{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

hjælp kærestesorg {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger er jeg i dyb krise.
mig og min mest vidunderlige kæreste gik fra hinanden i lørdags vi har haft det helt super sammen og pludselig meddeler han mig at han ikke er klar til et forhold alligevel jeg har gjort alt for ham og det er også fair nok at han ikke er klar men så er det bare at jeg ikke helt forstår at han stadig ligger og ringer til mig 4-5 gange om dagen han siger at han savner mig og at vi da stadig kan se hinanden og hygge os jeg ved ikke helt om han virkelig mener at det er helt slut eller om jeg bare skal vente og se tiden an og se om han kommer tilbage for elsker ham virkelig og vil jo ikke bare have at alt det gode vi har haft sammen skal gå tabt hjælp mig hg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp kærestesorg
  • #1   26. apr 2010 Hmm, hvor længe har i været sammen ??

• #2   26. apr 2010 Det er virkelig trist :-S
    Hvor længe har i været sammen ?

• #3   26. apr 2010 vi har været sammen i 4 måneder nu og har altid haft det godt sammen har kendt hinanden siden august sidste år har aldrig været oppe og skændes så det kom virkelig som et chok

• #4   26. apr 2010 Kan jeg godt forstå det gjorde =(

Har i prøvet og snakke om det ?? Hvorfor han lige pludselig ikke er "parat" ??

• #5   26. apr 2010 Sikke dog en klaphat smiley
    Synes du skal bede ham om at stoppe med at ringe.
    Han gider ikke at forpligte sig i et forhold, men vil gerne "hygge sig", ligesom i uforpligtende sex.
    Gør dig selv den tjeneste at droppe ham helt. Hvis han virkelig vil dig, skal han nok komme tilbage. Men hvis han både kan få sex og undgå at forpligte sig, er det jo nemt for ham.
    Pas på dig selv og bevar din stolthed. Tro mig, du får ham ikke tilbage ved at hoppe med på lidt "hygge".

• #6   26. apr 2010 Det er nærmest også lige sket for mig smiley Har kysset og hygget mig sammen med en i noget tid, og igår aftes meldte han ud at han ikke ville have noget kæreste forhold med mig. Men han siger at han stadig holder enormt meget af mig, og han vil stadig gerne hygge sig med mig smiley Det er bare så trist sådan noget, og man bliver såret meget dybt

• #7   26. apr 2010 jeg sys jeg har givet ham meget frie tøjler har ikke brokket mig over at han har arbejdet konstant (han er maskinfører i stort landbrug) han har været i byen med vennerne når han har haft lyst men samtidige har han haft tid til mig vil dog understrege at han er ikke en af de fyre der tænker på sex konstant tværdig mod så det er ikke det han kun er ude efter

• #8   26. apr 2010 marlene
    ja lige præcis problemet her er bare at han bliver ved med at ringe til mig flere gange om dagen og han kører her ud på min skole i pausen for lige og tjekke om mit humør nu også er ok

• #9   26. apr 2010 Er enig med Helle N...
    Du skal ikke gå tilbage til ham, så vil du virke "svag" hvis du forstår smiley

Og ja, hvis han virkelig vil have dig, så kommer han SELV tilbage.. smiley
    Prøv at lade være med at tage telefonen og se hvordan han reagerer.. smiley

• #10   26. apr 2010 Forstår så bare ikke hvorfor han lige pludselig ikke er parat ??? Er det den eneste grund han er kommet med ??

• #11   26. apr 2010 jeg ved at han har haft nogen problemer der hjemme men ved ikke om det er det der spiller ind i at han har gjort det forbi.
    det nytter ikke noget at jeg ikke tager min mobil for så dukker han bare op istedet for han er bange for at jeg vil gøre skade på mig selv hele tiden da han ved at jeg tidligere har været selvmords truet dog inden mig og ham fandt sammen men som han siger at efter han er gået fra mig føler han at jeg er ved at falde tilbage i mit gamle jeg han bekymrer sig stadig om mig

• #12   26. apr 2010 Jamen så kan du se hvor meget du betyder!

Men jeg synes nu stadig det virker meget mystisk! Han kan da ikke kende dig bedre end dig selv?? :S

• #13   26. apr 2010 ja men nogen gange ligger vennerne bare mærke til ting før en selv desværre men ved bare ikke hva fanden jeg skal gøre

• #14   26. apr 2010 Er helt enig med Helle smiley

Jeg havde en gang en kæreste, der sagde PRÆCIST det samme. Og ja, det gjorde da ondt, men jeg lod ham være og droppede kontakten med ham. Jeg kunne heller ikke forstå ham, og derfor blev jeg også ret frustreret.

Men altså, det siger jo også lidt om ham, når han ikke er klar til at binde sig. Det kan jo ikke være så svært..

Som mig og veninderne siger: Gå aldrig tilbage til en fuser smiley
    - Der kan dog være undtagelser smiley

• #15   26. apr 2010 Selvfølgelig, men så må du jo have lagt mærke til det selv? smiley
    Efter det du forklarer virker det bare som om at han "styrer" dig for meget.. Han kan jo åbenbart ikke slippe dig og han er jo ikke ligeglad.. Hvor gammel er han?

• #16   26. apr 2010 han er 22 lige som mig selv jeg ved dog at han blev urolig såret af hans eks kæreste som han stoppede forhold med for snart et år siden.
    og jeg tror lidt at det har noget med det at gøre at han ikke vil/tør binde sig igen men som jeg har sagt til ham er der jo ingen der siger at vi skal flytte sammen have børn og giftes de første par år. jeg vil ikke mene at han styrer mig på nogen måde for han viser jo stadig at stadig at han holder af mig og bekymrer sig for mig han vil jo ikke lade være med at kontakte mig hele tiden og og hører til hvordan jeg har det

• #17   26. apr 2010 Men han kontrollerer dig da, og kun du kan vide om han virkelig er bekymret.. smiley
    Tjaa, det kunne han jo så have fortalt ligeud hvis det er tilfældet.. Hvis du ikke var vigtig, ville han jo ikke hele tiden kontakte dig.. Det er jo egentlig ikke hans "opgave" at vide hvor du er og sådan at holde øje..

Bare du selv sørger for, ikke at blive såret..

• #18   26. apr 2010 Jeg har kendt et hav af de der fyre og de er ikke tiden værd. Så er enig med Helle. Sæt dig ned og snak med ham en dag -hvad er problemet præcist. Og hvis han bare ikke vil forpligte sig så sig at du ikke vil høre mere fra ham. Enten indser han at han holder for meget af dig til at miste dig -eller også indser DU at han egentlig ikke er specielt interesseret når det kommer til stykket!

Det er hårdt og det gør ondt -men kun for en stund!

• #19   26. apr 2010 det er nemmere sagt end gjort for vi elsker jo hinanden

• #20   26. apr 2010 Men hvis han virkelig elsker dig, vil han også have et forhold, på trods af hans fortid! Den må han simpelthen ligge bag sig.. Ellers kan han da ikke elske en person, hvis det aldrig kan blive seriøst..

• #21   26. apr 2010 Jeg tror heller ikke, at han vil dig nok. Som andre skriver, så vil han ikke forpligte sig, men han vil gerne have dig tæt på, så han kan få stillet sine behov - af den ene og den anden art.
    Jeg VED det er enormt svært at give slip, og man klynger sig til det mindste håb. Men, hvis han virkelig elsker dig, så vil han da også være i et forhold med dig! Jeg tror desværre bare, du skal komme videre.

• #22   26. apr 2010 Tja i har jo faktisk ikke været sammen så længe, men ja det må gøre vildt ondt. Nu du virkelig elsker ham. Men ja som de fleste andre siger, hvis han vælger som han har gjordt, ville jeg nok med grædende hjerte sætte ham stolen for døren. Hvor ondt det end gør, så det er det vejen frem. Enten vil han dig, eller du må løsrive dig og komme vidre. Sluk dog din mobil. Skift evt. nummer hvis det helt gralt. Det ikke nemt det nok det sværeste du har gang i lige nu. Men dette er ikke dit valg. Bid i det sure æble, vågn op og se på fakta. Skriv det evt. ned hvis det hjælper dig.

Men nej forhold hvor der ikke er enighed om at man går fra hinanden, har jeg aldrig hørt om, har fungeret som venner efterfølgende. Det simpelthen for smertefuldt for den ene og den anden vil heller ikke have det nemt. Folk med børn er tvunget til at det skal virke. Men ellers ikke.

Slip ham hvis han ikke vil være din kæreste, så få ham ud af dit liv. Kan desværre ikke give dig den løsning du gerne vil have. Sorry

Ellers så få taget en snak om, hvorfor han ikke vil forholdet mere! der må jo være en grund. Måske det kan hjælpe dig vider, kun dig som kan vurdere.

Knus herfra arme dig.

Kommentér på:
hjælp kærestesorg

Annonce