{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Sur dame ringede ang. løs pony. {{forumTopicSubject}}

Ja, vi har altså en lille pony som bliver VED med at rende ud. Vi har lavet folden så der er 4 "snore" på og så skulle man lige som tro at det skulle være umuligt. Men hun har alligevel været løbet ud af hegnet 2-3 gange. nu er der så skruet op for stød, men idag lykkedes det hende alligevel at bryde ud derfra!
da vi kom derud stod hun i en anden boks (ikk hendes egen), men vi vidste ikke hvem det var der havde stilt hende der. Så ringede rideskolens telefon, det var så en dame der sagde en masse med "ja, nu har jeg ringet 3 gange og den telefon bliver fanme aldrig taget (den har altså ikke ringet før)." og så sagde hun at nu skulle vi sku til at gøre noget for hun gad kraft edme ikke hente den pony ind hele tiden. næste gang ville hun fanme lade den stå så den kunne blive kørt over. og desuden så havde hun bare stilt den i en eller anden boks FOR HUN VIDSTE JO IKKE HVOR DEN SKULLE STÅ!! men den skulle ikke løbe ned til hendes heste, for den skulle kraft edme ikke komme til skade pga. vores pony. S:
hvad sker der man?! hun flippede helt skråt, vidste slet ikk hvad jeg skulle sige til hende.. forstår godt hun er sur over det, men der er min. 5 km til de nærmeste heste, så den smutter nok ikke lige ned til dem. og så kan det da siges på en ordentlig måde? :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur dame ringede ang. løs pony.
  • #1   7. jan 2009 ej haha xD

sig til hende, at hun skulle lade være med at gøre det? XD

• #2   7. jan 2009 der er ingen grund til at blive så sur som hun gjorde, men det ER jeres ansvar at dyret hegnes forsvarligt!
    tænk hvis den blir kørt over, og er skyld i at nogen kommer til skade?!

så må i lave et bræddehegn eller andet til den!

• #5   7. jan 2009 nu er det så heller ikke det hele jeg har forklaret her.
    - men ponyen skal da gå et sted? inden vi får bestilt brædder og får sast folden op kan der jo gå en måned, så kan den stå inde i en måned?
    i siger det som om det er min skyld, det er altså ikke min hest. hun kunne da spørge om der var en hun kunne snakke med om den pony der har gået løs. vi kan jo ikke gøre mere, strømmen er virkelig stærk, men alligevel læner hun sig bare over hegnet og skrider.

• #6   7. jan 2009 Pernica - nu er dr begrænset om en shetlænder på 95 cm. kan løbem og om den gider løbe 5-8 km hvis ikke mere for at komme ned til andre heste den har aldrig løbet så langt. jeg VEDgodt det er forkert den går løs men for fanden hvad er det for en måde at svine til på? det er ikke en gang vores problem, det er rideskolens og hun ringer til en på 16 og så får jeg hele ansvaret for den pony.

• #7   7. jan 2009 Kijo - det ved jeg godt. men nu har vi lavet hegnet om 5 gange, vi bliver jo nødt til at sætte hende derud for at se om den funker? og når vi står der, render hun ikke ud men når der ikke er nogen går hun ud - ligesom idag. vi sætter hende jo ikke ud, hvis vi ved at hegnet er gået i stykker. men når vi laver der på ny med ændringer bliver vi nødt til at sætte hende derud for at se om hun bliver inde. gjorde hun jo så ikke.

Kommentér på:
Sur dame ringede ang. løs pony.

Annonce