453 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

hjælp ! kærestesorg !! hjælp ! kærestesorg !!

<i>jeg havde noget lørende med en vildt dejlig og lækker fyr fra min parellel klasse over mobilen og jeg ventede kun på hvornår han skulle spørge mig om vi skulle komme sammen . men så da jeg kommer i skole om tirsdagen får jeg afvide fra en af mine veninder som jeg går i klasse med at hun kommer sammen med ham. og mig & ham havde aftalt at være sammen den tirsdag !! og jeg tud brøllede hele dagen ! og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre ! hvad ville du gøre hvis du var mig !! ?? jeg har brug for hjælp !!

men jeg bliver bare så skide jalou når de er sammen i skolen jeg er seriøst lige ved at tude smiley ? hvad kan jeg gøre ved det

har du nogen gode råd !!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp ! kærestesorg !!
  • #1   26. apr 2007 Glem han. Han er ikke den rigtige for dig når han leger med dine føelser på den måde, og så kommer han endda sammen med en anden. Han kan umulig være en god kæreste, da han flirter med andre piger og går ud med andre piger imens, at han har kæreste på. Men det er svært at glemme en man er meget forelsket i, men prøv at glem ham, du er for god til ham.

• #2   26. apr 2007 hmm .. han virker da som en idiot ? har noget kørende med dig, og det lader jo til at han også havde med din veninde . vidste din veninde ikke at i havde noget kørende og omvendt ? ellers syntes jeg da det virker noget underligt ?

• #3   26. apr 2007 tak heeh men jeg fatter bare ikke når vi havde noget kørende sammen. at han så spørger en anden om de skal komme sammen. og helt seriøst det passer ikke godt sammen, de har ikke den sammme tøjstil eller samme være måde. !!

• #4   26. apr 2007 Jeg har det på samme måde søde !!
    Vi havde noget kørende, men han er så overvild med en anden fra klassen (hader hende)
    Jeg er så jaloux, men nu er der heldihvis en anden sød fyr der er vild med mig smiley Uhh vi hyggede og idaq efter skole smiley

Men mit råd til dig, fortsæt med a skriv med ham, og vær forstående så skal det nok gå, jeg ved godt a det kan jeg jo let skrive, men seriøst det er et super råd smiley

• #5   26. apr 2007 Rikke J
    nej det vidste hun ikke ! selvom at vi gik rundt sammen og gav hinanden knuz og alt det der !!

• #6   26. apr 2007 Ipip go Ellinrep ! Dir Ed Telp ! .
    hold kæft hvor er du dejlig man heeh smiley godt råd !! smiley tak smiley

• #7   26. apr 2007 Jamen jeg synes da at du skal være glad for at det ikke blev til noget med ham, for han har da tydeligt vist at han ikke er værd at samle på.

Glæd du dig bare over, at du så hans sande jeg, inden du faldte i "fælden".

• #8   26. apr 2007 Hvorfor tror du jeg går til judo ? smiley
    Med alle de dumme fyre i verden, skal man have alt sin vrede ud et sted. Og da jeg helt ikke vil i fængsel for vold, har jeg valgt judo smiley

• #9   26. apr 2007 *helst

• #10   26. apr 2007 Stakkels dig...! er kun ti år så hvad ved jeg om det? Men jeg syntes det er synd for dig, og en af mine veninder hun havde også en kæreste, han vat 2 år ældre end ham (tolv år) hendes bedstes venindes lillebror.... HAn slog op med hende... hun var os, ked af det... de var kommetr sammen i to måneder.... stakkels dig søde...

• #11   26. apr 2007 lad være med aftale sådan noget over mobilen
    så får man ikke altid sandheden afvide og de siger tør og sige meget mere end i virkeligheden smiley

Kommentér på:
hjælp ! kærestesorg !!

Annonce