{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Takke tale ;D {{forumTopicSubject}}

Ja her er min takke tale håber der er nogen der vil læse og kommenter på den (:

Først vil jeg bare gerne takke jer alle sammen for at i vil gøre denne dag uforglemmelig for mig.

Mor, der er sket meget de sidste par år. Jeg ved at der er sket en masse ting i dit liv som har været med til det at gøre det hårdt. Men vi andre har også haft det hårdt, og det ved du godt. Vi ved også godt at du ikke har gjort de ting for at såre os eller skuffe os. Så lige meget hvad der er sket eller hvad der end sker, vil jeg altid elske dig for den du er! Jeg vil også rigtig gerne takke dig for at du støtter mig så meget i min sport, for jeg ved det betyder meget for dig at give mig det du aldrig fik, nemlig en pony. Du bruger mange af dine weekender på at tage til stævne med mig. Tak for det mor.

Far, det har også været en svær tid for dig. Men jeg syndes nu vi er kommet meget godt igennem det her sammen. Og selvom vi ikke snakker så meget om det hjemme vil jeg gerne takke dig for at jeg altid kan komme til dig hvis der er noget. En anden ting jeg rigtig gerne vil takke dig for er, at du går så meget op i min sport. Du har aldrig nogensinde gået til ridning, eller har forstand på heste. Men alligevel, så stor du og tager tid på alle rytterne til stævnerne så du kan se hvor jeg ligger henne af med hensyn til placering. Du har hurtigere styr på tiderne end dommerne har. Og så er det jo heller ikke dårligt at have sin helt egen taxa chauffør.

Oliver, jeg vil endeligt bare sige at jeg er glad for at have sådan en fantastisk storebror som dig! Jeg ved at hvis der sker noget, eller der er noget der går mig på kan jeg altid komme til dig, og du kan altid komme til mig.

Jeg kan jo ikke stå og takke jer alle sammen hverisær for så ville vi vist ikke blive færdige i dag. Så jeg vil endelig bare sige tak fordi i er dem i er, bliv ved med det for det er det jeg elsker jer for, og jeg vil gerne takke jer alle sammen for at have haft indflydelse på den person jeg er i dag. Jeg ved godt at det er mine forældre der har givet mig den her fest, derfor skal vi selvfølgelig skåle for dem, men der ville jo ikke være nogen fest uden jer, så jeg syndes vi skal skåle for hinanden og hinanden selv skab.

SKÅL

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Takke tale ;D
Kommentér på:
Takke tale ;D

Annonce