Har folk glemt dette er HESTEGALLERI? Har folk glemt dette er HESTEGALLERI?
Ja, tænker på om folk har glet at dette er Hestgalleri??
har flere gange set annoncer med "kamera søges" "kanin sælges" "gyser bøger sælges" "Flot kjole til gå i byen"
Altså dette er hestegalleri...
har folk glemt at læse reglerne?
og når man så går ind og siger, at dette altså er hg, får man den største sviner om at man kan da være lige glad osv??
Nej, kan jeg ikke, lær at overholde reglerne.
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1368 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.477
Bare en skam, nogle overholder og andre ikk, og det går ud over dem der overholde dem osv.
mar 2009
Følger: 171 Følgere: 152 Heste: 4 Emner: 218 Svar: 2.752
det er skide irreterende alt det der med at de sælger alt andet !!
find et andet sted og sæt det tilsalg !!
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.339
mar 2007
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 1.388
mar 2007
en hver kan jo komme og sige, jamen det fordi jeg vil tage billeder af heste?
Så ka de os bare sige omkring kaniner, jamen min kanin springer jeg med, og den hedder black beauty... giver ingen mening.
folk må acceptere hg's regler
feb 2006
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 10 Svar: 351
Hvis det skulle gå efter jeres hoved, ville HG blive et endnu mere kedeligt sted - der er MANGE som søger fotograf, eller som laver annoncer med de tager billeder...eller med at de laver billeder...så skulle de heller ikke være her ??
Og så må de slet ikke sælge deres kamera til nogen af de andre, der har denne hobby herinde ?
Få nu benene på jorden og kig ud over jeres egen næse!! Hvis I ikke er interesseret i at læse salgsannoncer med ting, der ikke er væsentlige for jer, så lad dog vær!!! Andre kan godt synes det er interessant...der er jo trods alt almindelige mennesker, der har heste, som også har andre fælles interesser!
jul 2008
Følger: 297 Følgere: 299 Heste: 16 Emner: 211 Svar: 4.053
Og brugerbetingelserne siger:
4.1 Oprettelse af markedsannoncer
Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af heste og hest-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.
Der kan forekomme irrelevante annoncer i marked og disse vil selvfølgelig blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.
Annoncer med ulovligt indhold, så som salg af ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.
Annoncer med køb, salg eller bytte af kopivarer ses som en krænkelse af ophavsrettighedshaveren og er således ikke tilladt i markedet. Disse vil blive slettet og brugeren vil modtage en advarsel. Gentages postning af sådanne annoncer vil brugerkontoen blive frosset og i sidste ende blive lukket.
Bemærk også at ophavsretten gælder i Markedet. Billeder der benyttes i marked må ikke være markeret med ”copyright”, logoer eller lign., hvor brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver. Benyttelse af sådanne billeder vil medføre slettelse af annoncen.
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.592
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 890
feb 2006
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.153
Man kan "relatere" alt til heste hvis man vil, og om det så er en tiger til at spille cirkusklovn ovenpå hesten... Hvis HG tillod alle disse ekstra ting ville markedet hurtigt flyde med alt muligt andet og man ville ikke kunne finde de "rigtige" hesteting uden at lede længe.
Så nej, ting som kameraer, biler, kaniner, kjoler osv osv er ikke tilladt herinde, da disse ER irrelevante og ikke heste-relateret
mar 2007
og bagefter får jeg så "ka du ikk være lige glad og lade være med at blande dig?" nej, kan man ikk, alle skal overholde reglerne.
sys ikk det er at gå i små sko, det da ikk så svært at oprette en annonce på guloggratis eller sådan?
Jeg vil da gerne lave en vejledning til det altså? (:
jul 2007
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 464 Svar: 5.920
mar 2008
Mener du at jeg snakker grimt herinde da??
Hvis du mener det vil jeg meget gerne have link til et sted hvor jeg har snakket grimt herinde, da jeg så omgående vil have det ændret
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.412
aug 2008
Og ganske rigtigt bliver der også solgt hesteting inde på Baboom - fra de samme brugere som sidder herinde.
Så det ville nok være meget sundt at finde noget andet at gå op i end hvilke annoncer der oprettes.
Og Baboom er netop blevet lavet til at man kan annoncere med alt. Nu er det jo heller ikke hestegalleri man går ind på for at søge efter kaniner.
Man kan diskutere dette til det uendelige, men det ændrer intet ved at reglerne er som de er, og at de skal overholdes.
Vi sletter alle annoncer der ikke er relevante for HG og sådan er det. Og sådan er det også på de andre gallerier (selvom der kan forekomme den ene eller anden irrelevante annonce der skulle have sneget sig ind uden at blive opdaget)
aug 2008
I får jo ikke slettet alt, og I kan ikke definere hvad der er hesterelevant eller ej - hvis folk, som reklamerer med at være amatørfotografer herinde, må man gå ud fra, deres kamera er hesterelevant...men samtidig må de ikke sælge det til andre amatørfotografer, som også tager billeder af heste ??....prøv nu at se de rationelle i, at I ikke kan stille jer til dommere over, hvad der er relevant for hestefolk.
kaniner findes ofte på gårde, hvor folk med heste bor - altså er de også relevante for nogle hestefolk...katte, som fanger mus i staldene og hvorellers halm m.m. ligger er også hesterelateret...hunde, der hyrder hesteflokke er også hesterelateret.
Og nej, vi kan måske ikke få slettet alt, men forestil dig hvordan siden ville se ud, hvis vi bare tillod alle at oprette alt det de ville, så ville siden hurtigt ligne baboom og ikke hestegalleri
Og ja, vi afslutter gerne indlæg på denne måde, da vi ikke er her for at diskutere reglerne, da det ikke er os der laver dem. Vil i klage om reglerne så gå til dem der laver dem
Det der per se er hesterelevant er det der er blevet produceret til hestebrug af de diverse firmaer rundt omkring i verdenen.
Og om noget er heste-relateret eller ej, kan hurtigt afgøres ved at bruge sund fornuft. Bare fordi en ting KAN bruges til noget hestehalløj, så er det ikke automatisk noget man må sælge her på siden. Ellers, som sagt tidligere, kunne man jo oprette alt her på HG og det er vel ikke i nogens sinde at dette bliver sådan.
En kanin har intet med heste at gøre. Ligemeget hvor meget man vil dreje det. Tillader vi salg af 1 hund (fordi vedkommende skriver den kan blive hestehyrdehund) så vil alle andre følge og der vil snart ligge lige så mange annoncer med hunde som der gør på Hundegalleri. Det samme gælder biler. Derfor er denne slags heller ikke ok her på siden.
Og endnu engang, hvis det ikke er til jeres behag, så klag til "kontakt" og ikke til os. For vi sørger blot for at de regler der gælder på siden er overholdt, og længere er den ikke.
aug 2008
Dine udtalelser viser meget hvad du ved noget om - og det er ikke alt.
Der er MANGE der bruger hunde til at hyrde heste til- og fra fold, og det er racer som decideret er avlet til det brug...og som altså dermed også er hesterelateret. Uanset om du kender til det eller ej. Derfor kan du heller ikke sætte dig som dommer over, hvad der er hesterelateret eller ej med det du kalder "sund fornuft", som er noget begrænset.
Citat: "Det der per se er hesterelevant er det der er blevet produceret til hestebrug af de diverse firmaer rundt omkring i verdenen"...hvilket hyrdehunde også er...BL.A.
For mit vedkommende er jeg bedøvende ligeglad med, hvad folk ønsker at sælge - jeg vælger bare at lade være med glo i alle mulige annoncer, som jeg ikke har brug for alligevel, og derved undlader jeg også at kværulere, som I gør.
Jeg melder fra emnet her, da diskussionen er latterlig, og ikke gider bruge mere tid på dette. Jeg har et liv at passe :o)
Og har da aldrig sagt noget om at jeg ved alt? Jeg siger blot at hvis vi tillader det ene så kommer der flere af den slags og så er vi hurtigt ude i noget vi ikke kan komme tilbage fra.
Og det var da dig der startede diskussionen
Har folk glemt dette er HESTEGALLERI?