hjælp kærestesorg {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften siger er jeg i dyb krise.
mig og min mest vidunderlige kæreste gik fra hinanden i lørdags vi har haft det helt super sammen og pludselig meddeler han mig at han ikke er klar til et forhold alligevel jeg har gjort alt for ham og det er også fair nok at han ikke er klar men så er det bare at jeg ikke helt forstår at han stadig ligger og ringer til mig 4-5 gange om dagen han siger at han savner mig og at vi da stadig kan se hinanden og hygge os jeg ved ikke helt om han virkelig mener at det er helt slut eller om jeg bare skal vente og se tiden an og se om han kommer tilbage for elsker ham virkelig og vil jo ikke bare have at alt det gode vi har haft sammen skal gå tabt hjælp mig hg
jul 2007
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 464 Svar: 5.919
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 427
Hvor længe har i været sammen ?
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 94 Svar: 441
jul 2007
Har i prøvet og snakke om det ?? Hvorfor han lige pludselig ikke er "parat" ??
jan 2009
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 408
Synes du skal bede ham om at stoppe med at ringe.
Han gider ikke at forpligte sig i et forhold, men vil gerne "hygge sig", ligesom i uforpligtende sex.
Gør dig selv den tjeneste at droppe ham helt. Hvis han virkelig vil dig, skal han nok komme tilbage. Men hvis han både kan få sex og undgå at forpligte sig, er det jo nemt for ham.
Pas på dig selv og bevar din stolthed. Tro mig, du får ham ikke tilbage ved at hoppe med på lidt "hygge".
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 476
nov 2008
nov 2008
ja lige præcis problemet her er bare at han bliver ved med at ringe til mig flere gange om dagen og han kører her ud på min skole i pausen for lige og tjekke om mit humør nu også er ok
aug 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 646
Du skal ikke gå tilbage til ham, så vil du virke "svag" hvis du forstår
Og ja, hvis han virkelig vil have dig, så kommer han SELV tilbage..
Prøv at lade være med at tage telefonen og se hvordan han reagerer..
jul 2007
nov 2008
det nytter ikke noget at jeg ikke tager min mobil for så dukker han bare op istedet for han er bange for at jeg vil gøre skade på mig selv hele tiden da han ved at jeg tidligere har været selvmords truet dog inden mig og ham fandt sammen men som han siger at efter han er gået fra mig føler han at jeg er ved at falde tilbage i mit gamle jeg han bekymrer sig stadig om mig
aug 2009
Men jeg synes nu stadig det virker meget mystisk! Han kan da ikke kende dig bedre end dig selv?? :S
nov 2008
jun 2005
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 204
Jeg havde en gang en kæreste, der sagde PRÆCIST det samme. Og ja, det gjorde da ondt, men jeg lod ham være og droppede kontakten med ham. Jeg kunne heller ikke forstå ham, og derfor blev jeg også ret frustreret.
Men altså, det siger jo også lidt om ham, når han ikke er klar til at binde sig. Det kan jo ikke være så svært..
Som mig og veninderne siger: Gå aldrig tilbage til en fuser
- Der kan dog være undtagelser
aug 2009
Efter det du forklarer virker det bare som om at han "styrer" dig for meget.. Han kan jo åbenbart ikke slippe dig og han er jo ikke ligeglad.. Hvor gammel er han?
nov 2008
og jeg tror lidt at det har noget med det at gøre at han ikke vil/tør binde sig igen men som jeg har sagt til ham er der jo ingen der siger at vi skal flytte sammen have børn og giftes de første par år. jeg vil ikke mene at han styrer mig på nogen måde for han viser jo stadig at stadig at han holder af mig og bekymrer sig for mig han vil jo ikke lade være med at kontakte mig hele tiden og og hører til hvordan jeg har det
aug 2009
Tjaa, det kunne han jo så have fortalt ligeud hvis det er tilfældet.. Hvis du ikke var vigtig, ville han jo ikke hele tiden kontakte dig.. Det er jo egentlig ikke hans "opgave" at vide hvor du er og sådan at holde øje..
Bare du selv sørger for, ikke at blive såret..
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 35 Svar: 313
Det er hårdt og det gør ondt -men kun for en stund!
nov 2008
aug 2009
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 30 Heste: 4 Emner: 144 Svar: 625
Jeg VED det er enormt svært at give slip, og man klynger sig til det mindste håb. Men, hvis han virkelig elsker dig, så vil han da også være i et forhold med dig! Jeg tror desværre bare, du skal komme videre.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
Men nej forhold hvor der ikke er enighed om at man går fra hinanden, har jeg aldrig hørt om, har fungeret som venner efterfølgende. Det simpelthen for smertefuldt for den ene og den anden vil heller ikke have det nemt. Folk med børn er tvunget til at det skal virke. Men ellers ikke.
Slip ham hvis han ikke vil være din kæreste, så få ham ud af dit liv. Kan desværre ikke give dig den løsning du gerne vil have. Sorry
Ellers så få taget en snak om, hvorfor han ikke vil forholdet mere! der må jo være en grund. Måske det kan hjælpe dig vider, kun dig som kan vurdere.
Knus herfra arme dig.
hjælp kærestesorg