program på kanal 5 {{forumTopicSubject}}
ja nu sad jeg og så krimi 5 på kanal 5.
det er en mand og hans veninde som er blevet kidnappet og mere eller mindre totureret. de har ihvertfald fået mange bank. og truet med at skulle udøve seksuelle ydelser. bagefter prøver hovedmanden at få dem til at slås mod hinanden. den der står op når han kommer tilbage får lov til at gå med livet som beløning. og de bliver tvunget til at grave deres egen grav osv.
de slipper så væk, og gerningsmændende får mellem 18 og 26 måneders fængsel.
ja, så er det jeg tænker, hvorfor f*nden får de kun det. det er da en total slap straf for det de har gjort. f*ck hvor jeg synes det er lamt. undskyld mit sprog, men jeg bliver virkelig gal over de milde straffe vi har her i DK. det er jo ingen ting iforhold til den kriminalitet de har begået.
hvad synes i?
nov 2008
Følger: 29 Følgere: 75 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 868
nov 2008
Følger: 29 Følgere: 75 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 868
sep 2009
Følger: 38 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 417
det synes jeg nok jeg har hørt noget om, var det ikke fordi drengen ikke opførte sig ordenligt i skolen?
jamen, også bare hvis du gerne vil slå nogen ihjel, jamen så "kommer du da bare til" at køre personen ned i en bil. så får du hvad. max. 1.5 år. total lamt. det er jo klart de sprit bilister ikke nøjes med at være med i kun ulykke, for de er jo pisse ligeglade. de kommer jo ud af spjællet med det samme alligevel, så kan det jo være ligemeget. idioter!
sep 2009
Følger: 38 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 417
program på kanal 5