545 visninger
|
Oprettet:
At tage på, ppiller? :D {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Efter jeg er startet på ppiller, har jeg taget 7 kg på.. Det er jeg ret træt af.. Har altid haft et utrolig godt stofskifte, og været radmager. Nu tænker jeg lidt.. Er min krop bare ødelagt, eller vil jeg automatisk smide dem hvis jeg stopper? Eller vil få lettere ved at smide dem? Eller er løbet bare kørt, og jeg er let modtagelig overfor fedt resten af mit liv? Huuulk..
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.725
Tror bare du lige skal vende dig til det - for man ser altså pænere ud hvis man har lidt former
og bare rolig dit stofskifte er ikke ødelagt
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Jeg tog ikke på af mine, men tog 20 kg på i min graviditet, ,og mangler staidg at smide 5 kg og de sidder alle midt på maven *g*
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Blogger
Følger: 158 Følgere: 176 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.570
Virkemidlet i p-piller er østrogen, og hvis man ikke allerede har øget produktion af østrogen, vil man tage på af pillerne, da de sætter gang i udviklingen af kroppen, noget som ville være kommet af sig selv, men måske lidt senere.
Det er dine hofter der bliver bredere og bryster bliver større.
Over hvor lang tid er det du har taget 7 kg på? for det lyder af meget, hvis det er på få mdr.
Når man bliver ældre, bliver ens stofskifte naturligt nedsat.
Nogle kvinder kan ikke tåle at få for meget extra østrogen, og det kan nedsætte stofskiftet yderligere, men det er MEGET få, under 1 promille, der har det sådan, fik jeg afvide af min læge, er selv en af dem, så jeg kan ikke tage p-piller, men får noget andet, som jeg har det langt bedre med, dog ikke noget de giver til teenagere.
At tage på, ppiller? :D