame -.-'
Kommentér på:
Sur dame -.-'

Annonce