859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Har folk glemt dette er HESTEGALLERI? Har folk glemt dette er HESTEGALLERI?

Ja, tænker på om folk har glet at dette er Hestgalleri??

har flere gange set annoncer med "kamera søges" "kanin sælges" "gyser bøger sælges" "Flot kjole til gå i byen"

Altså dette er hestegalleri...
har folk glemt at læse reglerne?
og når man så går ind og siger, at dette altså er hg, får man den største sviner om at man kan da være lige glad osv??
Nej, kan jeg ikke, lær at overholde reglerne.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har folk glemt dette er HESTEGALLERI?
  • #1   23. maj 2010 Enig - mener også kun det burde være hesteting der sælges herinde , det andet er plat. det er jo hestegalleri. Hvis man vil sælge andre ting kamera osv. så find en anden side og læg det ind på guloggratis eller et eller andet (;

• #2   23. maj 2010 Præcis!
    Bare en skam, nogle overholder og andre ikk, og det går ud over dem der overholde dem osv.

• #3   23. maj 2010 helt enig !!
    det er skide irreterende alt det der med at de sælger alt andet !!
    find et andet sted og sæt det tilsalg !!

• #4   23. maj 2010 Må nok også sige at alt sådan noget legetøj kan pisse mig lidt af smiley Men giver jer fuldstændig ret. Hvis man skriver at det ikke hører til her, men på f.eks Baboom, så gør de enten ikke noget ved det, man får en sviner ellers ryger man på filterliste? Ih sååå hyggeligt smiley

• #5   23. maj 2010 Nemlig, man skriver at det ikk hører til og vupti så er man lige pludselig den "onde" på hg og lyseslukkeren osv? ;D

• #6   23. maj 2010 Kaniner og det andet kan på ingen måde relateres til heste, men det kan kameraer da? jeg ville da også søge herinde, da jeg ikke køber et kamera for at tage gode arkitektoniske billeder, men billeder af HESTE smiley

• #7   23. maj 2010 et kamera er jo som sådan ikke heste relaterende..
    en hver kan jo komme og sige, jamen det fordi jeg vil tage billeder af heste?
    Så ka de os bare sige omkring kaniner, jamen min kanin springer jeg med, og den hedder black beauty... giver ingen mening.
    folk må acceptere hg's regler

• #8   23. maj 2010 så er et tæppe heller ikke heste relateret bare fordi det er blevet brugt til at skridte hesten af med???? Syntes bare folk skal trække kæppen ud af *øven og ikke gå med SÅ små sko.... der er en fane der hedder billeder og tegninger der hører kamera vel også på en måde under, medmindre billederne kommer flyvende ud af åben luft....

• #9   23. maj 2010 Hvor står det i reglerne, hvem der må sætte hvad til salg ?

Hvis det skulle gå efter jeres hoved, ville HG blive et endnu mere kedeligt sted - der er MANGE som søger fotograf, eller som laver annoncer med de tager billeder...eller med at de laver billeder...så skulle de heller ikke være her ??
    Og så må de slet ikke sælge deres kamera til nogen af de andre, der har denne hobby herinde ?

Få nu benene på jorden og kig ud over jeres egen næse!! Hvis I ikke er interesseret i at læse salgsannoncer med ting, der ikke er væsentlige for jer, så lad dog vær!!! Andre kan godt synes det er interessant...der er jo trods alt almindelige mennesker, der har heste, som også har andre fælles interesser!

• #10   23. maj 2010 Et kamera er IKKE heste-relateret..

Og brugerbetingelserne siger:
    4.1 Oprettelse af markedsannoncer
    Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af heste og hest-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.

Der kan forekomme irrelevante annoncer i marked og disse vil selvfølgelig blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.

Annoncer med ulovligt indhold, så som salg af ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Annoncer med køb, salg eller bytte af kopivarer ses som en krænkelse af ophavsrettighedshaveren og er således ikke tilladt i markedet. Disse vil blive slettet og brugeren vil modtage en advarsel. Gentages postning af sådanne annoncer vil brugerkontoen blive frosset og i sidste ende blive lukket.

Bemærk også at ophavsretten gælder i Markedet. Billeder der benyttes i marked må ikke være markeret med ”copyright”, logoer eller lign., hvor brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver. Benyttelse af sådanne billeder vil medføre slettelse af annoncen.

• #11   23. maj 2010 Når det sker at i mener folk laver annoncer som ikk hører herinde, så start med at skriv det pænt til dem, hører de ikk efter, bliver surer eller andet, så udstem dem med denne begundelse, eller skriv til en HA´er med link

• #12   23. maj 2010 Helt enig... Det er irriterende at der tit kommer en kanin o.s.v. frem inde på markedet..

• #13   23. maj 2010 Maria C- det er egentlig også det der pisser mig af. det er den sætning: Det hører IKKE til på hestegalleri!!!!!!!!!!! altså sig dog tingene på en pæn måde....

• #14   23. maj 2010 natacha.. helt enig, man kan godt snakke pænt, for nogle har ikk læst reglerne til punkt og prikke, jeg har heller ikk, har kun læst i dem hvis jeg har haft brug for et svar, f.eks med dette:)

• Mynte
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.153
    #15   23. maj 2010 Nå, kan kaniner ik bruges til heste? Det var der da mindst 1 bruger der syntes de var smiley Hun prøvede at sælge denne som selvskabskanin til hesten.

Man kan "relatere" alt til heste hvis man vil, og om det så er en tiger til at spille cirkusklovn ovenpå hesten... Hvis HG tillod alle disse ekstra ting ville markedet hurtigt flyde med alt muligt andet og man ville ikke kunne finde de "rigtige" hesteting uden at lede længe.

Så nej, ting som kameraer, biler, kaniner, kjoler osv osv er ikke tilladt herinde, da disse ER irrelevante og ikke heste-relateret

• Mynte

#16   23. maj 2010 Prøv at forestille jer en annonce på bilgalleri, hvor en forsøger at sælge en hest, så den kan trække bilen, hvis den skulle gå i stå. Tror i ikke denne også hurtigt ville blive slettet fordi den slags ikke hører til der? smiley

• #17   23. maj 2010 Jeg har os altid prøvet at skrive at det altså ikke er heste realterende osv.
    og bagefter får jeg så "ka du ikk være lige glad og lade være med at blande dig?" nej, kan man ikk, alle skal overholde reglerne.
    sys ikk det er at gå i små sko, det da ikk så svært at oprette en annonce på guloggratis eller sådan?
    Jeg vil da gerne lave en vejledning til det altså? (:

• #18   23. maj 2010 Har det lidt sådan at jeg ikke kan blive sur over disse ting, da annoncerne alligevel bliver slettet med det samme =)

• #19   23. maj 2010 Kijofreg

Mener du at jeg snakker grimt herinde da??

Hvis du mener det vil jeg meget gerne have link til et sted hvor jeg har snakket grimt herinde, da jeg så omgående vil have det ændret smiley

• #20   23. maj 2010 jeg er lige glad med om folk ligger annoncer ind om at de søger kamera eller sælger en kanin. det går vel ud på det samme og det er heste ting eller kanin ting. folk sælger jo også heste ting inde på katte galleri..

• #21   23. maj 2010 er der nogen der har hørt om søgefunktionen ? Så dukker der kun de ting op som de er interesseret i.

Og ganske rigtigt bliver der også solgt hesteting inde på Baboom - fra de samme brugere som sidder herinde.

Så det ville nok være meget sundt at finde noget andet at gå op i end hvilke annoncer der oprettes.

• Mynte

#22   23. maj 2010 Nu er reglerne nu engang lavet for at de skal overholdes.

Og Baboom er netop blevet lavet til at man kan annoncere med alt. Nu er det jo heller ikke hestegalleri man går ind på for at søge efter kaniner.

Man kan diskutere dette til det uendelige, men det ændrer intet ved at reglerne er som de er, og at de skal overholdes.

Vi sletter alle annoncer der ikke er relevante for HG og sådan er det. Og sådan er det også på de andre gallerier (selvom der kan forekomme den ene eller anden irrelevante annonce der skulle have sneget sig ind uden at blive opdaget)

• #23   23. maj 2010 Ja, ja...den store HA har talt igen...he,he...sjovt en debat altid slutter med samme indlæg fra jer, når der ikke kan argumenteres bedre.. :o)

I får jo ikke slettet alt, og I kan ikke definere hvad der er hesterelevant eller ej - hvis folk, som reklamerer med at være amatørfotografer herinde, må man gå ud fra, deres kamera er hesterelevant...men samtidig må de ikke sælge det til andre amatørfotografer, som også tager billeder af heste ??....prøv nu at se de rationelle i, at I ikke kan stille jer til dommere over, hvad der er relevant for hestefolk.

kaniner findes ofte på gårde, hvor folk med heste bor - altså er de også relevante for nogle hestefolk...katte, som fanger mus i staldene og hvorellers halm m.m. ligger er også hesterelateret...hunde, der hyrder hesteflokke er også hesterelateret.

• Mynte

#24   23. maj 2010 Det der er hesterelevant ved fotografering er ikke kameraet, men at der "sælges" et billede af en hest... at et kamera tilfældigvis kan optage et sådanne billede er ikke relevant (helt bortset fra at fotografering ikke må sælges her på HG smiley )

Og nej, vi kan måske ikke få slettet alt, men forestil dig hvordan siden ville se ud, hvis vi bare tillod alle at oprette alt det de ville, så ville siden hurtigt ligne baboom og ikke hestegalleri smiley

Og ja, vi afslutter gerne indlæg på denne måde, da vi ikke er her for at diskutere reglerne, da det ikke er os der laver dem. Vil i klage om reglerne så gå til dem der laver dem smiley

Det der per se er hesterelevant er det der er blevet produceret til hestebrug af de diverse firmaer rundt omkring i verdenen.

Og om noget er heste-relateret eller ej, kan hurtigt afgøres ved at bruge sund fornuft. Bare fordi en ting KAN bruges til noget hestehalløj, så er det ikke automatisk noget man må sælge her på siden. Ellers, som sagt tidligere, kunne man jo oprette alt her på HG og det er vel ikke i nogens sinde at dette bliver sådan.

En kanin har intet med heste at gøre. Ligemeget hvor meget man vil dreje det. Tillader vi salg af 1 hund (fordi vedkommende skriver den kan blive hestehyrdehund) så vil alle andre følge og der vil snart ligge lige så mange annoncer med hunde som der gør på Hundegalleri. Det samme gælder biler. Derfor er denne slags heller ikke ok her på siden.

Og endnu engang, hvis det ikke er til jeres behag, så klag til "kontakt" og ikke til os. For vi sørger blot for at de regler der gælder på siden er overholdt, og længere er den ikke.

• #25   23. maj 2010 Citat: "Og om noget er heste-relateret eller ej, kan hurtigt afgøres ved at bruge sund fornuft. Bare fordi en ting KAN bruges til noget hestehalløj, så er det ikke automatisk noget man må sælge her på siden."

Dine udtalelser viser meget hvad du ved noget om - og det er ikke alt.
    Der er MANGE der bruger hunde til at hyrde heste til- og fra fold, og det er racer som decideret er avlet til det brug...og som altså dermed også er hesterelateret. Uanset om du kender til det eller ej. Derfor kan du heller ikke sætte dig som dommer over, hvad der er hesterelateret eller ej med det du kalder "sund fornuft", som er noget begrænset.

Citat: "Det der per se er hesterelevant er det der er blevet produceret til hestebrug af de diverse firmaer rundt omkring i verdenen"...hvilket hyrdehunde også er...BL.A.

For mit vedkommende er jeg bedøvende ligeglad med, hvad folk ønsker at sælge - jeg vælger bare at lade være med glo i alle mulige annoncer, som jeg ikke har brug for alligevel, og derved undlader jeg også at kværulere, som I gør.

Jeg melder fra emnet her, da diskussionen er latterlig, og ikke gider bruge mere tid på dette. Jeg har et liv at passe :o)

• Mynte

#26   23. maj 2010 Jeg siger jo også at hvis vi tillader 1 hund, så følger der alle andre... og hyrdehunde er nu ikke desideret blevet lavet til hestebrug lol men til får og kvæg smiley Men det er nu også ligemeget, for det vil der ikke ændres på her på HG om jeg nu er enig eller uenig med dig...

Og har da aldrig sagt noget om at jeg ved alt? Jeg siger blot at hvis vi tillader det ene så kommer der flere af den slags og så er vi hurtigt ude i noget vi ikke kan komme tilbage fra.

Og det var da dig der startede diskussionen smiley

Kommentér på:
Har folk glemt dette er HESTEGALLERI?

Annonce