{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

træt af folk der lyver {{forumTopicSubject}}

har siden maj engang haft lidt forskelligt udstyr til salg.

der har været lidt on off køb, men enkelt person har siden maj måned påstået hun gerne vil købe,

hun har selv hver gang valgt dato'en hun har selv hver gang overskredet den og kommet med alle mulige undskyldninger, sådan som hun har travlt der var en køber til hendes ting der sprang fra osv. i stedet for at skrive hun endeten ikke har råd mistet interessen eller lign.

hun har gang på gang måned efter måned påstået hun gerne vil købe det og når jeg så har skrevet om hun ikke har glemt at melde tilbage så er der alle undskyldningerne en gang til...

nu kan man så undre sig over jeg har gidet bruge tiden på det, men har ganske enkelt valgt at lade tvivlen komme hende til gode dog ikke uden at på pege at hun tidligere har glemt vores aftaler...

nu det så her hvor jeg må indrømme det er blevet for meget jeg har hermed anmeldt for misbrug da jeg har set samme bruger gøre det hos andre..

men er jeg den eneste der bliver træt af den slags folk her???

jaa lige et surt opstød her 3 min inden jeg fylder 23 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træt af folk der lyver
  • #1   6. sep 2014 Tillykke med fødselsdagen!

• #2   6. sep 2014 Man ku da godt ønske, at folk var lidt mere seriøse, og klare i spyttet, når de nu skriver på en annonce.

Jeg har oplevet en, der ville resevere, først var det 10 dage, fint.
    Så havde hun ik penge, hun ville forlænge, men jeg sagde, kom der en køber, solgte jeg.
    Det blev dog ik solgt, men hun havde alligevel ik penge efter 1 måned.
    Vi snakker vare+porto til 140,- så havde man ik til det, var man ik seriøs nok.

Har osse haft dem der har skrevet, "det vil jeg gerne købe" og så hørte jeg ik mere.

Så ka sagten følge dig

• #3   6. sep 2014 tak... også en måde at få en masse ekstra tillykke'r på smiley

• #4   6. sep 2014 Tillykke!

Ja det er pisse irriterende.. Kender det fra når jeg sælger kaniner /:

• #5   6. sep 2014 sorte bandit ---- netop først lagde hun ud med det bare var i mit tilfælde 14 dage. fint så var det til næste første så sagde jeg nej og der blev noget af det solgt, nu det tre ting ud af de ifør fem hun stadig vil have... men hun forstår ikke jeg kalder hende for svindler og løgner.. når jeg fortæller hende jeg ikke vil handle med hende alligevel efter alle de aftale brud..

• #6   6. sep 2014 Nej på et tidspunkt får man bare nok.
    Så vil man heller beholde det, end at sælge det til DEN,
    For det 1. fordi: Hun vil jo alligevel ik købe når det kommer til stykket.
    For det 2. fordi: Man har brugt så meget tid, og måske afslået salg til anden side.
    Så hvorfor mere af det?
    Hun har fået chancen, og den brugte hun ikke, så hun må finde tingene andet steds.

• #7   6. sep 2014 Jeg er bare træt af folk der lyver generelt, lige meget om det er med salg af noget ( selvom det er vildt irriterende o.o ) ... Blev åbenlyst løjet op i ansigtet i dag, fedt smiley

Men tillykke med dagen ! smiley

• #8   6. sep 2014 Tillykke med dagen smiley

og jo det er p.... træls når folk laver de numre. vi har et gevir til salg, og der var en som meget gerne ville købe det, her til d 1, men tror du jeg har hørt mere fra ham, næææ.

og det er bare ikke første gang. de værste er dem som siger at de kommer og henter varen, og så ser man bare overhovedet ikke noget, selvom at man går og venter hele dagen. DET har jeg desværre også prøvet flere gange.

noget af det værste jeg har været udsat for, var engang jeg fandt nogle underlag, lavede en aftale, overførte pengene. Desværre var der lige en helligdag om fredagen, så pengene gik først ind om mandagen, hvilket sælger da selv burde have opdaget. Men nej jeg ville jo så ikke have underlagene så dem solgte hun i løbet af weekenden, selvom at pengene var blevet sat ind. havde skrevet om torsdagen at pengene var overført (noget jeg altid gør)
    jeg fik da godt nok pengene retur, men jeg har aldrig handlet med hende igen,

• #9   6. sep 2014 det bare surt sådan noget--- anja... øv altså --

• #10   6. sep 2014 Tillykke smiley
    Ja, det er mega nedturs agtigt! Jeg har også bare prøvet det så mange gange! Det værste er dog når man har udvekslet oplysninger (konto oplysninger, navn, adresse etc ) og man så lige pludselig ikke høre mere fra personen.. det har Jeg prøvet et par gange smiley

• #11   6. sep 2014 jeg er holdt op med at reservere af samme grund
    jeg handler kun efter først til mølle og ligger det kun til side den tid det tager at overføre pengene til min konto
    skal jeg rykke for dem en gang ok men sker det igen at jeg skal rykke så er det slut med den handel i mine øjne.
    jeg har også haft nogen der ville hente tingene og aldrig kom, så skal nogen hente hos mig så skal pengene være overført på min konto først for så ved jeg de også kommer og henter det som aftalt

det er rigtig irriterende at skulle være så ufleksibel men sådan bliver det når man bliver snydt.

jeg og flere er også blevet snydt af en som vi alle ville købe af, hun tog vores penge men vi fik ingen vare, vi rottede os sammen og fik hende dømt i retten men jeg har aldrig set mine 3600kr igen

• #12   6. sep 2014 Manlene hansen

Det godt nok trist at blive udsat forsådan noget smiley

Er glad for jeg alligevel ikke har været det igennem...
    Dog positivt i fik hende dømt men stadig sure penge man kunne have brugt på andet smiley

• #13   6. sep 2014 hun er nu dømt flere gange for det samme og ende med fængelses straf sidste gang

• #14   6. sep 2014 Det er lige præcist i disse situationer at jeg bruger filter smiley for jeg gider ikke spilde min tid på dem ! for de køber ALDRIG smiley og da folk kan skifte navn på profil som de lyster eller jeg efter nogle mdr har glemt hvad de hed?... så ryger de på filter..

Kommentér på:
træt af folk der lyver

Annonce