{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

folk der lyver i salgsannoncer {{forumTopicSubject}}

Har sat og kigget annoncer lidt for sjovt forskellige steder, og faldt over en, hvor jeg ikke syntes oplysningerne lød helt rigtige, så lavede en hurtig søgning på ponyen, og kunne se der var en del som ikke passede sammen.

Jeg lavede hurtig søgning på 10 heste og ponyer, og ud af dem fandt jeg 4, hvor der blev pyntes groft på flere ting.

Nogle ponyer, blev der ikke oplyst rigtig højde, en var til salg som stor kat 2, men i en vuderingstråd herinde stod den til at være 143 stg.
Nogle var sat til at være stabile springponyer, med masser af gode resultater, men der var ikke rigtig noget at finde, udover et par disk runder, og de havde søgt hjælp på HN, fordi de havde svært ved at få dem til at springe.
En stod til aldrig at have været syg eller skadet, men for 1 år siden, havde ejeren skrevet en masse på HN omkring en slem skade, den muligvis ikke kunne komme over.

Jeg kan virkelig ikke forstå, man lyver sådan i en salgsannonce, udover problemet, at det kan gøre det svært at sælge, hvis køber finder ud af tingene ikke helt passer sammen, men der er også hele problemet, med at hvis man bevist lyver i forbindelse med salg, og køber finder ud af det bagefter, så skal man tage hesten/ponyen tilbage, og man ender muligvis med også at skulle betale købers udgifter til den, i den tid de har haft den.

Det skal siges, at ingen af annoncerne er herindefra, og jeg vil ikke linke til dem, da det er udhængning.

Men står i og skal købe, så husk at tjekke herinde og på HN, for at se hvad ejeren tidligere har skrevet omkring hesten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk der lyver i salgsannoncer
Kommentér på:
folk der lyver i salgsannoncer

Annonce