At tage på eventyrrejse? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil rigtig gerne ud og opleve noget, og jeg har nogle favorit steder i verden, som jeg selvfølgelig må se engang i mit liv.. (: Bland andet Australien, Grønland, dele af USA, Canada, Afrika (Sydafrika). Umiddelbart er Australien jo "number 1.", men samtidig vil jeg jo gerne ud og opleve DET HELE... Se naturen, udfordre mig selv og prøve kræfter af. Kultur har ikke min store interesse, men vil heller ikke gå glip at det. Men noget jeg rigtig gerne vil, (ved ikke om det fungere på den måde længe) er at opleve arbejde på en farm/ranch/gård, lidt alla McLeods Daughters, hvis i kender det...
Men jeg har jo aldrig været ud at rejse før... Synes ikke en bilferie til Sverige eller færgeopholde i en weekend, mellem Frederikshavn og Oslo, tæller som rejser, så derfor er dette en vildmark for mig.
Så ved ikke helt hvad jeg skal spørger om, så r der nogen der kan hjælpe, give tips og råd, sende links eller andet, ville det være fantastisk, for har altid drømt om at opleve den store verden, men nu hvor pengene er ved at samle sig i min opsparing, går der måske ikke så lang tid, før det kan blive til virkelighed.
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
I forbindelse med mit grundforløb til dyrepasser smutter jeg selv til England en måned her snart og senere kunne jeg også godt finde på, at finde en læreplads i udlandet.
mar 2009
Følger: 98 Følgere: 102 Heste: 6 Emner: 531 Svar: 1.757
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.059
Vil også rigtig gerne selv ud og rejse og opleve verden, men pengene er ikke lige til det
Har været i Tanzania med mine forældre her forrige sommer, og det var simpelthen fantastisk. Der fik man virkelig oplevet naturen, kulturen og det hele Det vil jeg klart gerne igen.
jun 2008
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 69 Svar: 403
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 401 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.388
Det kan klart anbefales, men måske er det bedst at have en ledsager med, hvis du ikke er vandt til at rejse så meget? Min søster og jeg er ret meget vandt til at rejse, da vores forældre er vilde med at rejse - så vi har været vidt omkring..
Btw. Så skal jeg selv et år til usa efter 10. og gå på skole der, så jeg kan få styrket mit engelsk, og fået prøvet kræfter af med mig selv Det glæder jeg mig meget til..
Mvh
At tage på eventyrrejse?