{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

At tage på, ppiller? :D {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Efter jeg er startet på ppiller, har jeg taget 7 kg på.. Det er jeg ret træt af.. Har altid haft et utrolig godt stofskifte, og været radmager. Nu tænker jeg lidt.. Er min krop bare ødelagt, eller vil jeg automatisk smide dem hvis jeg stopper? Eller vil få lettere ved at smide dem? Eller er løbet bare kørt, og jeg er let modtagelig overfor fedt resten af mit liv? smiley Huuulk..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At tage på, ppiller? :D
  • #1   30. mar 2010 altaå jeg stoppede for nogle måneder siden (og begyndte så igen xp) og jeg blev meget tynd - mistede stor del af mine kvinedelige former (hofter, lår og bryster)

Tror bare du lige skal vende dig til det - for man ser altså pænere ud hvis man har lidt former

og bare rolig dit stofskifte er ikke ødelagt smiley

• #4   30. mar 2010 Dyrker du reglmæssig motion og spiser sund mad? FOr så burde du kunne tabe dem selvom du er på p-piller..

Jeg tog ikke på af mine, men tog 20 kg på i min graviditet, ,og mangler staidg at smide 5 kg og de sidder alle midt på maven *g*

• #5   30. mar 2010 Det kan altså også bare være din alder. De former man får vejer jo også til og jeg tog da 10 kg på fra jeg var 13 til nu hvor jeg er 27. Er stadig slank, man får bare mere røv, bryster, hofter og lår når man er ældre. Men no worries, det kan mændene alligevel bedre lide smiley

• #6   30. mar 2010 Den er lidt tricky.
    Virkemidlet i p-piller er østrogen, og hvis man ikke allerede har øget produktion af østrogen, vil man tage på af pillerne, da de sætter gang i udviklingen af kroppen, noget som ville være kommet af sig selv, men måske lidt senere.
    Det er dine hofter der bliver bredere og bryster bliver større.
    Over hvor lang tid er det du har taget 7 kg på? for det lyder af meget, hvis det er på få mdr.

Når man bliver ældre, bliver ens stofskifte naturligt nedsat.

Nogle kvinder kan ikke tåle at få for meget extra østrogen, og det kan nedsætte stofskiftet yderligere, men det er MEGET få, under 1 promille, der har det sådan, fik jeg afvide af min læge, er selv en af dem, så jeg kan ikke tage p-piller, men får noget andet, som jeg har det langt bedre med, dog ikke noget de giver til teenagere.

Kommentér på:
At tage på, ppiller? :D

Annonce