{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Ih, nu bliver jeg harm.... {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld, jeg ved faktisk ikke helt, om dette her hører under "udhængning" (i så fald må I godt lige prikke mig på skulderen - så skal jeg nok køle ned og slette indlægget igen), men hvor er jeg bare harm lige nu... smiley

I husker nok, Stutteri Kenzo havde Eddison til salg for 3.000 kr., ikke??? Ham overvejede jeg jo at købe, hvis det glippede med lille Kail... men her den 27.01.2010 stod der så på deres hjemmeside, at han var solgt.

Æv, tænkte jeg, men godt at den smukke dreng har fået sig et godt hjem.

Og se så, hvad jeg lige har fundet: http://www.hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=362813

Sådan noget kan godt gøre mig GAL!!! Altså at man køber en hest - oven i købet så ung en hest - for blot at sælge den videre med det samme for over det dobbelte af, hvad man har givet for den!!! Uh, hvor jeg syder og bobler lige nu på stakkels Eddisons vegne!!!

Havde jeg haft de 6.500 kr. havde jeg sgu købt ham på stedet, så han kunne få et godt, trygt og blivende hjem. Stakkels dreng... smiley

Det er virkelig en "reminder" om, at det ikke altid er en god idé at sælge sin hest "for billigt"... smiley

Undskyld... skulle bare lige af med lidt galde... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih, nu bliver jeg harm....
Kommentér på:
Ih, nu bliver jeg harm....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce