Ih hvor jeg savner, at ride.. :-( {{forumTopicSubject}}
Nu er lysten kommer tilbage, eller rettere måske lidt mere fritid he he...
Jeg har i mange år haft hest.. Lige fra Islænder blanding til travheste der har været temmelig "varme", de sidste 7 år har jeg måske redet 2 gange (til polterabend), men pludselig en dag tænkte jeg nu skal det fandme være..
jeg ringede til det "lokale" ridecenter og er startet med, at ride hveranden Freadg (grundet, at jeg arbejder den anden Fredag om aftenen), det er så hygsomt, at omgås hestemulerne igen ude på Egholm.. Jeg rider en vallak, en ordentligt krabat, men rideskole hest er han nu ikke... Han er 8 år, en rigtig "Bøf" og høj som et ondt år.. :-), jeg har kun redet denne hest 1 gang, da den anden jeg red er skadet og ikke skal bruges mere.. Nu skal jeg lige lære den, at kende.. MEN nu har jeg bestemt mig for, at jeg vil have en part.. Til skovtur og hygge, men fileme om man ikke kan finde nogle????? .. NEJ og jeg bor på landet.. Hvad gør jeg..?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Når man bor på landet må man også køre efter tingene, sådan er det.... Bor på pertyndskidsmark og Maja bor endnu længere væk - 8km op og ned af kamelbakker ude i midten af ingenting, et sted man ikke kan komme hen på cykel hvis det blæser, det er ganske umuligt.
Så har nogle dejlige forældre der kører mig.
nov 2009
Følger: 53 Følgere: 54 Heste: 15 Emner: 70 Svar: 535
hilsen lisbeth
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
og nu går jeg har hver dag og kigger på en helt splinter ny wintec dressursadel, og hver gang jeg kigger på det får jeg har løst til at tage ud og ride, men har ikk nogen hest og ride på..
øvøv
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 164 Svar: 469
aug 2008
Følger: 1 Svar: 1
Ih hvor jeg savner, at ride.. :-(