{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Så frustrerende at vente!! {{forumTopicSubject}}

så er Woodyen blevet sat til salg, og jeg holder ham i gang mens vi leder efter den nye ejer. jeg rider ham næsten hver dag så han bliver holdt i gang. Han viser virkelig fremgang i dressuren og bliver tydeligt bedre gang for gang..

Men, der er slet ikke kommet nogen henvendelser på den dejlige dreng smiley
og det kan jeg slet ikke forstå??
er der virkelige ikke nogen der mangler en dejlig dreng, til dressue og skovture, samt en masse hygge?? det kan da ikke passe?...

synes det er meget frustrerende på Woodys vegne, da han har det bedst med kun 1 rytter.

i kan evt kigge han annonce :
http://www.hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=397159

eller kigge ham under min profil...

håber bare snart der melder sig en der bare vil knuselske ham om jeg gør, for det vil være det bedste for Woody

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så frustrerende at vente!!
  • #1   6. maj 2010 Det er den tid vi staar i ligenu:o) det er altsa ikke billigt at have hest, det nemt nok og anskaffe sig dyret men at have den opstaldet er dyrt:o). vil vaedde med at naar den rette har pengne og stedet til den bliver din dreng osse snart hentet:-)

• #2   6. maj 2010 Min har også været til salg i nogen tid. Har heller ikke rigtig fået nogle henvendelser på hende. Er virkelig svært at sælge hest for tiden sys jeg.

Når ham har bestemt sig for at sælge vil man gerne ha det gårlidt hurtig. Men hold modet oppe skal nok komme en køber.

Held og lykke med salget. smiley

• #3   6. maj 2010 ja vi må bare krydse fingre...

det er nok finanskrisen dder er skyld i at det er så svært...

Kommentér på:
Så frustrerende at vente!!

Annonce