{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

Kanal 5 nu, til middag hos Tina Lund {{forumTopicSubject}}

Normalt synes jeg at det er et underholdende program, men når så værterne indvolverer dyr som en del af underholdningen synes jeg det bliver for meget. Kan ikke huske afsnittet hvor der bliver lavet race på islændere, men nu i dette afsnit fik Tina den fede ide, at alle gæsterne skulle op på denne her fjordhest, som bliver bumpet revet og flået i, får at få gennem en lille bane spring med rytterne. Æhv hvor har jeg ondt af den fjord smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanal 5 nu, til middag hos Tina Lund
  • #1   7. jan 2012 Jeg ville nu ikke mene det var særlig synd, altså fjordhesten er garanteret en nybegynder hest og derfor vant til det. Jo, der var da tidspunkter hvor man tænkte; Ej, så sig da et eller andet Tina. Men ellers ikke.

• #3   7. jan 2012 Alle er nybegyndere i starten, dvs. at alle elevheste oplever dette

• #4   7. jan 2012 Nej Dolnra, det er sandt. smiley Men jeg vil slet ikke kalde det synd for hesten, kun i perioder. Lånte gerne min Lotte ud til sådan noget der, men så ville jeg også fortælle dem bedre hvad de skulle og sige det til dem hvis de var igang med noget forkert!

• #5   7. jan 2012 ej syntes lige vi skal slappe af, ja der var en gang eller to hvor det lige blev lidt for meget, men altså alle har jo dårlig balance og sådan de første gange

• #6   7. jan 2012 Jeg så det også, men kunne nu ikke se det slemme i det. De red ikke særlig pænt, men tror ikke ponyen led overlast. Det kan sku ikke få mig op i det røde felt smiley

• #7   7. jan 2012 Syntes heller ikke det er slemt. Hvad så med alle nybegynder der rider?
    Og der er nok valgt denne pony som kan klare nybegynder smiley

• #8   7. jan 2012 Jeg syntes at det værste var princippet i det. At de stod og grinte sådan af den stakkels pony som jo egentligt bare prøver at forstå hvad rytteren vil have den til. Og så bliver det vist på tv, hvilket muligvis vil gøre at andre tror det er sådan man rider, og stoler på det, da der jo er en prof. rytter som ikke siger noget til det. Synes allermest de minder om en flok fulde teenagere. Det ER squ synd for ponyen at den ikke bliver taget seriøst, når nu hun tager hendes andre heste så seriøst...
    Men ja, så meget skade led pony'en jo ikke af det, overhovedet, det er bare princippet..

• #9   7. jan 2012 Som nybegynder ville jeg nu også mene at man først lære at sidde på en hest, så styre, så trave og så spring i den størrelsesorden. Jeg synes ikke det er i orden, for den bliver altså rykket i, og det eneste Tina siger er: Lige på, lige på. Uanset om den ikke led overlast eller ej, ville i så synes det var sjovt hvis der var nogle der nev i dig? I princippet lider du ikke overlast, men det er da heller ikke behageligt? Og hvis der så var nogle der new i jer hver dag, og i blev vant til den rutine, gør det det så i orden?
    Hvis man vil lære at ride, ja, så må man jo gøre det, men når det skal være sådan noget fulderi, hvor man lige skal se om man kan få lotte over høhækken i ren konkurrence, så synes jeg det er unfair.

• #11   7. jan 2012 Jeg bryder mig nu heller ikke om rideskolers måde at undervise eleverne på? Og alle dem jeg møder, som får undervisning på rideskole, råder jeg til at få en part på en privathest, med dennes ejer som støtte.

• #12   7. jan 2012 kan kun være enig med dig sabine smiley

Kommentér på:
Kanal 5 nu, til middag hos Tina Lund

Annonce